Баяндама

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Баяндама

Материал туралы қысқаша түсінік
“Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушының тілдік тұлғасын қалыптастыру жолдары”
Материалдың қысқаша нұсқасы

Баяндама тақырыбы: “Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушының тілдік

тұлғасын қалыптастыру жолдары”

Кіріспе

Қазақ тілі мен әдебиеті – ұлттық руханияттың діңгегі, ұлттың жаны мен болмысы. Мектептегі әрбір қазақ тілі мен әдебиеті сабағы – оқушыны тек біліммен ғана емес, ұлттық құндылықтармен, мәдениетпен, сөйлеу мәдениетімен сусындатудың негізгі құралы. Сондықтан да пән мұғалімінің басты міндеті – оқушылардың тілдік тұлғасын, яғни өз ойын анық, жүйелі, мәдениетті жеткізе алатын тұлғаны қалыптастыру.

Негізгі бөлім

Қазіргі заманда білім беру жүйесі құзыреттілікке бағытталған жаңа мазмұнмен толықтырылуда. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні де бұл үдеріске белсенді қатысуда. Сабақ барысында оқушылардың тілдік қабілеттерін дамыту, сөздік қорын байыту, әдеби мәтіндер арқылы эстетикалық талғамын жетілдіру – мұғалімнің басты мақсаты.

Тілдік тұлғаны қалыптастырудың негізгі бағыттары мыналар:

1. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.

Әр сабақта оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытуға көңіл бөлу қажет. Диалогтік, пікірталастық сабақ түрлері, эссе жазу, шығарма талдау сияқты әдістер тиімді нәтиже береді.

2. Мәтінмен жұмыс жасау мәдениетін қалыптастыру.

Әдеби шығармаларды талдау кезінде оқушылар автор ойын түсінуге, кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беруге, өз көзқарасын білдіруге дағдыланады. Бұл – сыни тұрғыдан ойлаудың көрінісі.

3. Инновациялық әдістер мен цифрлық ресурстарды пайдалану.

Қазіргі таңда интерактивті тапсырмалар, онлайн-платформалар (Kahoot, Quizizz, Wordwall, т.б.) арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыруға болады.

4. Ұлттық құндылықтарға негізделген тәрбие.

Әдебиет сабағында ұлттық мәдениет пен салт-дәстүрді насихаттай отырып, оқушыларды рухани тұрғыдан байыту, елжандылыққа тәрбиелеу маңызды.

Қорытынды

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің басты миссиясы – тілді меңгертумен қатар, оқушыны ұлттық сана-сезімі жоғары, рухани бай, шығармашылыққа бейім тұлға етіп қалыптастыру. Бұл жолда мұғалімнің рөлі ерекше. Әр сабақ оқушының сөз мәдениетін, ойлау қабілетін және ұлттық дүниетанымын дамытуға бағытталуы тиіс.


Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңы.

2. “Қазақ тілі мен әдебиеті” пәні бойынша оқу бағдарламасы.

3. С. Қирабаев, З. Ахметов, Р. Сыздық сынды ғалымдардың еңбектері.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2025
29
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі