Баяндама
«Балалардың шығармашылық қабілетінің артуына қуыршақ театрының үлесі»
Аннотация
Бұл баяндамада қуыршақ театрының балалардың шығармашылық, коммуникативтік және танымдық қабілеттерін дамытудағы рөлі қарастырылады. Үйірме жұмысының тәжірибесі негізінде театрландырылған қойылымдардың педагогикалық маңызы зерттеледі. Балалардың эмоционалдық және әлеуметтік дамуына тигізетін әсері сараланып, тиімді әдістер ұсынылады.
Аннотация
В данной статье рассматривается роль кукольного театра в развитии творческих способностей детей. Кукольный театр является эффективным средством формирования воображения, речевых навыков и коммуникативных умений у дошкольников и младших школьников. Игровая деятельность с куклами способствует развитию эмоционального интеллекта, уверенности в себе и способности к самовыражению. Также представлен анализ методов использования кукольного театра в образовательном процессе и их влияние на развитие личности ребенка.
Тақырыбы: «Қуыршақ театры арқылы балалардың шығармашылық қабілетін дамыту»
Кіріспе
Қуыршақ театры – балалардың эстетикалық, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамытуға бағытталған тиімді әдістердің бірі. Ол бала қиялын дамытып, көркем сөйлеу дағдысын жетілдіруге ықпал етеді және ұжымдық жұмысқа үйретеді. Бұл баяндамада қуыршақ театрының баланың танымдық және эмоционалдық дамуына әсері, сондай-ақ үйірме жұмысының тәжірибелік нәтижелері қарастырылады. Қосымша білім беру мекемелерінде қуыршақ театры үйірмесінің енгізілуі балалардың мәдени және эстетикалық дамуына ықпал етеді.Бұл баяндамада «Ақбота» қуыршақ театры үйірмесінің білім беру мекемесіндегі орны, оның оқушыларға берер мүмкіндіктері мен тиімділігі талқыланады.
Негізгі бөлім
1. Қуыршақ театрының педагогикалық маңызы:
*Қуыршақ театры – бала дамуының бірнеше аспектісіне әсер ететін күрделі өнер түрі. Оның негізгі функциялары:
*Танымдық даму – балалар кейіпкерлер мен оқиғалар арқылы жаңа ақпарат алады, қоршаған орта туралы білімдерін кеңейтеді.
*Эмоционалдық даму – қуыршақтармен ойнау арқылы балалар өз эмоцияларын еркін білдіреді, кейіпкерлердің сезімдерін түсінуге үйренеді.
*Әлеуметтік дағдылар – театрландырылған қойылымдар барысында балалар бірлесіп жұмыс істеуді, өзара түсіністік пен ынтымақтастықты дамытады.
2. Үйірме жұмысының тәжірибесі:
*Біздің үйірмеде балаларға қуыршақ жасауды, оны сахнада басқаруды және қойылым қоюды үйретеміз. Оқу барысында келесі әдістер қолданылады:
*Рөлдік ойындар – балалар белгілі бір кейіпкердің рөлін ойнап, оның мінез-құлқын зерттейді.
*Импровизация – балалар оқиғаның дамуын өздігінен құру арқылы шығармашылық қабілетін дамытады.
*Қуыршақ жасау шеберханалары – балалар қол моторикасын дамыта отырып, өз қуыршақтарын жасайды.
3. Қуыршақ театрының балалар дамуына ықпалы
Қуыршақ театры үйірмесі балалардың тілдік, шығармашылық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға көмектеседі:
3.1.Шығармашылық қабілеттерді дамыту: Оқушылар өз қолдарымен қуыршақ жасап, сахналық қойылымдарға қатысады, бұл олардың қиялын дамытады.
3.2.Көркем сөйлеу және тілдік дағдылар: Балалар сахнада сөйлеп, түрлі кейіпкерлердің рөлін сомдайды, бұл олардың сөздік қорын байытып, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.
3.3.Әлеуметтік дағдылар: Қойылым кезінде ұжымдық жұмысқа үйреніп, бір-бірімен қарым-қатынас орнатады, өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады.
4. «Ақбота» қуыршақ театры үйірмесінің ерекшеліктері
«Ақбота» қуыршақ театры үйірмесі қосымша білім беру мекемесінде балалардың қызығушылығын арттыратын бірнеше бағытта жұмыс істейді:
4.1.Қуыршақ жасау шеберханасы: Оқушылар өз қолдарымен түрлі материалдардан қуыршақ жасап үйренеді.
4.2.Сахналық қойылымдар: Балалар әртүрлі халық ертегілері мен әдеби шығармалар негізінде қойылымдар дайындайды.
4.3.Актерлік шеберлік сабақтары: Балалардың сахналық өнерге деген қызығушылығын арттыру үшін түрлі жаттығулар жүргізіледі.
4.4.Қоғамдық іс-шараларға қатысу: Үйірме мүшелері мекемешілік және (аудандық мәдени іс-шараларға белсене қатысады.
5. Үйірменің оқушыларға берер мүмкіндіктері
*Кәсіби бағдар: Кейбір балалар болашақта актерлік немесе режиссерлік мамандықтарға қызығушылық танытып, осы бағытта дамуға мүмкіндік алады.
*Өзін-өзі көрсету: Үйірме баланың ішкі әлеуетін ашуға көмектеседі, өзіне деген сенімділігін арттырады.
*Ұлттық мәдениетті насихаттау: Қазақ халық ертегілерін сахналау арқылы балалар ұлттық құндылықтарды меңгереді.
Қорытынды
Қуыршақ театры – балалардың жан-жақты дамуына ықпал ететін маңызды құрал. Ол тек шығармашылық қабілетті ғана емес, сонымен қатар балалардың сөйлеу мәдениетін, эмоционалдық интеллектісін және әлеуметтік дағдыларын дамытады. Үйірме жұмысы барысында алынған тәжірибе қуыршақ театрының педагогикалық тиімділігін дәлелдейді.
Қосымша білім беру мекемелеріндегі қуыршақ театры үйірмелері балалардың жан-жақты дамуына ықпал ететін тиімді құралдардың бірі. «Ақбота» қуыршақ театры үйірмесі оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытып қана қоймай, олардың әлеуметтік және мәдени дамуына да үлкен үлес қосады.
Осындай үйірмелерді дамыту арқылы балалардың рухани-эстетикалық тәрбиесін жетілдіруге мүмкіндік аламыз. Қуыршақ театры – тек ойын емес, ол үлкен тәрбиелік мәні бар өнер түрі.
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
1. Оқу-әдістемелік құралдар:
1. Бейсенбаева А.А. Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары. – Алматы: Білім, 2019.
2. Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. – Астана: Фолиант, 2021.
3. Қалиева Қ., Әбдікәрімова Т. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі. – Алматы: Мектеп, 2020.
2. Ғылыми еңбектер мен мақалалар:
4. Сарыбаева Л. Қуыршақ театры арқылы баланың қиялын дамыту. – «Қазақстан мектебі» журналы, №3, 2022.
5. Сейітова Г. Балалар шығармашылығын арттырудағы театрландырылған ойындардың рөлі. – Педагогика ғылымдары журналы, №6, 2021.
6. Тұрғынбаева Б. Шығармашылық қабілетті дамыту технологиялары. – Алматы: Дарын, 2018.
3. Педагогика және психология бойынша әдебиеттер:
7. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. – Москва: Педагогика, 2020.
8. Жұмабаев М. Педагогика. – Алматы: Ана тілі, 2019.
9. Мухина В.С. Детская психология. – Москва: Академия, 2021.
4. Қосымша интернет-ресурстар:
10. ҚР Білім және ғылым министрлігі ресми сайты – www.edu.gov.kz
11. «Мектепке дейінгі білім» журналының электронды нұсқасы – www.nao.kz
12. Театр педагогикасы бойынша онлайн-мақалалар – www.teatr.kz
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндама «Балалардың шығармашылық қабілетінің артуына қуыршақ театрының үлесі»
Баяндама «Балалардың шығармашылық қабілетінің артуына қуыршақ театрының үлесі»
Баяндама
«Балалардың шығармашылық қабілетінің артуына қуыршақ театрының үлесі»
Аннотация
Бұл баяндамада қуыршақ театрының балалардың шығармашылық, коммуникативтік және танымдық қабілеттерін дамытудағы рөлі қарастырылады. Үйірме жұмысының тәжірибесі негізінде театрландырылған қойылымдардың педагогикалық маңызы зерттеледі. Балалардың эмоционалдық және әлеуметтік дамуына тигізетін әсері сараланып, тиімді әдістер ұсынылады.
Аннотация
В данной статье рассматривается роль кукольного театра в развитии творческих способностей детей. Кукольный театр является эффективным средством формирования воображения, речевых навыков и коммуникативных умений у дошкольников и младших школьников. Игровая деятельность с куклами способствует развитию эмоционального интеллекта, уверенности в себе и способности к самовыражению. Также представлен анализ методов использования кукольного театра в образовательном процессе и их влияние на развитие личности ребенка.
Тақырыбы: «Қуыршақ театры арқылы балалардың шығармашылық қабілетін дамыту»
Кіріспе
Қуыршақ театры – балалардың эстетикалық, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамытуға бағытталған тиімді әдістердің бірі. Ол бала қиялын дамытып, көркем сөйлеу дағдысын жетілдіруге ықпал етеді және ұжымдық жұмысқа үйретеді. Бұл баяндамада қуыршақ театрының баланың танымдық және эмоционалдық дамуына әсері, сондай-ақ үйірме жұмысының тәжірибелік нәтижелері қарастырылады. Қосымша білім беру мекемелерінде қуыршақ театры үйірмесінің енгізілуі балалардың мәдени және эстетикалық дамуына ықпал етеді.Бұл баяндамада «Ақбота» қуыршақ театры үйірмесінің білім беру мекемесіндегі орны, оның оқушыларға берер мүмкіндіктері мен тиімділігі талқыланады.
Негізгі бөлім
1. Қуыршақ театрының педагогикалық маңызы:
*Қуыршақ театры – бала дамуының бірнеше аспектісіне әсер ететін күрделі өнер түрі. Оның негізгі функциялары:
*Танымдық даму – балалар кейіпкерлер мен оқиғалар арқылы жаңа ақпарат алады, қоршаған орта туралы білімдерін кеңейтеді.
*Эмоционалдық даму – қуыршақтармен ойнау арқылы балалар өз эмоцияларын еркін білдіреді, кейіпкерлердің сезімдерін түсінуге үйренеді.
*Әлеуметтік дағдылар – театрландырылған қойылымдар барысында балалар бірлесіп жұмыс істеуді, өзара түсіністік пен ынтымақтастықты дамытады.
2. Үйірме жұмысының тәжірибесі:
*Біздің үйірмеде балаларға қуыршақ жасауды, оны сахнада басқаруды және қойылым қоюды үйретеміз. Оқу барысында келесі әдістер қолданылады:
*Рөлдік ойындар – балалар белгілі бір кейіпкердің рөлін ойнап, оның мінез-құлқын зерттейді.
*Импровизация – балалар оқиғаның дамуын өздігінен құру арқылы шығармашылық қабілетін дамытады.
*Қуыршақ жасау шеберханалары – балалар қол моторикасын дамыта отырып, өз қуыршақтарын жасайды.
3. Қуыршақ театрының балалар дамуына ықпалы
Қуыршақ театры үйірмесі балалардың тілдік, шығармашылық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға көмектеседі:
3.1.Шығармашылық қабілеттерді дамыту: Оқушылар өз қолдарымен қуыршақ жасап, сахналық қойылымдарға қатысады, бұл олардың қиялын дамытады.
3.2.Көркем сөйлеу және тілдік дағдылар: Балалар сахнада сөйлеп, түрлі кейіпкерлердің рөлін сомдайды, бұл олардың сөздік қорын байытып, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.
3.3.Әлеуметтік дағдылар: Қойылым кезінде ұжымдық жұмысқа үйреніп, бір-бірімен қарым-қатынас орнатады, өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыланады.
4. «Ақбота» қуыршақ театры үйірмесінің ерекшеліктері
«Ақбота» қуыршақ театры үйірмесі қосымша білім беру мекемесінде балалардың қызығушылығын арттыратын бірнеше бағытта жұмыс істейді:
4.1.Қуыршақ жасау шеберханасы: Оқушылар өз қолдарымен түрлі материалдардан қуыршақ жасап үйренеді.
4.2.Сахналық қойылымдар: Балалар әртүрлі халық ертегілері мен әдеби шығармалар негізінде қойылымдар дайындайды.
4.3.Актерлік шеберлік сабақтары: Балалардың сахналық өнерге деген қызығушылығын арттыру үшін түрлі жаттығулар жүргізіледі.
4.4.Қоғамдық іс-шараларға қатысу: Үйірме мүшелері мекемешілік және (аудандық мәдени іс-шараларға белсене қатысады.
5. Үйірменің оқушыларға берер мүмкіндіктері
*Кәсіби бағдар: Кейбір балалар болашақта актерлік немесе режиссерлік мамандықтарға қызығушылық танытып, осы бағытта дамуға мүмкіндік алады.
*Өзін-өзі көрсету: Үйірме баланың ішкі әлеуетін ашуға көмектеседі, өзіне деген сенімділігін арттырады.
*Ұлттық мәдениетті насихаттау: Қазақ халық ертегілерін сахналау арқылы балалар ұлттық құндылықтарды меңгереді.
Қорытынды
Қуыршақ театры – балалардың жан-жақты дамуына ықпал ететін маңызды құрал. Ол тек шығармашылық қабілетті ғана емес, сонымен қатар балалардың сөйлеу мәдениетін, эмоционалдық интеллектісін және әлеуметтік дағдыларын дамытады. Үйірме жұмысы барысында алынған тәжірибе қуыршақ театрының педагогикалық тиімділігін дәлелдейді.
Қосымша білім беру мекемелеріндегі қуыршақ театры үйірмелері балалардың жан-жақты дамуына ықпал ететін тиімді құралдардың бірі. «Ақбота» қуыршақ театры үйірмесі оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытып қана қоймай, олардың әлеуметтік және мәдени дамуына да үлкен үлес қосады.
Осындай үйірмелерді дамыту арқылы балалардың рухани-эстетикалық тәрбиесін жетілдіруге мүмкіндік аламыз. Қуыршақ театры – тек ойын емес, ол үлкен тәрбиелік мәні бар өнер түрі.
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
1. Оқу-әдістемелік құралдар:
1. Бейсенбаева А.А. Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту жолдары. – Алматы: Білім, 2019.
2. Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. – Астана: Фолиант, 2021.
3. Қалиева Қ., Әбдікәрімова Т. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі. – Алматы: Мектеп, 2020.
2. Ғылыми еңбектер мен мақалалар:
4. Сарыбаева Л. Қуыршақ театры арқылы баланың қиялын дамыту. – «Қазақстан мектебі» журналы, №3, 2022.
5. Сейітова Г. Балалар шығармашылығын арттырудағы театрландырылған ойындардың рөлі. – Педагогика ғылымдары журналы, №6, 2021.
6. Тұрғынбаева Б. Шығармашылық қабілетті дамыту технологиялары. – Алматы: Дарын, 2018.
3. Педагогика және психология бойынша әдебиеттер:
7. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. – Москва: Педагогика, 2020.
8. Жұмабаев М. Педагогика. – Алматы: Ана тілі, 2019.
9. Мухина В.С. Детская психология. – Москва: Академия, 2021.
4. Қосымша интернет-ресурстар:
10. ҚР Білім және ғылым министрлігі ресми сайты – www.edu.gov.kz
11. «Мектепке дейінгі білім» журналының электронды нұсқасы – www.nao.kz
12. Театр педагогикасы бойынша онлайн-мақалалар – www.teatr.kz
шағым қалдыра аласыз













