Сабақтың тақырыбы:
Пунктуация. Қолданылу негіздері мен
қолданылатын
орындары. Сөйлем соңында қойылатын тыныс
белгілері.
Нүкте.
Сұрау белгісі.
|
Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова
А
Күні: 23
.01
|
СЫНЫП:
9
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған
оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген
оқу мақсаттары
|
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай
алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай
алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше
жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен
жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай
алады:
Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Қимыл иесі,
етістік
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің
ортақтығы
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы оқу
|
Ғылыми стиль,
ерекшеліктері
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған
уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға
бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа
бөліну.
Сыныпты Түстер арқылы
топтастырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3
минут
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті
құрал жабдықтарын әзірлетемін. Оқушыларды «Атом. Молекула» тренингі арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске
түсіремін
|
Тренинг жазылған
парақшалар
|
Жаңа білім
10
минут
|
Білу және түсіну
Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек
сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін Миға шабуыл әдісін
пайдалану
Өткен тақырып пен жаңа сабақтың тақырыбы
айтылады. Одан кейін өткен тақырыптқа қатысты тапсырмалар беріледі,
таратылады.
Ол
үшін Ыстық
орындық әдісін пайдалану
|
Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Ізденген ақыл
ойынын
Пайдалану арқылы
жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге
түсіреді
|
Оқулықтағы мәтінді оқып
алады.
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
|
Жалғасын
тап
Сөйлем соңында қойылатын тыныс
белгілері сөздерін
тақтаға жазып қою керек
Тақырыпқа қатысты суретпен
әңгіме құрастыру арқылы жинақтайды..
|
|
Бағалау
5
минут
Кері байланыс
3
минут
|
Бағалау
|
Бағалау
парақшасы
Қағаз
қиындылары.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
|
Қызықты тапсырмаларды
көздеймін
|
Бағалау парақшасы
арқылы
|
Өзін-өзі
тану
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|