Материалдар / Баяндауыш

Баяндауыш

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға ҚМЖ жаңа үлгі бойынша көмек көрсетеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2023
245
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Темірбек Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицейі

Пәні

Қазақ тілі

Бөлім

Сәулет

Педагогтің аты-жөні

Нурмаханова Жазира

Күні:


Сынып: 3«б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Баяндауыш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату

3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;

3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады: Сөйлем мүшелерін біледі.

Оқушылардың көбі жасай алады: Баяндауышты сөйлем мүшелерінен ажыратуды түсінеді.

Оқушылардың кейбірі жасай алады: Сөйлем мүшелеріне талдайды, қолданады.

Сабақтың барысы


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


1 мин











3 мин

Сәлеметсіздер ме оқушылар! I.Психологиялық дайындық.

Көңіл-күйлеріңіз қалай? Керемет (қолдарын бұлғайды)

Сабаққа дайындықтарың қалай? Тамаша (қолдарын шапалақтайды)

Ынталарыңыз ше? Ғажап(қолдарын бұлғайды)

Ендеше сабақты бастайық

О-о-о-о (басбармақтарын көрсетеді)

«Телефон» әдісі бойынша топқа бөлініп отырады.

Алдыңғы білімді еске түсіру

Әр топ өз телефондарына келген «СМС» хабарламаны ашып сұрақ астына жасырылған тағам түрлеріне тапсырыс береді.

1-топ-Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

Кезекшіге,іскер сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

2-топ- Туынды сөз дегеніміз не?

Достықты,сыйлық сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

3-топ- Түбірлес сөздер дегеніміз не?

Уақыты, сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

Жақсы тілек айтады.


  1. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.












Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап беріп,өз тапсырыстарын алады.










Телефондар











Плакаттар

Жаңа білім

18 мин




























Жаңа сабақ.

Баяндауыш

Ой қозғау.

- Балалар, бүгінгі сабағымыздың қонағы мұғалімдер.

- Мұғалімдер не істеді?

- Келді, кірді, отырды, тыңдады.

- Мен не істедім?

- Сұрадыңыз, сөйледіңіз.

- Ал, сендер не істедіңдер?

- Жауап бердік, айттық, тұрдық, отырдық, сәлемдестік.

- Не аңғардыңдар? Осы сөздердің барлығы нені білдіреді?

- Іс-әрекетті, қимылды білдіреді.

ЕПрямоугольник 1

Бастауыш


Прямоугольник 2

Баяндауыш


Прямоугольник 3

тал


Прямоугольник 4

ағады


Прямоугольник 5

кітап


Прямоугольник 6

тұрды


ндеше балалар, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы – өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөздер,сөйлем мүшесі – «баяндауыш»

Видео материал көрсету

«Өз телефоныңды қуаттандыр» ойыны

Жұптық жұмыс

Прямоугольник 8

Бастауыш


Прямоугольник 9

Баяндауыш


Прямоугольник 15

тал


Прямоугольник 16

ағады


Прямоугольник 17

кітап


Прямоугольник 18

тұрды









Дескриптор:

-әр жұп сөздерді бастауыш пен баяндауышқа сәйкестендіреді




Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады.










Жұптық жұмысты орындайды






ҚБ: 5балл






























Оқулық, дәптер

















Интербелсенді тақта

3 мин



Оқулықпен жұмыс

Оқылым,айтылым

Топтық жұмыс

9-жаттығу. Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді.


Дескриптор: -Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды

-Жаңа сөздерді тауып, мағынасын біледі. Басқұр--- -қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды.

-сөздер нені білдіріп, сөйлемнің қай мүшесіне жататынын анықтайды.







Мәтіннен жаңа сөздерді анықтап, мағынасымен таныс болады.





ҚБ: «Лайк»

1-10 аралығындағы сандар арқылы бағалау


Ширату

2 минут

Бастауышпын Баяндауыш Бәрінің иесімін Не болғанын баяндайды Маған қарап құрайсың Жазған бала нүкте қойып, Ой жүйесін Сөйлемді аяқтайды.






















Бекіту

15 мин
















Жазылым. Жеке жұмыс.

10-жаттығу

Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады.

Дескриптор:

-сөйлемдерді көшіріп жазады.

-баяндауыштарды тауып астын сызады.

-сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін көрсетеді


(ЖЖ)Деңгейлік тапсырмалар “Адасқан сөздер” Берілген сөздерден сөйлем құрау

ағам

құдықтан

балапандарға

Жарды

Су

балтамен

Айнаш

Әкеледі

шашты

Дулат

отын

жем


(ТЖ )Семантикалық карта

Сөздер

Бастауыш

Баяндауыш

Айжан



Оқыды



Биші



Жазды



секірді







Оқушылар жеке жұмысты орындайды

ҚБ: «Лайк»

1-10 аралығындағы сандар арқылы бағалау








ҚБ: «Лайк»

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ