Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Темірбек Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицейі

    Пәні

    Қазақ тілі

    Бөлім

    Сәулет

    Педагогтің аты-жөні

    Нурмаханова Жазира

    Күні:


    Сынып: 3«б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Баяндауыш

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату

    3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;

    3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: Сөйлем мүшелерін біледі.

    Оқушылардың көбі жасай алады: Баяндауышты сөйлем мүшелерінен ажыратуды түсінеді.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: Сөйлем мүшелеріне талдайды, қолданады.

    Сабақтың барысы


    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    Өткен білімді еске түсіру


    1 мин











    3 мин

    Сәлеметсіздер ме оқушылар! I.Психологиялық дайындық.

    Көңіл-күйлеріңіз қалай? Керемет (қолдарын бұлғайды)

    Сабаққа дайындықтарың қалай? Тамаша (қолдарын шапалақтайды)

    Ынталарыңыз ше? Ғажап(қолдарын бұлғайды)

    Ендеше сабақты бастайық

    О-о-о-о (басбармақтарын көрсетеді)

    «Телефон» әдісі бойынша топқа бөлініп отырады.

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    Әр топ өз телефондарына келген «СМС» хабарламаны ашып сұрақ астына жасырылған тағам түрлеріне тапсырыс береді.

    1-топ-Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

    Кезекшіге,іскер сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

    2-топ- Туынды сөз дегеніміз не?

    Достықты,сыйлық сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

    3-топ- Түбірлес сөздер дегеніміз не?

    Уақыты, сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

    Жақсы тілек айтады.


    1. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.












    Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап беріп,өз тапсырыстарын алады.










    Телефондар











    Плакаттар

    Жаңа білім

    18 мин




























    Жаңа сабақ.

    Баяндауыш

    Ой қозғау.

    - Балалар, бүгінгі сабағымыздың қонағы мұғалімдер.

    - Мұғалімдер не істеді?

    - Келді, кірді, отырды, тыңдады.

    - Мен не істедім?

    - Сұрадыңыз, сөйледіңіз.

    - Ал, сендер не істедіңдер?

    - Жауап бердік, айттық, тұрдық, отырдық, сәлемдестік.

    - Не аңғардыңдар? Осы сөздердің барлығы нені білдіреді?

    - Іс-әрекетті, қимылды білдіреді.

    ЕПрямоугольник 1

    Бастауыш


    Прямоугольник 2

    Баяндауыш


    Прямоугольник 3

    тал


    Прямоугольник 4

    ағады


    Прямоугольник 5

    кітап


    Прямоугольник 6

    тұрды


    ндеше балалар, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы – өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөздер,сөйлем мүшесі – «баяндауыш»

    Видео материал көрсету

    «Өз телефоныңды қуаттандыр» ойыны

    Жұптық жұмыс

    Прямоугольник 8

    Бастауыш


    Прямоугольник 9

    Баяндауыш


    Прямоугольник 15

    тал


    Прямоугольник 16

    ағады


    Прямоугольник 17

    кітап


    Прямоугольник 18

    тұрды









    Дескриптор:

    -әр жұп сөздерді бастауыш пен баяндауышқа сәйкестендіреді




    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады.










    Жұптық жұмысты орындайды






    ҚБ: 5балл






























    Оқулық, дәптер

















    Интербелсенді тақта

    3 мин



    Оқулықпен жұмыс

    Оқылым,айтылым

    Топтық жұмыс

    9-жаттығу. Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді.


    Дескриптор: -Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды

    -Жаңа сөздерді тауып, мағынасын біледі. Басқұр--- -қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды.

    -сөздер нені білдіріп, сөйлемнің қай мүшесіне жататынын анықтайды.







    Мәтіннен жаңа сөздерді анықтап, мағынасымен таныс болады.





    ҚБ: «Лайк»

    1-10 аралығындағы сандар арқылы бағалау


    Ширату

    2 минут

    Бастауышпын Баяндауыш Бәрінің иесімін Не болғанын баяндайды Маған қарап құрайсың Жазған бала нүкте қойып, Ой жүйесін Сөйлемді аяқтайды.






















    Бекіту

    15 мин
















    Жазылым. Жеке жұмыс.

    10-жаттығу

    Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады.

    Дескриптор:

    -сөйлемдерді көшіріп жазады.

    -баяндауыштарды тауып астын сызады.

    -сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін көрсетеді


    (ЖЖ)Деңгейлік тапсырмалар “Адасқан сөздер” Берілген сөздерден сөйлем құрау

    ағам

    құдықтан

    балапандарға

    Жарды

    Су

    балтамен

    Айнаш

    Әкеледі

    шашты

    Дулат

    отын

    жем


    (ТЖ )Семантикалық карта

    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Айжан



    Оқыды



    Биші



    Жазды



    секірді







    Оқушылар жеке жұмысты орындайды

    ҚБ: «Лайк»

    1-10 аралығындағы сандар арқылы бағалау








    ҚБ: «Лайк»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурмаханова Жазира
    10 Ақпан 2023
    358
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Баяндауыш

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Баяндауыш

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас мамандарға ҚМЖ жаңа үлгі бойынша көмек көрсетеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Темірбек Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицейі

    Пәні

    Қазақ тілі

    Бөлім

    Сәулет

    Педагогтің аты-жөні

    Нурмаханова Жазира

    Күні:


    Сынып: 3«б»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Баяндауыш

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату

    3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;

    3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: Сөйлем мүшелерін біледі.

    Оқушылардың көбі жасай алады: Баяндауышты сөйлем мүшелерінен ажыратуды түсінеді.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: Сөйлем мүшелеріне талдайды, қолданады.

    Сабақтың барысы


    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру



    Өткен білімді еске түсіру


    1 мин











    3 мин

    Сәлеметсіздер ме оқушылар! I.Психологиялық дайындық.

    Көңіл-күйлеріңіз қалай? Керемет (қолдарын бұлғайды)

    Сабаққа дайындықтарың қалай? Тамаша (қолдарын шапалақтайды)

    Ынталарыңыз ше? Ғажап(қолдарын бұлғайды)

    Ендеше сабақты бастайық

    О-о-о-о (басбармақтарын көрсетеді)

    «Телефон» әдісі бойынша топқа бөлініп отырады.

    Алдыңғы білімді еске түсіру

    Әр топ өз телефондарына келген «СМС» хабарламаны ашып сұрақ астына жасырылған тағам түрлеріне тапсырыс береді.

    1-топ-Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

    Кезекшіге,іскер сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

    2-топ- Туынды сөз дегеніміз не?

    Достықты,сыйлық сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

    3-топ- Түбірлес сөздер дегеніміз не?

    Уақыты, сөздерінің түбір мен қосымшасын ажырат

    Жақсы тілек айтады.


    1. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.












    Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап беріп,өз тапсырыстарын алады.










    Телефондар











    Плакаттар

    Жаңа білім

    18 мин




























    Жаңа сабақ.

    Баяндауыш

    Ой қозғау.

    - Балалар, бүгінгі сабағымыздың қонағы мұғалімдер.

    - Мұғалімдер не істеді?

    - Келді, кірді, отырды, тыңдады.

    - Мен не істедім?

    - Сұрадыңыз, сөйледіңіз.

    - Ал, сендер не істедіңдер?

    - Жауап бердік, айттық, тұрдық, отырдық, сәлемдестік.

    - Не аңғардыңдар? Осы сөздердің барлығы нені білдіреді?

    - Іс-әрекетті, қимылды білдіреді.

    ЕПрямоугольник 1

    Бастауыш


    Прямоугольник 2

    Баяндауыш


    Прямоугольник 3

    тал


    Прямоугольник 4

    ағады


    Прямоугольник 5

    кітап


    Прямоугольник 6

    тұрды


    ндеше балалар, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы – өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөздер,сөйлем мүшесі – «баяндауыш»

    Видео материал көрсету

    «Өз телефоныңды қуаттандыр» ойыны

    Жұптық жұмыс

    Прямоугольник 8

    Бастауыш


    Прямоугольник 9

    Баяндауыш


    Прямоугольник 15

    тал


    Прямоугольник 16

    ағады


    Прямоугольник 17

    кітап


    Прямоугольник 18

    тұрды









    Дескриптор:

    -әр жұп сөздерді бастауыш пен баяндауышқа сәйкестендіреді




    Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады.










    Жұптық жұмысты орындайды






    ҚБ: 5балл






























    Оқулық, дәптер

















    Интербелсенді тақта

    3 мин



    Оқулықпен жұмыс

    Оқылым,айтылым

    Топтық жұмыс

    9-жаттығу. Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді.


    Дескриптор: -Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды

    -Жаңа сөздерді тауып, мағынасын біледі. Басқұр--- -қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды.

    -сөздер нені білдіріп, сөйлемнің қай мүшесіне жататынын анықтайды.







    Мәтіннен жаңа сөздерді анықтап, мағынасымен таныс болады.





    ҚБ: «Лайк»

    1-10 аралығындағы сандар арқылы бағалау


    Ширату

    2 минут

    Бастауышпын Баяндауыш Бәрінің иесімін Не болғанын баяндайды Маған қарап құрайсың Жазған бала нүкте қойып, Ой жүйесін Сөйлемді аяқтайды.






















    Бекіту

    15 мин
















    Жазылым. Жеке жұмыс.

    10-жаттығу

    Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады.

    Дескриптор:

    -сөйлемдерді көшіріп жазады.

    -баяндауыштарды тауып астын сызады.

    -сөздер сөйлемнің қай мүшесіне қатысты екенін көрсетеді


    (ЖЖ)Деңгейлік тапсырмалар “Адасқан сөздер” Берілген сөздерден сөйлем құрау

    ағам

    құдықтан

    балапандарға

    Жарды

    Су

    балтамен

    Айнаш

    Әкеледі

    шашты

    Дулат

    отын

    жем


    (ТЖ )Семантикалық карта

    Сөздер

    Бастауыш

    Баяндауыш

    Айжан



    Оқыды



    Биші



    Жазды



    секірді







    Оқушылар жеке жұмысты орындайды

    ҚБ: «Лайк»

    1-10 аралығындағы сандар арқылы бағалау








    ҚБ: «Лайк»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 4 сынып
    10.02.2023
    358
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурмаханова Жазира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации