Материалдар / Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя"

Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя"

Материал туралы қысқаша түсінік
Батыр Бауыржанның өнегелі өмірі туралы жазба жұмысын әжесі айтқан ертегі, аңыздар мен әке өсиетімен, үлкендердің өнегесімен байланыстыра отырып орындайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2022
391
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Бөлім:

Махаббат және абырой.

Сабақтың тақырыбы: Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя» повесі. «Тамыры терең тәрбие»

Оқу мақсаты

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

Сабақтың мақсаты

Шығармадағы көтерілген құндылықтарды талқылайды, салыстырады, жаңашылдығына баға береді.

Бағалау критерийі

Шығармадағы рухани және материалдық құндылықтарын талқылайды, сәйкестендіреді.

Үзіндідегі рухани құндылықтарды салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Құндылықтар

Отбасылық және тарихи құндылықтарды бойына сіңіру,өмірмен байланыстыра отырып, шығармашылыққа баулу.

С а б а қ т ы ң б а р ы с ы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


3 минут










5 минут





5 минут


Ұйымдастыру

Сәлемдесу

Түгендеу

Қызығушылықты ояту

Аялы алақан, мейірім, қамқорлық, бата.

Суреттер мен тірек сөздер арқылы қанатты сөздерді құрастыру.

Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.Күн ретін жаздыру тақырыпты.

Топ атауы туралы түсіндірме.

Алдыңғы біліммен байланыстыру.

«Бесіктегі үш сұрақ»

  1. Мына сан туралы не білеміз?

  2. Қария кісілердің сақалынан қадыр-қасиет белгісі көрініп тұрар еді маған. Қай эпизод?

Жауап. Балалық шағын еске алғанда «адамдардың барлығы «айналайыннан» басқа сөзі жоқ,кілең мейірімді жандар болып көрінетін.

  1. Бауыржан ортаншы әпкесі Әлиманға көпке дейін не үшін ренжіп жүрді?

Жауап. Ортаншы әпкесі Әлима Бауыржанды ойнап жүріп қораға қамап,өзі қыздармен кетіп қалып Бауыржанды жеңгесі шығарып алады.

Ұлттық рух-ұлы адманың және тұтастай алғанда ұлтының асыл қасиеті.

Ұлттық мақтаныш-ұлт ішіндегі жеке адам үшін мызғымас әрі қасиетті заң.

Бауыржан Момышұлы

«Ұшқан ұя» этнографиялық бояцы қалың ғұмырбаяндық (автобиографиялық) туынды. Онда ұлттық кельет, салт-дәстүр, әдет-ғұрыптар анық көрінеді.

Автор тәрбиенің бастауы отбасы екендігін анық сипаттайды.

Амандасады. Суретті тапсырманы орындайды.

Тақырыпты болжайды.

Күн ретін, сабақ тақырыбын жазады.

Оқу мақсатымен, бағалау критерийімен танысады.

Сұрақтарға жауап береді.


Топтасып отырады.


Топ атуына түсініктеме береді.

1-топ

«Абай-Зере»

2-топ

«Шоқан –Айғаным»

3-топ"

«Бауыржан –Қызтумас»


«Асық ату»

әдісі арқылы бағалау. (Әр бір асыққа)

1балл



Power Point











Сабақтың ортасы


7 минут




















10 минут






7 минут










5минут

Жаңа сабақты меңгерту.

Құндылық –бір заттың маңыздылығы, пайдалылығы.

Материалдық құндылыққа адам үшін маңыздылығы өте үлкен заттар, ақша, мүліктің жиынтығы жатады.

Рухани құндылыққа ұлттық болмыс, салт-дәстүр,білім, өнер, дін, құқықтық және саяси сана, тиісті идеялар,нормалар,теориялар жатады.

Жаңашылдығы –өткен өмірдің, кешегі күннің тәжірибесі мен мән –мағынасы бай, заман талабына жауап беретін

бұрын-соңғының шеңберінен шығып, болашаққа кең жол ашатын аса маңызды ізденіс-әрекеттер.

1-тапсырма. Жеке тапсырма. Сәйкестендіру.

Дескриптор:

Шығарма үзінділерінен құндылықтарын анықтап, сәйкестендіреді.



2-тапсырма. Топтық жұмыс.

Шығармадағы рухани құндылықтарды салыстырып, заманауи тұрғыда баға беру.

1-топ.

Бесік жыры

Әже ертегісі

2-топ

Бата беру

Әке өнегесі

3-топ

Балалық шақ

Отбасы-өнеге мектебі

Шығармадан үзінді

Шығармадан үзінді

Шығармадан үзінді

Дескриптор:

-үзінді арқылы автордың ойын анықтайды;

1ұпай

-үзіндідегі құндылықтарды салыстырады;

1ұпай

- қазіргі өмірмен байланыстыра алады;

-жаңашылдығына баға бере алады;

2ұпай

-топтық жұмысқа белсенді қатысады.


3 тапсырма. Жеке жұмыс.

https://www.plickers.com/set/6202ad0c8d1f7e00113d4488


Құндылықтар туралы түсінік қалыптастырады.








Дескриптор:

Шығарма үзінділерінен құндылықтарын анықтап, сәйкестендіреді.






Дескриптор:

-үзінді арқылы автордың ойын анықтайды;

1ұпай

-үзіндідегі құндылықтарды салыстырады;

1ұпай

- қазіргі өмірмен байланыстыра алады;

-жаңашылдығына баға бере алады;

2ұпай

-топтық жұмысқа белсенді қатысады.







Дескприптор

Берілген сұрақтарға жылдам жауап беру.















1ұпай










1-4 ұпай

Топтық бағалау




Өзіндік бағалау














1-4 ұпай
















Power Point

























https://www.plickers.com/set/6202ad0c8d1f7e00113d4488

Сабақтың соңы


3 минут

Кері байланыс.

Б.Момышұлының шығармашылық лабораториясын зерттеу. /оқушыға ойын айтқызу\

Сүйсінгенім ...

Қызыққаным...

Мені ойландырған...

Маған өте жақын...

Талқылағым келеді...

Б.Момышұлының шығармашылық лабораториясын зерттеу. /оқушыға ойын айтқызу\ кері байланыс орнатады.

















Үйге тапсырма

«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің» тақырыбына эссе жазу.

Дескриптор:

Ойын нақты жеткізе алады.

Өзіндік пікірін білдіре алады.

Эссе құрылымына қойылатын талаптарды және сөз мәдениетін сақтайды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ