Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
Б/С 8.3.2.1.Заманауилығы мен
жаңашылдығы. Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды
заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға
беру.
|
Сабақтың
басы
/5
минут/
|
Сыныпты сабаққа ұйымдастыру,
әзірлеу. Оқушы жауаптарымен
байланыстыра отырып, сабақ тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлері
хабарланады.
|
Сабақ құралдарын даярлайды.
Сабақ тақырыбын жазады. Сұраққа жауап береді. Сабақ мақсатымен
танысып, бағалау критерийлерін құрастырып, тақтаға жазып
қояды
|
|
Слайд,
|
Сабақтың
ортасы
/30
минут/
|
«Ғliffiti» платформасы мен жеке
жұмыс
Ширату
жаттығуы
1.Шығарманың «Ұшқан
ұя» деп аталу себебі неде деп
ойлайсыңдар?
2.Осы шығармаға
басқаша қалай атау берер
едіңіз?
3.«Тәрбие тал
бесіктен» деген сөзді қалай
түсінесіздер?
Үй тапсырмасын
тексеру
Үй тапсырмасы «Word
woll» платформасында
жүктелген.
Сілтемемен
немесе KR-кодпен кіруге
болады.
https://wordwall.net/ru/resource/28961391
1-тапсырма
Топтық жұмыс «Автобустық аялдама»
әдісімен
Әр топқа мәтін үзінділері
таратылады.
1-мәтін
2-мәтін
3-мәтін
-оқушылардың жұмыстану барысын
қадағалайды;
-қолдау
білдіреді;
- уақыт
қояды;
- уақытқа байланысты
жұмыс жүйесін тексереді;
-кері байланыс
береді.
|
Сұрақтарға «Барабан»
әдісі бойынша есімі таңдалғандар
жауап береді.
Ықтимал
жауаптар:
-
Әркімнің өз үйінен
алған тәрбиесі өзіне азық
болады.
-
«Ұяда не көрсең,
ұшқанда соны ілерсің...»
-
Баланы бесік кезінен
бастап тәрбиелеу керек. Сонда ол тәрбиелі болады.
Т.б.
Үй тапсырмасын
тексеру
«Word woll»
платформасындағы сөздерді ашып, жауап
береді.
Ссылкасы:
https:
//wordwall.net/ru/resource/28961391
-
Топтарда мәтін
үзінділерін оқиды.
-
Дескриптор бойынша
жұмыс істейді.
-
Оны сағат тілінің
бағытымен келесі топтарға
таныстырады.
-
Топтар бірін-бірі
бағалайды.
|
ҚБ
«өзара
бағалау»
Дескрипторы:
1.3-5 материал-дық
және рухани құндылықты
табады;
2.Оларды қазіргі
замандағы құндылық-тармен салыстырып
айтады.
3. Жаңашылдығына
баға береді.
ҚБ:
«Екі жұлдыз, бір
ұсыныс», «Мадақтау»
|
Сұрақтар
«Word woll» платформасы
Ссылкасы:
https:
//wordwall.net/ru/resource/28961391
Мәтін
парақтары
|
Сабақтың
соңы
/5
минут/
Рефлексия және кері
байланыс
|
Оқу мақсаты мен бағалау
критерийлерін еске түсіріп
қайталайды
|
Не үйренді, нені
толықтыру керек сол жөнінде кері байланыс
береді.
|
«Білдім, Білгім келеді,
Үйрендім» әдісі
|