Мектеп:
|
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Пән/Сынып:
|
Қазақ тілі
7-сынып
|
Бөлім
атауы:
|
Қазақстандағы ұлттар
достастығы
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бауырмалдық – тарихи
тағдырымыз
|
Оқу
мақсаттары:
|
Публицистикалық және ресми
стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
7.О2
Еліктеуіш сөздердің
мәнмәтіндегі қолданысын түсіну 7.ӘТН 4.2
|
Сабақ
мақсаты:
|
Бауырмалдық – тарихи
тағдырымыз тақырыбына байланысты мәтіндегі публицистикалық және
ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
және еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын
түсіну
|
Тілдік
мақсаты:
|
Бауырмалдық; Публицистикалық
және ресми стиль,еліктеуіш сөз
|
Бағалау
критерийлері:
|
-
Мәтін
мазмұнын түсініп, тілдік құралдарды ажырата
алады
-
Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін
біледі
-
Тілдік
құралдарды тану арқылы стиль ерекшеліктерін
анықтайды.
-
Еліктеуіш сөздердің қолданысын
түсінеді
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Зайырлы қоғам және жоғары
руханият
|
Тақырып бойынша алдыңғы
білім:
|
Меймандос қазақ – татулық
жаршымы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Мұғалімнің
бақылауы мен зерттеуі не?
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
|
Ұйымдас-тыру
|
Тақырып және сабақ
мақсаттарымен таныстыру
|
Бүгінгі сабақта не
меңгеретінін білу.
|
Оқушылардың белсенді жұмыс
жасауға деген ынтасын бақылау.
|
|
Презентация
1,2-бет
|
7минут
|
Жаңа
сабақ
|
Жаңа сабақпен
таныстыру.
Стиль – сөйлеушінің, жазушының
белгілі бір тақырыпқа қатысты сөз
саптауы.
Публицистикалық
стиль-бұқаралық ақпарат құралдарынының тілі. Ауызша-теледидар мен
радио тілі, жазбаша-газет, журналдардағы мақалалар тілінде
кездеседі.
Ресми стиль — ресми қатынастар
аясында қызмет ететін стильдің
бірі.
|
Жаңа сабақпен таныстыру,
сабақта қолданылатын ұғымдармен
танысу
|
Сабақты мұқият тыңдауын
қадағалау
|
Қ/Б
Ауызша кері
байланыс
|
Оқулық,
презентация
|
6
минут
|
Тәжірибе
|
1-тапсырма: Мәтіндерді
оқыңыз. Екі мәтінді салыстырып,
ұқсастығы мен айырмашылығын, стилін
табыңыз.
Дескриптор:
- мәтіндерді
салыстырады;
- ұқсастығы мен айырмашылығын
ажыратады;
- стилін
анықтайды;
-тілдік құралдарды
ажыратады.
|
Оқылым деңгейін тексеру және
жетілдіру
|
Оқушылардың жұмыс жасау
дағдыларын бақылау
|
Дескриптор бойынша
бағалау
|
Презентация
7-бет
|
4
минут
|
|
Еліктеуіш сөздерге қысқаша
түсініктеме беріледі.
2-тапсырма: Мәтіннен еліктеу сөздерді
табу.
Сиырға
Дауысы бар
азандай
Желіні бар
қазандай,
Жылт-жылт етер
мүйізі,
Көзі жарық
жұлдыздай
Жылқыға
Жолға шықсам
көлігім,
Жапанда жүрсем
серігім
Қоғалы көлді
жайлаған,
Қоғаны күрт-күрт шайнаған
|
Тыңдалым дағдысын
жетілдіру.
|
Оқушылардың жұмыс жасау
дағдыларын бақылау
|
Қ/Б.
|
Презентация
12-бет
|
1
минут
|
Қосымша
тапсырма
|
Бауырмалдық тақырыбына
байланысты еліктеуіш сөздерді қолданып, сөйлем
құрастыру
|
Тыңдалым, оқылым, жазылым
дағдысын жетілдіру.
|
|
|
Презентация
15-бет
|
1
минут
|
Бекіту
|
-Тақырыпқа байланысты екі
мәтінді салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын, стилін
анықтадыңыз.
-Бауырмалдық тақырыбына
байланысты еліктеуіш сөздерді қолданып, шағын ой-толғау
жаздыңыз
|
Сабақты
қорытындылау
|
Білімді қаншалықты меңгергенін
бақылау
|
|
Презентация
16-бет
|