Материалдар / «Бауырсақ» ертегісі Рөлге бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Бауырсақ» ертегісі Рөлге бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға ертегілер туралы түсінік беру. Ертегі кейіпкерлерін қонаққа шақыра отырып,қиялы мен қабілетін жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2018
732
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 20.04.2018жТобы: ІІ кіші топСабақтың тақырыбы: «Бауырсақ» ертегісі Рөлге бөлуСабақтың мақсаты. Балаларға ертегілер туралы түсінік беру. Ертегі кейіпкерлерін қонаққа шақыра отырып,қиялы мен қабілетін жетілдіру. Балалардың сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.Балаларға жағымды, жағымсыз қасиеттерді айыра білуді үйрету. Білімділігі: Бауырсақ ертегісінің  қойылымын көрсету арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін  арттыру.Дамытушылығы: оқушыларды өнерге бейімдеп, әртістік қабілетін арттыру.Тәрбиелігі: өзара сыйласып, достық қарым-қатынаста болуға, біреуге қызғанып қарамауға, бірін-бірі құрметтеп, үлгі тұтуға тәрбиелеу.І. Ұйымдастыру
  • Оқушыларды түгендеу,сабаққа дайындығын тексеру
Үй тапсырмасын қайталауПрактикалық сабақЕртегі - халқымыздың ертеден бері келе жатқан мәдени мұраларының бірі, ауыз әдебиеті. Ертегіні мазмұнына қарай, әр алуан ерекшеліктеріне қарай бір неше түрге бөлуге болады.-         жануарлар жайында (суреті, немесе кітабын көрсету)-         қиял-ғажайып ертегілер-         шыншыл ертегілерЕртегіден халқымыздың тұрмыс-салтын, әдеп-ғұрыпын білеміз.Онда шындық оқиға мен қиял-ғажайып оқиға аралас келіп отырады.- Біз бүгін ертеден келе жатқан «Бауырсақ» ертегісімен таныстық және ертегі желісі бойынша рөлге бөліп дайындаламызБір кемпір мен шал болыпты. Бірде шал жалынып:Шал-         Кемпір-ау, маған бауырсақ пісіріп берсеңшіКемпір-Неден пісірейін? Ұн жоқ қойШал-         Әй ,кемпірім-ай ! Қойманың түбін қырнап көрсең ғой бауырсақтық ұн табылып қалар.Автор Кемпірі солай істейді: қойма түбін қырып-қырнап екі уыс ұн табады да, қаймаққа шылап, қамыр илеп, бауырсақты майға пісіріп,терезе алдына суытқалы қояды.Жата-жата жалыққан бауырсақ терезе алдынан үйдің іргесіне домалап түседі, іргеден көгал үстіне домалайды,көгалдан жылжып жолға жетеді.Одан әрі жолмен зырлай жөнеледі. Бауырсақ жолда зымырап бара жатса , қарсы алдынан қоян шыға келеді.ҚоянБауырсақ! Бауырсақ! Мен сені жеп қоямын !БауырсақЖоқ, сен мені жеме, саған достарым қандай өлең айтып берер екем, онан да соны тыңда.АвторҚоян құлағын түреді, ал балалар әнге басады: «Құлыншағым» әніҚоянБауырсақ сенің өленің жақсы, бірақ сен одан да менің тапсырмамды орында .Ал балалар қояннан бауырсақты құтқарып сұрағына жауап берейік. Қоянның тапсырмасы:-Ұн неден алынады ? (Бидайдан)Бауырсақтың түсі қандай? (Сары.)АвторБауырсақ жалғыз аяқ жолмен келе жатса ,оның алдынан қасқыр шыға келіп:ҚасқырБауырсақ! Бауырсақ! Мен сені жеп қоямын !Бауырсақ- Сен мені жеме, менің достарым саған би билеп береді.Қасқыржоқ, бауырсақ, биін керек жоқ сен менің тапсырмамды орында.Қасқырдың тапсырмасы: Ал балалар қояннан бауырсақты құтқарып  алдық ,енді қасқырдың сұрағына жауап берейік.Қасқырдың дауысын салу және қасқыр сөзін үш тілде айтуАвторБауырсақ орман ішімен домалап келе жатса оған аю қарсы шығады.Аю-         Әй ,бауырсақ ! Мен сені жеп қоямын!Бауырсақ- Сен мені жеме, менің достарым саған тақпақ айтып береді. АюӘй, балалар, балалар!        Менде қызық ойын бар,        Ал ықылас қойындар        Кәне, тәртіп сақтайық,        Мен берген тапсырманы,         Бұлжытпай орындайық.Аюдың тапсырмасы:  «Бауырсақ» туралы тақпақ болмаса ырымдар туралы айту АвторОсылай бауырсақ әрі қарай домалай жөнеледі.Түлкі-Амансың ба, бауырсақ! Көргендерге ұнайды, жүзің қызыл шырайлы!АвторБауырсақ мақтағанға мәз болып, өлеңін айта бастайды. Түлкі болса құмарта тыңдаған боп,қыбырын білдірмей, бауырымен сырғып, жақындай береді.БауырсақӘжей қойма қырнаған,екі уыс ұн жинаған.Балқаймаққа шылаған,пісіріп маймен сылаған.Суытып та сынаған, бауырсақпын зулаған!       Атайдан да құтылдым,әжейден де құтылдым.Қояннан да сытылдым,қасқырдан да құтылдым,Аюдан да сытылдым,түлкі ,сенен құтылу Қиын емес бұл маған !ТүлкіТүлкі: оңай құтала алмасың, менің тапсырмамды орындаТүлкі : (қолында бір бума қағаз). Онда менің жұмбақтарымды шешіп көріңдер. 1.  Қыста ақ,      Жазда сүр.         (қоян) 2.Қорбаң- қорбаң етеді,Орманда ол жүреді. (аю) 3.Орманда тұрады, өзі бір қу,Жүрген жері айқай-шу.     (түлкі).Автор:Түлкі бауырсақты бас сап жейіндеп жатқанда, балалар айғайлап жібереді.Балалар: - жоқ, қу түлкі олай болмайды біз сенің тапсырмаларынды түгел орындадық. Сен бауырсақты жей алмайсың деп бауырсақты алып кетеді.Түлкі ештене істей алмай жөніне кете береді.Ал балалар, бауырсақты жетектеп ата мен әжеге келеді.Қорытындылау:- Балалар ертегі сендерге ұнады ма?Балалар, бауырсақ неден жасалады? (Ұннан)-Ұн неден алынады ? (Бидайдан)Бауырсақтың түсі қандай? Сары.Бауысақтың пішіні қандай?  Домалақ, шеңбер. -Ал, балалар , нан туралы мақал - мәтелдер, тыйым сөздер білесіңдер ме ?(Мақал- мәтелдер, тыйым сөздер айтады.)- Келесі сабағымызда «Бауырсақ» ертегісін сахнаға қоя аламыз ба?Оқушылардың жауабын аламын.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!