Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    (Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының

    Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Махамбет жалпы орта білім беретін мектебі» КММ)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    II-бөлім . «Сауда жасай білесің бе?» 7- сабақ. Абай Құнанбайұлы « Базарға, қарап тұрсам, әркім барар» өлеңі

    Бөлім:

    2-бөлім: Сауда жасай білесің бе?

    7-8 сабақ. Базарға, қарап тұрсам, әркім барар. Абай Құнанбайұлы

    Педагогтің Т:А. Ә :

    Жумашева Нургуль Муратовна

    Күні:

    23.09.2022

    Сынып:



    Сабақтың тақырыбы:

    7-сабақ. Базарға, қарап тұрсам, әркім барар. Абай Құнанбайұлы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Тыңдалым материалдарының мазмұнын тірек сөздер арқылы түсінеді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мысал келтіреді. Өз ойларын еркін жеткізеді.

    Кейбір оқушылар: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге мысал келтірді. «DEAL» әдісі арқылы өлеңннің мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлел жасайды. Мақал- мәтелдермен түйіндеме жасайды. Өз ойларын еркін жеткізеді.

    ЕБҚ ()

    Жеке, жұптық, топтық жұмыс арқылы

    - бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу;

    - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;

    - ақшаны үнемдей білуге, орынды жұмсай білуге тәрбиелеу.


    Бағалау критерийлері

    Тыңдалым мәтіннің мазмұнын тірек сөздер арқылы түсінеді.

    Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге мысал келтіреді.

    Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді.

    Ойлау деңгейінің дағдысы

    Тілдік дағдылар: тыңдалым, айтылым,


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    .Ұйымдaстырy кeзeңi: Aмaндaсy.

    Жоспарланған жаттығулар1

    1.Үй тапсырмасын тексеру

    -Балалар,біздер қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша «Сауда жасай білесің бе?» атты 2-бөлімін оқып жатырмыз. Өткен тақырып бойынша шолу жасап шығаыйық.

    Сұрақ жауап:

    1.Сауда дегеніміз не? Сауда көне орыс және славян тілінде «торг» -сауда жасалатын алаң,орын,базар деген мағынаны білдіреді,

    2. Сауда қандай әрекет?

    Сауда-материалдық және рухани игіліктерді сатып алу және сату әрекеті.

    3. Саула нені сатып алу және сату жөніндегі қызмет?

    Сауда –тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің сатылуын ұйымдастыратын қызмет аясы.

    4.Сауда қандай әрекет арқылы тауарларды өткізетін шаруашылық сала?

    Сауда-сатып алу және сату арқылы тауарларды өткізетін шаруашылық сала.

    5.Сауда қалай жүзеге асады,

    Сауда сату және сатып алу арқылы жүзеге асады.

    6. Сауда қайда жүзеге асады?

    Сауда азық- түлік дүкендерде, супермаркетте, сауда үйлерде. Базарларда жүзеге асады.

    7.Саудада қандай тауарлар сатылады?

    Материалдық және рухани игілікке қажет тауарлар сатылады.

    8.Материалдық игілікке нелер жатады?

    Материалдық игіліктің түрлері киім - кешек, азық- түлік, баспана,құрал -жабдықтар,үй тұрмысына қажет мүліктер,аяқ- киімдер.ойыншықтар жатады.

    9.Рухани игіліктің түрлеріне нелер жатады?

    Рухани игіліктің түрлері кітап, білім, адамның мінез құлқы,

    Адамгершілік қасиеттер,рухани мәдениеттің жетістіктері, эстетикалық байлықтар, зергерлік бұйымдар жатады.

    10.Сауда жасау кезінде қолданылатын этикет сөздер қандай?

    Сауда орындарында «Сәлеметсіз бе?»» « Сау болыңыз!» деген этикет сөздерді қолдану.Сатушыдан бірдеңені өтінуді «кешіріңіз» сөзінен бастап, «рахмет» сөзімен аяқтау,сатушының әр ісіне ,әр сөзіне сыйластықпен қарау және жақсы ісіне алғыс білдіру.

    2.Жаңа сабақ:

    «Төрт сурет, бір сөз» ойыны арқылы психологиялық ахуал  жүргіземін.

    Жетелеуіш сұрақтар:

    - Суреттерден не байқап тұрсыздар?

    - Базар суреті

    - Базарда не сатылады?

    -Базарда азық түлік сатылады

    - Сен базарда болдың ба? Мен базарда болдым,

    - Сен базардан не сатып алдың? Мен базардан киімдер,аяқ киім сатып алдым.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.

    Барлық оқушылар орындайды

    Aбaй Құнaнбaйұлының портретіне қaрaп, ақын туралы не бiлyiн анықтайды. Қосымша мұғалiм сұpақтapмeн жeтeлeйді.

    Абай Құнанбайұлы туралы не білесіңдер?

    Абай атамыздың қандай өлеңдерін білеміз?

    Өткенді пысықтау мақсатында " Абай әлемі" тақырыбына «Брейн-ринг» ойынын өткізейік.

    1. Абай кім?

    2.Абай қай жылы туған?

    3.Туған жерін ата.

    4.Абайдың шын аты кім еді?

    5.Абайдың әкесі кім?Ол кім болған? 6.Абайдың әжесінің аты кім? Ол қандай адам болған?

    7.Шешесінің аты кім болған.? Ол қандай адам?

    8.Абай өлеңді неше жасынан бастап шығарған ?

    9.Абай неше жасқа дейін оқыған?

    10.Семейдегі Абай оқыған медресе қалай аталған?

    11.Ахмет Риза медресесінде қандай тілдерді үйренді

    12. Абай кішкентай кезінен қандай бала болып өсті

    13.Медреседе оқып жүріп, 3 айдай қайдай мектепте оқыды?

    14. «Приходская школада» қай ақындардың шығармалармен танысады?

    15.Абай неге құмар болған?



    - Балалар қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

    - Балалар бүгін біз сабақта Aбaйдың «Базарға қарап тұрсам әркім барар» өлеңімен танысамыз. Өлеңнің мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береміз.

    Оқушыларға теңге, доллар суреттері таратып, топқа бөлемін.

    1.Топ- Теңгелер

    2.Топ - Тиындар





















    Балалар ,сабағымыздың жаңа сөздермен таныс болайық.

     Синоним сөздермен танысайық.

    сома (ақша),

    маржан (әшекей, бұйым)

    нәрсе(зат)

    шырақ  (шам),

    пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу),

    аң – таң (таңғалу),

    жалпақ жұрт ( бүкіл жұртқа, елге),

    тесік моншақ ( керек нәрсе жерде жатпайды),

    сәулесі бар жігіттер (саналы,ақылды жігіттер)


    Мен сендерге Абай Құнанбайұлының «Базарға қарап тұрсам,әркім барар» өлеңін өтеміз. Мен бұл өлең туралы мәлімет бере кетейін,

    Абайдың 1886 ж. жазған өлеңі Алғаш рет 1909 ж. Санкт-Петербургте жарық көрген «Абай Құнанбайұғылының өлеңі» деген жинақта жарияланды. Ағылшын, араб, башқұрт, қарақалпақ, қырғыз, орыс, өзбек, татар, тәжік, түрікмен тілдеріне аударылған.[1]






























    «Брейн ринг» ойынының жауаптары:

    1. (Қазақ халқының ұлы ақыны, сазгер, данышпан, философ,жазба қазақ әдебиетінің негізін салушы.)

    2.( 1845 жылы 10 тамыз.)


    3.( Қазіргі Семей облысы, Абай ауданы.)


    4.(Әкісінің аты- Құнанбай.Ол халық арасында өте беделді, абыройлы, әділ би болған. Құнанбай ел ішінде қажы, аға сұлтан атанған.)


    5.( Ибрагим.).

    6. ( Әжесінің аты -Зере. Абай әжесін қатты жақсы көреді.Зере Абайға халық қазынасынан нәр беріп, бой, білімге итермелеген ұлы ұстаз, тәлімгер.)

    7.( Анасы Ұлжан – ұстамды, мейірімі мен ақылы мол дана кісі болған.)

    8. (Абай өлеңді он екі жасынан бастап шығарған.)



    9. ( Абай 13 жасқа дейін оқыған.Абай қоғам өміріне, ел басқару ісіне араласты.Абай кез келген істің мәнін бейбіт түрде шешті.)


    10.( Ахмет- Риза медресесі деп аталады.)

    11.?(Абай араб, түрік, парсы тілдерін үйренді.)


    12.?(Абай кішкентай кезінен зерек, ұғымтал бала болған.Кітапты бір рет оқып, екінші рет кітапқа қарамай, жатқа айтып шыққан. Сабақтарды оқып,білу Абайға оңай болған. Сондықтан барлық уақытты өз бетімен кітап оқу,а жұмсаған.)

    13.( Медреседе оқып жүріп, 3 айдай «Приходская школа» атты орыс мектебінде оқиды. )

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумашева Нургуль Муратовна
    09 Мамыр 2024
    258
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Базарға, қарап тұрсам, әркім барар. Абай Құнанбайұлы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Базарға, қарап тұрсам, әркім барар. Абай Құнанбайұлы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тыңдалым материалдарының мазмұнын тірек сөздер арқылы түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мысал келтіреді. Өз ойларын еркін жеткізеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    (Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының

    Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Махамбет жалпы орта білім беретін мектебі» КММ)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    II-бөлім . «Сауда жасай білесің бе?» 7- сабақ. Абай Құнанбайұлы « Базарға, қарап тұрсам, әркім барар» өлеңі

    Бөлім:

    2-бөлім: Сауда жасай білесің бе?

    7-8 сабақ. Базарға, қарап тұрсам, әркім барар. Абай Құнанбайұлы

    Педагогтің Т:А. Ә :

    Жумашева Нургуль Муратовна

    Күні:

    23.09.2022

    Сынып:



    Сабақтың тақырыбы:

    7-сабақ. Базарға, қарап тұрсам, әркім барар. Абай Құнанбайұлы


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Тыңдалым материалдарының мазмұнын тірек сөздер арқылы түсінеді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мысал келтіреді. Өз ойларын еркін жеткізеді.

    Кейбір оқушылар: Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге мысал келтірді. «DEAL» әдісі арқылы өлеңннің мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлел жасайды. Мақал- мәтелдермен түйіндеме жасайды. Өз ойларын еркін жеткізеді.

    ЕБҚ ()

    Жеке, жұптық, топтық жұмыс арқылы

    - бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу;

    - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;

    - ақшаны үнемдей білуге, орынды жұмсай білуге тәрбиелеу.


    Бағалау критерийлері

    Тыңдалым мәтіннің мазмұнын тірек сөздер арқылы түсінеді.

    Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерге мысал келтіреді.

    Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді.

    Ойлау деңгейінің дағдысы

    Тілдік дағдылар: тыңдалым, айтылым,


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    .Ұйымдaстырy кeзeңi: Aмaндaсy.

    Жоспарланған жаттығулар1

    1.Үй тапсырмасын тексеру

    -Балалар,біздер қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша «Сауда жасай білесің бе?» атты 2-бөлімін оқып жатырмыз. Өткен тақырып бойынша шолу жасап шығаыйық.

    Сұрақ жауап:

    1.Сауда дегеніміз не? Сауда көне орыс және славян тілінде «торг» -сауда жасалатын алаң,орын,базар деген мағынаны білдіреді,

    2. Сауда қандай әрекет?

    Сауда-материалдық және рухани игіліктерді сатып алу және сату әрекеті.

    3. Саула нені сатып алу және сату жөніндегі қызмет?

    Сауда –тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің сатылуын ұйымдастыратын қызмет аясы.

    4.Сауда қандай әрекет арқылы тауарларды өткізетін шаруашылық сала?

    Сауда-сатып алу және сату арқылы тауарларды өткізетін шаруашылық сала.

    5.Сауда қалай жүзеге асады,

    Сауда сату және сатып алу арқылы жүзеге асады.

    6. Сауда қайда жүзеге асады?

    Сауда азық- түлік дүкендерде, супермаркетте, сауда үйлерде. Базарларда жүзеге асады.

    7.Саудада қандай тауарлар сатылады?

    Материалдық және рухани игілікке қажет тауарлар сатылады.

    8.Материалдық игілікке нелер жатады?

    Материалдық игіліктің түрлері киім - кешек, азық- түлік, баспана,құрал -жабдықтар,үй тұрмысына қажет мүліктер,аяқ- киімдер.ойыншықтар жатады.

    9.Рухани игіліктің түрлеріне нелер жатады?

    Рухани игіліктің түрлері кітап, білім, адамның мінез құлқы,

    Адамгершілік қасиеттер,рухани мәдениеттің жетістіктері, эстетикалық байлықтар, зергерлік бұйымдар жатады.

    10.Сауда жасау кезінде қолданылатын этикет сөздер қандай?

    Сауда орындарында «Сәлеметсіз бе?»» « Сау болыңыз!» деген этикет сөздерді қолдану.Сатушыдан бірдеңені өтінуді «кешіріңіз» сөзінен бастап, «рахмет» сөзімен аяқтау,сатушының әр ісіне ,әр сөзіне сыйластықпен қарау және жақсы ісіне алғыс білдіру.

    2.Жаңа сабақ:

    «Төрт сурет, бір сөз» ойыны арқылы психологиялық ахуал  жүргіземін.

    Жетелеуіш сұрақтар:

    - Суреттерден не байқап тұрсыздар?

    - Базар суреті

    - Базарда не сатылады?

    -Базарда азық түлік сатылады

    - Сен базарда болдың ба? Мен базарда болдым,

    - Сен базардан не сатып алдың? Мен базардан киімдер,аяқ киім сатып алдым.

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.

    Барлық оқушылар орындайды

    Aбaй Құнaнбaйұлының портретіне қaрaп, ақын туралы не бiлyiн анықтайды. Қосымша мұғалiм сұpақтapмeн жeтeлeйді.

    Абай Құнанбайұлы туралы не білесіңдер?

    Абай атамыздың қандай өлеңдерін білеміз?

    Өткенді пысықтау мақсатында " Абай әлемі" тақырыбына «Брейн-ринг» ойынын өткізейік.

    1. Абай кім?

    2.Абай қай жылы туған?

    3.Туған жерін ата.

    4.Абайдың шын аты кім еді?

    5.Абайдың әкесі кім?Ол кім болған? 6.Абайдың әжесінің аты кім? Ол қандай адам болған?

    7.Шешесінің аты кім болған.? Ол қандай адам?

    8.Абай өлеңді неше жасынан бастап шығарған ?

    9.Абай неше жасқа дейін оқыған?

    10.Семейдегі Абай оқыған медресе қалай аталған?

    11.Ахмет Риза медресесінде қандай тілдерді үйренді

    12. Абай кішкентай кезінен қандай бала болып өсті

    13.Медреседе оқып жүріп, 3 айдай қайдай мектепте оқыды?

    14. «Приходская школада» қай ақындардың шығармалармен танысады?

    15.Абай неге құмар болған?



    - Балалар қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?

    - Балалар бүгін біз сабақта Aбaйдың «Базарға қарап тұрсам әркім барар» өлеңімен танысамыз. Өлеңнің мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береміз.

    Оқушыларға теңге, доллар суреттері таратып, топқа бөлемін.

    1.Топ- Теңгелер

    2.Топ - Тиындар





















    Балалар ,сабағымыздың жаңа сөздермен таныс болайық.

     Синоним сөздермен танысайық.

    сома (ақша),

    маржан (әшекей, бұйым)

    нәрсе(зат)

    шырақ  (шам),

    пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу),

    аң – таң (таңғалу),

    жалпақ жұрт ( бүкіл жұртқа, елге),

    тесік моншақ ( керек нәрсе жерде жатпайды),

    сәулесі бар жігіттер (саналы,ақылды жігіттер)


    Мен сендерге Абай Құнанбайұлының «Базарға қарап тұрсам,әркім барар» өлеңін өтеміз. Мен бұл өлең туралы мәлімет бере кетейін,

    Абайдың 1886 ж. жазған өлеңі Алғаш рет 1909 ж. Санкт-Петербургте жарық көрген «Абай Құнанбайұғылының өлеңі» деген жинақта жарияланды. Ағылшын, араб, башқұрт, қарақалпақ, қырғыз, орыс, өзбек, татар, тәжік, түрікмен тілдеріне аударылған.[1]






























    «Брейн ринг» ойынының жауаптары:

    1. (Қазақ халқының ұлы ақыны, сазгер, данышпан, философ,жазба қазақ әдебиетінің негізін салушы.)

    2.( 1845 жылы 10 тамыз.)


    3.( Қазіргі Семей облысы, Абай ауданы.)


    4.(Әкісінің аты- Құнанбай.Ол халық арасында өте беделді, абыройлы, әділ би болған. Құнанбай ел ішінде қажы, аға сұлтан атанған.)


    5.( Ибрагим.).

    6. ( Әжесінің аты -Зере. Абай әжесін қатты жақсы көреді.Зере Абайға халық қазынасынан нәр беріп, бой, білімге итермелеген ұлы ұстаз, тәлімгер.)

    7.( Анасы Ұлжан – ұстамды, мейірімі мен ақылы мол дана кісі болған.)

    8. (Абай өлеңді он екі жасынан бастап шығарған.)



    9. ( Абай 13 жасқа дейін оқыған.Абай қоғам өміріне, ел басқару ісіне араласты.Абай кез келген істің мәнін бейбіт түрде шешті.)


    10.( Ахмет- Риза медресесі деп аталады.)

    11.?(Абай араб, түрік, парсы тілдерін үйренді.)


    12.?(Абай кішкентай кезінен зерек, ұғымтал бала болған.Кітапты бір рет оқып, екінші рет кітапқа қарамай, жатқа айтып шыққан. Сабақтарды оқып,білу Абайға оңай болған. Сондықтан барлық уақытты өз бетімен кітап оқу,а жұмсаған.)

    13.( Медреседе оқып жүріп, 3 айдай «Приходская школа» атты орыс мектебінде оқиды. )

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    09.05.2024
    258
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумашева Нургуль Муратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации