Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал
Бір түрлі фигур
алғандарды
1-топқа «Достар», ал екіншісін таңдағандарды
2-топқа «Құрдастар» тобына
бөлемін.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылар
дың пікірі
тыңдалады
|
слайд
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Б.Майлин туралы
бейнефильм.
Бейімбет Майлиннің өмірі мен шығармашылығы
туралы өздеріңіз топта жұмыс істеу барысында танысасыздар. Сіздерге
бүгінгі тақырып туралы ақпарат-мәтінді таратамын. Сол мәтінді оқып,
түсінгендеріңізді постерге түсіріп, тақта алдында
қорғайсыздар.
Топпен жұмыс
(10 минут)
1) мәтінді 3 бөлімге бөліп,
оқу, мазмұнын түсіну,
2) сұрақтарға жауап
беру:
І. Б.Майлиннің өмір
жылдары?
Б.Майлиннің туған
жері?
Әкесінен неше жасында жетім
қалды?
Оның әжесі поэзияны жақсы
көрді ме?
ІІ. Б.Майлин қандай бала болып
өсті?
Б.Майлинді кім
оқытты?
Неге байланысты медресені
аяқтамады?
Ауылда қандай қызмет
атқарды?
ІІІ. Б.Майлин қандай
жанрдың шебері?
Әңгімелерде қандай өмірді
бейнелеген?
Б.Майлиннің
шығармалары?
Бейімбет Майлин
кім?
|
Оқушылар топпен жұмыс жасап
сұрақтарға бірлесе жауап
береді.
|
|
Сабақтың
ортасы
26
мин.
|
Берілген әңгімелердің қайсысы
Б.Майлиндікі? «Қырық мысал», «Әдебиет танытқыш», «Оян, қазақ»,
«Бақытсыз Жамал», «Адасқан өмір», «Қамар сұлу», Ақбілек»,
«Шернияз», «Шұғаның белгісі», «Сексен сом», «Кедей теңдігі»,
«Айранбай», «Арыстанбайдың Мұқышы», «Сексен сом», «Күлпаш», «Кедей
теңдігі», «Айт күні», «Раушан –коммунист,
«Түйебай»
|
Берілген әңгімелердің қайсысы
Б.Майлиндікі екенін анықтайды.
Әңгімелердің қысқаша мазмұнын
айтады.
|
|