Материалдар / Бейімделген бағдарлама ктп 4 тоқсан 1 сынып

Бейімделген бағдарлама ктп 4 тоқсан 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейімделген бағдарлама ктп 4 тоқсан 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
229
1 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«БЕКІТЕМІН»

14 ОМГ директоры

Ж.Т.Сансызбаева

___________








Арнайы педагогтың жеке сабақтарының ІІІ тоқсанға жасаған күнтізбелік-тақырыптық жоспары


1 «А» сынып оқушысы


09.01.-17.03.2023 ж. (ақпанда 1 аптатылық қысқы демалыс)






















Түсінік хат

Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 № 365 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығына сүйенді.

КТЖ әзірлеуде 2022-2023 оқу жылында Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА «2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты ескерілді.

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды жалпы білім беру ұйымына қосу мүмкіндіктері (түрлері) білім беру жүйесінің қолданыстағы нормативтік құжаттарымен бекітілген. Қазақстан Республикасы үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы №499 қаулысымен бекітілген жалпы білім беру ұйымдары (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) қызметінің үлгілі қағидаларының18-тармағына бекітілген. Ата-аналарының немесе өзгеде заңды өкілдердің мүдделерін ескере отырып, жергілікті білім беру басқару органдарымен келісім бойынша білім беру ұйымдарына ерекше білім алуды қажет ететін, оның ішінде оқу бағдарламасын меңгеруде қиналатын (үлгерімі төмен) оқушылар мен қалыпты оқушылардың бірлесіп оқытылуы тиіс. Инклюзивтік және арнайы сыныптардағы даму мүмкінділігі шектеулі барлық білім алушыларға арналған түзету сабақтарын арнайы педагогтар (олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог, логопед) жүзеге асырады. Жалпы сыныпта отыратын ЕББҚ балалар бейімделген жалпы білім немесе жеке оқу бағдарламалар бойынша білім алады.

Сабақ оқу бағдарламаларын меңгеруде қиындықтарды бар оқушылар үшін жалпы дамытушы және пәндік бағыттылық сынды білімдегі кемшіліктердің орнын толтыру бойынша жеке және топтық түзету сабақтар ұйымдастырылады.

Сабақ жалпы мектептің «Әліппе», «Математика», қажет болған жағдайда « Дүниетану», «Әдебиеттік оқу» пәндеріне сүйене отырып күнтізбелік-тақырыптық жоспар құрылады.

Сабақтың мақсаты жалпы оқушылардың деңгейін арттыру, алдыңғы оқыту мен дамудағы кемшіліктердің орын толтыру, жеткіліксіз меңгерілген оқу білігі мен дағдыларын қалыптастыру бойынша жеке жұмыс жасау, жаңа оқу материалдарын қабылдауға мақсатты бағытталған дайындық болып табылады. Бір оқушымен жүргізілетін сабақтың ұзақтылығы 45, сабаққа қажеттілігіне қарай аптасына 2 рет келеді.

     1-сынып, IІІ-тоқсан

Барлығы: 18 сағат, аптасына: 2 сағат.














     1-сынып, IІІ-тоқсан

Барлығы: 18 сағат, аптасына: 2 сағат.


Бөлім/Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыптары

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

1

Саяхат

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.

/Математика

Қосу және азайту – өзара кері амалдар

1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау;

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану.

2



2

Саяхат

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.

/Математика

Сандарды қосу және азайту

1.1.2.2 Сандарды қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау;

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану.

2



3

Саяхат

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.

/Математика

Есеп

1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау

2



4

Саяхат

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.

/Математика

Есептер шығару

1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару.

2



5

Менің мектебім

/Дүниетану

Мектеп-ортақ үйіміз.


1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру

1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау

2



6

Менің мектебім

/Дүниетану

Маған мектепте оқыған ұнайды


1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белгілерінің мәнін түсіндіру

1.​1.​4.​5 үй мен мектеп арасындағы қауіпсіз маршрут жоспарын құрастыру

2



7

Менің мектебім

/Дүниетану


Мектеп ережелері



1.1.2.2 мектептегі функционалды аймақтардың орналасқан жерін анықтау

1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

2


8


Қайталау сабағы

Өткен тақырыпты қайталау, бекіту.

2




Арнайы педагог: Сүлеймен Ә.Н


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ