«БЕКІТЕМІН»
№
директоры
Ж.Т.
___________
Арнайы педагогтың жеке сабақтарының IV тоқсанға жасаған
күнтізбелік-тақырыптық жоспары
4 «А»
сынып оқушысы____________________
(Олқылықпен жұмыс, қайталау сабақтары)
27.03.-31.05.2023 ж.
Түсінік хат
Қазақстан
Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің
үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына
өзгерістер мен толықтырулар енгізу
туралы жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту
министрінің 12.08.2022 № 365 (алғашқы ресми жарияланған күнінен
кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығына сүйенді.
КТЖ әзірлеуде 2022-2023 оқу
жылында Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА
«2022-2023 оқу жылында
Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие
процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау
хаты ескерілді.
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды
жалпы білім беру ұйымына қосу мүмкіндіктері (түрлері) білім беру
жүйесінің қолданыстағы нормативтік құжаттарымен бекітілген.
Қазақстан Республикасы үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы №499
қаулысымен бекітілген жалпы білім беру ұйымдары (бастауыш, негізгі
орта және жалпы орта) қызметінің үлгілі қағидаларының18-тармағына
бекітілген. Ата-аналарының немесе өзгеде заңды өкілдердің
мүдделерін ескере отырып, жергілікті білім беру басқару
органдарымен келісім бойынша білім беру ұйымдарына ерекше білім
алуды қажет ететін, оның ішінде оқу бағдарламасын меңгеруде
қиналатын (үлгерімі төмен) оқушылар мен қалыпты оқушылардың
бірлесіп оқытылуы тиіс. Инклюзивтік және арнайы сыныптардағы даму
мүмкінділігі шектеулі барлық білім алушыларға арналған түзету
сабақтарын арнайы педагогтар (олигофренопедагог, сурдопедагог,
тифлопедагог, логопед) жүзеге асырады.
Жалпы сыныпта отыратын ЕББҚ балалар бейімделген жалпы білім немесе
жеке оқу бағдарламалар бойынша білім алады.
Сабақ оқу бағдарламаларын меңгеруде қиындықтарды
бар оқушылар үшін жалпы дамытушы және пәндік бағыттылық сынды
білімдегі кемшіліктердің орнын толтыру бойынша жеке және топтық
түзету сабақтар ұйымдастырылады.
Сабақ жалпы мектептің «Әліппе», «Математика»,
қажет болған жағдайда « Дүниетану», «Әдебиеттік оқу» пәндеріне
сүйене отырып күнтізбелік-тақырыптық жоспар құрылады.
Сабақтың мақсаты жалпы оқушылардың деңгейін
арттыру, алдыңғы оқыту мен дамудағы кемшіліктердің орын толтыру,
жеткіліксіз меңгерілген оқу білігі мен дағдыларын қалыптастыру
бойынша жеке жұмыс жасау, жаңа оқу материалдарын қабылдауға
мақсатты бағытталған дайындық болып табылады. Бір оқушымен
жүргізілетін сабақтың ұзақтылығы 45, сабаққа қажеттілігіне қарай
аптасына 2 рет келеді.
4-сынып,
IV-тоқсан
Барлығы: 18 сағат, аптасына: 2
сағат.
4-сынып,
IV-тоқсан
Барлығы: 18 сағат, аптасына: 2
сағат.
№
|
Бөлім/Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақтардың
тақырыптары
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
1
|
Менің Отаным –
Қазақстан
/ Қазақ тілі
|
Тіл жəне сөйлеу
|
4.1.1.1 Тыңдаған
материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде
мәтіннің мазмұнын айту.
|
2
|
|
2
|
Менің Отаным –
Қазақстан
/ Қазақ тілі
|
Ауызша және жазбаша сөйлеу
|
4.1.2.1 Мәтіннің
тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің
мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.
|
2
|
|
3
|
Менің Отаным –
Қазақстан
/ Қазақ тілі
|
Монолог құрай аламын
|
4.2.4.1 Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін
анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау.
4.1.4.1 Тірек сөздер мен
жоспарды пайдалана отырып монолог құрау.
|
2
|
|
4
|
Менің Отаным –
Қазақстан
/ Қазақ тілі
|
Фонетика әлеміне
саяхат.
|
4.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша
негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын
айту.
4.3.3.1 Оқыған, тыңдаған жəне аудиовизуалды
материалдар бойынша жоспар құрып, мазмұндама/тірек сөздерді
пайдаланып эссе жазу.
|
2
|
|
5
|
Менің Отаным –Қазақстан
/
Математика
|
Миллиондар класы.
Сандарды дөңгелектеу.
|
4.1.1.2 Көптаңбалы сандарды оқу, жазу және
салыстыру/сандарды берілген разрядқа дейін дөңгелектеу.
4.4.3.1 1 000 000-ға
дейінгі сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтау. 4.1.1.4
Санаудың ірі бірлігі–миллионды құрастыру; жүз миллион көлемінде
санау, жазу, салыстыру.
|
2
|
|
6
|
Менің Отаным –Қазақстан
/
Математика
|
Көп
таңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау.
|
4.1.2.2 Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдарды
орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану.
4.1.2.3 Көптаңбалы
сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін
қолдану.
|
2
|
|
7
|
Менің Отаным –Қазақстан
/
Математика
|
Шамалардың өлшем
бірліктерін түрлендіру және оларға амалдар қолдану.
|
4.1.3.3 Шамалар мәндері
ұзындық (мм, см, дм, м, км)/масса (г, кг, ц, т)/көлем (сыйымдылық)
(л, мм3, см3, дм3, м3)/аудан (мм2, см2, дм2, м2, га, а) бірліктерін
салыстыру.
|
2
|
|
8
|
Менің Отаным –Қазақстан
/
Математика
|
Миллиграмм.
|
4.1.3.3 Шамалар мәндерін мм,
см, дм, м, км/мг, г, кг, ц, т/см2, дм2, м2 , га, ар / мл, л, см3,
дм3, м3өлшем бірліктерін
салыстыру.
4.1.2.8 Көптаңбалы сандарды
жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін
қолдану.
4.1.2.5 Көптаңбалы
сандарды ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау,
микрокалькулятордың көмегімен есептеулер жүргізу.
|
2
|
|
9
|
|
Қайталау
сабағы
|
Өткен тақырыптарды
қайталау,бекіту.
|
2
|
|
Арнайы педагог: