Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бейімделуге байланысты әдістемелер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1 сынып оқушыларының мектепке бейімделу кезеңін бақылау қорытындысы
АНЫҚТАМАСЫ
мектептегі оқудың басталуы әр бала үлкен стресс. Мектепке бейімделу кезеңі кейбіреулерінде бір ай, басқаларында бір тоқсан, үшіншілерінде бір оқу жылына созылуы мүмкін. Мұнда көп нәрсе баланың жеке адамдық ерекшеліктеріне байланысты.
Осындай жағдайларды ескере отырып, 5-сынып оқушыларының психологиялық даму деңгейлерін, мектепке даярлығын анықтауға арналған зерттеу жұмыстары жүргізілді.
Зерттеу жұмысының негізгі мақсаты: Баланың мектепке дайындығын, танымдық қабілеттерін, тұлғалық ерекшеліткерін, сыныта өзін жайлы сезінуін, немесе қиындықтарын анықтау
Осы мақсатқа жетуде алдымызға төмендегідей міндеттер жүктелді:
-
Сыныптармен және олардың сынып жетекшілерімен танысу, сынып туралы толық мәлімет алу.
-
Әр баланың жеке тұлғалық қасиеттерін сынып жетекшісімен бірге талқылау және де сынып жетекшісінің пікірімен салыстыру.
-
Зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгейді көрсеткен оқушылармен бақылау жұмыстарын жүргізу және психологиялық ықпал көрстеу.
1 А, 1Б, 1С сынып оқушыларының мектепке дайындығын тексеру мақсатында қыркүйек, қазан айларында диагностикалық жұмыстар жүргізілді.
Олар:
-
Н. Г. Лусканованың «Мектепте маған не істеген ұнайды?» проективті әдістемесі
Мақсаты: Әдістеме балалардың мектепке деген көзқарасын, мұғалімдермен және құрдастарымен қарым-қатынасын, сондай-ақ мектепте оқуға мотивациялық дайындығын анықтайды.
-
«Ағаштағы адам» әдістемесі
Мақсаты: оқушылардың оқу кезіндегі эмоционалдық жағдайын зерттеу
Мақсаты: оқушының темперамент түрін анықтай отыра, жеке тұлалық ерекшелігін анықтау, мықты әлсіз тұстарын білу.
1а сыныбы бойынша жүргізілген жұмыстың қорытындысы:
Сыныпта барлығы –18 оқушы, оның қызы – 6, ұл –12(1 баланың ұлты татар). Сынып жетекшісі – Құсманова Арайлым Серкжанқызы. Сыныптағы жағдай қалыпты.
Сыныпта барлығы –18 оқушы, оның қызы – 6, ұл –12(1 баланың ұлты татар). Сынып жетекшісі – Құсманова Арайлым Серкжанқызы. Сыныптағы жағдай қалыпты.
Оқуға мотивация деңгейін анықтау мақсатында Н. Г. Лусканованың «Мектепте маған не істеген ұнайды?» проективті әдістемесі алынды
1 «А» сыныбы бойынша жоғары деңгейді -10 оқушы - 48%, орта деңгейді – 9 оқушы – 43%, төмен деңгейді – 2 оқушы - 9% көрсетті. 1а сынып оқушыларының мектепке деген қөзқарастарыны, мотивациясы ортадан жоғары деңгейде. 1 «Ә» сыныбы жоғары деңгейді -13 оқушы - 54%, орта деңгейді – 9 оқушы – 38%, төмен деңгейді – 2 оқушы - 8% көрсетті. Жалпы сыныптағы оқушылардың мектепке деген қөзқарастары, оқуға деген мотивациясы орта деңгейде.
1 «А» сыныбы
№ |
Оқушының аты-жөні /ФИО учащихся |
Методика Что мне нр в школе |
Тест на личн |
Человечки на дереве |
Комфортность в кл |
1 |
Абдрахманов Амир Фархатулы |
|
Ж |
ТӨМЕН |
|
2 |
Бергалиев Алем Дулатулы |
|
Қ |
ҚАЛЫПТЫ |
|
3 |
Ғалымжан Рахымхан Біржанұлы |
|
С |
ТӨМЕН |
|
4 |
Ербол Рания Азаматқызы |
ОМ |
Қ(GPO) |
ҚАЛЫПТЫ |
Жайлы сезінудің жоғары деңгейі |
5
|
Жұмабай Әміржан Бауыржанұлы |
вн |
С |
ҚАЛЫПТЫ |
Жайлы сезінудің жоғары деңгейі |
6 |
Жұмағали Інжу Елдосқызы |
|
Қ |
ҚАЛЫПТЫ |
|
7 |
Исламбек Альтаир Тлекулы |
ОМ |
Қ |
ҚАЛЫПТЫ |
Орташа деңгей |
8 |
Канат Шахнияз Бексултанұлы |
|
Қ |
ҚАЛЫПТЫ |
|
9 |
Кумарканов Айсултан Шамханович |
|
Қ |
ТӨМЕН |
|
10 |
Қадырбеков Ержігіт Әбілұлы |
|
Ж |
ТӨМЕН |
|
11 |
Қорғау Әлихан Дәрменұлы |
|
Қ |
- |
|
12 |
Оралбекова Сафия Асланқызы |
|
Қ |
ЖОҒАРЫ |
|
13 |
Оралов Амирали Раджанулы |
|
Қ |
ҚАЛЫПТЫ |
|
14 |
Сержан Аружан Дидарқызы |
|
Ж |
ҚАЛЫПТЫ |
|
15 |
Таңқаева Раяна Арманқызы |
|
Ж |
ҚАЛЫПТЫ |
|
16 |
Төлеу Әли Нұржанұлы |
|
Қ |
ҚАЛЫПТЫ |
|
17 |
Хасен Аяла Әсетқызы |
ВМ |
С |
ЖОҒАРЫ |
Средний уровень комфорт |
18 |
Ырысқали Рахымжан Ержанұлы |
|
С |
ЖОҒАРЫ |
|
1 Б сыныбы бойынша жүргізілген жұмыстың қорытындысы:
Сыныпта барлығы – 16 оқушы, оның қызы – 5, ұл –11. Сынып жетекшісі –Акрамова Замза Мұратқызы. Сыныптағы жағдай бірқалыпты. Яғни зерттеу барысында сыныптағы оқушылардың өзара қарым-қатынасы жақсы.
Wisefull-дың тұлғалық тестінің нәтижесі бойынша – 5 қызыл түсті,5 сары түсті,1-жасыл тусті, көк түсті көрсеткіш жоқ, 5 ата-ана тестті толтырмады.
Қызыл түс - лидерлік қасиеті бар, тез шешім қабылдағыш, қарым-қатынаста қиындықтар туындайды, шапшаң қимылдай,ұйымдастырушылық қасиеті бар адамдар
Сары түс – жайдарлы, ашық, қарым-қатынасқа бірден түседі, ортаның гүлі,жылдам қимылдайды, креативті.
Жасыл түс- өте мейірімді, тиянақты, жауапкершілігі мол, бақылаушы, сезімтал, өте баяу қимылдайды, риск жақсы көрмейді.
Көк түс- қарым-қатынаста қиналады, жай қимылдайды, зерттеуші, ұқыпты, тиянақты, жоспармен ғана жүред,сабырлы эмоциясын көрсетпейді.
Мотивациясы – 9 оқушыда оқу мотивациясы, 2- сыртқы мотивация, 2 оқушы -ойын мотивациясы жетелейді.
«Ағаштардағы адамдар» әдістемесі бойынша бейімделуі қалыпты – 12 оқушы, қиындықтармен күресуде-2 оқушы, дезадаптация көрсеткен оқушы жоқ,қатыспаған -2 оқушы.
1 «Б» сыныбы
№ |
Оқушының аты-жөні /ФИО учащихся |
Методика Что мне нр в школе |
Тест на личн |
Человечки на дереве |
Комфортность в кл |
1 |
Айбекқызы Айару |
УМ |
КТ |
Қалыпты адаптация |
высокий уровень комфортности в классе |
2 |
Ақыметқали Ералы |
|
- |
|
|
3 |
Амангелдіұлы Нұрасыл |
УМ |
- |
Қиындықтармен күресуде |
высокий уровень комфортности в классе |
4 |
Бақытжан Асылжан Жалғасұлы |
УМ |
КТ |
Қалыпты адаптация |
высокий уровень комфортности в классе |
5 |
Думанай Талим Алиұлы |
ИМ |
ЖТ |
Көңілді/қалыпты адапт |
- |
6 |
Кайрат Салим Дамирулы |
ИМ |
ЖТ |
Қалыпты адаптация |
Низкий уровень кофорности в кл |
7 |
Қайырхан Алина Нұрланқызы |
ВМ |
ЗТ |
Қалыпты адаптация |
высокий уровень комфортности в классе |
8 |
Муратхан Омар Нурбекулы |
|
ЖТ |
|
|
9 |
Мұқсиын Жантөре Жасарұлы |
ВМ |
- |
Қиындықтармен күресуде |
высокий уровень комфортности в классе |
10 |
Рамазанова Ажар Алмасқызы |
УМ |
ЖТ |
Қалыпты адаптация |
высокий уровень комфортности в классе |
11 |
Садвакасова Асылым Ернарқызы |
УМ |
КТ |
Қарым-қатынасқа оңай туседі |
высокий уровень комфортности в классе |
12 |
Темирбаев Рахим Русланович |
УМ |
- |
Лидер Қиындықтармен күресуде |
высокий уровень комфортности в классе |
13 |
Тоқан Халид Жүрінұлы |
УМ |
КТ |
Қиындықтармен күресуде |
высокий уровень комфортности в классе |
14 |
Төлебай Ален Елдосұлы |
ВН |
ЖТ |
Мазасыз/лидер |
высокий уровень комфортности в классе |
15 |
Төлеубек Алан Дәулетұлы |
УМ |
КТ |
Қарым-қатынасқа оңай туседі |
высокий уровень комфортности в классе |
16 |
Тұрсынхан Рания Талғатқызы |
УМ |
- |
Қиындықтармен күресуде |
высокий уровень комфортности в классе |
1 сынып оқушыларының бейімделу деңгейі
1 «С» сыныбы
№ |
Оқушының аты-жөні /ФИО учащихся |
Методика Что мне нр в школе |
Тест на личн |
Человечки на дереве |
Комфортность в кл |
|
|
1 |
Абатов Раян Дулатович |
УМ |
ЖТ |
ВЫСОКИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
2 |
Абитаев Алан Даниярович |
УМ |
КТ |
СРЕДНИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
3 |
Адилов Касым |
УМ |
|
ВЫСОКИЙ |
средний уровень комфортности в классе. |
|
|
4 |
Алмазов Алан Арманович |
УМ |
|
СРЕДНИЙ |
низкий уровень комфортности в классе. |
|
|
5 |
Бегежанов Ансар Жуменович |
ВМ |
|
СРЕДНИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
6 |
Гусев Алан Русланович |
УМ |
|
СРЕДНИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
7 |
Жамбусинова Томирис Рустамовна |
УМ |
КТ |
ВЫСОКИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
8 |
Каипбергенова Айым Айдосқызы |
УМ |
КТ |
НИЗКИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
9 |
Кинев Ален |
|
КТ |
СРЕДНИЙ |
|
|
|
10 |
Магомадова Сафия |
УМ |
|
|
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
11 |
Молдажанова Даяна Талғатқызы |
УМ |
|
ВЫСОКИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
12 |
Нарсетина Амали Олжасқызы |
|
|
НИЗКИЙ |
|
|
|
13 |
Тулебаева Алина |
УМ |
КТ |
СРЕДНИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
14 |
Тюрников Родион |
ИМ |
ЖТ |
НИЗКИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
15 |
Төлеуов Асанали Әнуарұлы |
|
ЗТ |
СРЕДНИЙ |
|
|
|
16 |
Угрюмова Айша Бакытбекқызы |
УМ |
КТ |
СРЕДНИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
17 |
Чепрасов Савелий Олегович |
УМ |
|
АДАПТАЦИЯ СРЕД |
средний уровень комфортности в классе. |
|
|
18 |
Акбердинов Самир |
УМ |
ЖТ |
СРЕДНИЙ |
высокий уровень комфортности в классе. |
|
|
19 |
Серик Арсен |
|
КТ |
ВЫСОКИЙ |
|
|
|
Қорытындылай келе, 1 сынып жетекшілері мен ата-аналар бірлесіп, төмен ұпай алған оқушылармен жекелей жұмыстар жүргізу, тілдерін дамыту, ақыл-ой қабілеттерін одан әрі дамытып, логикалық тапсырмалармен көбірек жұмыс жүргізуді күшейту қажеттігі жайлы психологиялық кеңес берілді. Сонымен қатар, оқушылардың зейінін дамыту үшін көптеген көрнекіліктермен сабақтар өткізу олардың қабылдауын және есте сақтауын арттыру туралы сынып жетекшілермен әңгіме, түсіндірме жұмыстары жүргізілді.
Ұсыныс:
• Сынып жетекшісіне оқушыларға мейірімділік көрсетіп, қатандық танытпай, мадақтау мен жазалау әдістерін тиімді ұстанған жөн;
• Зейін үрдісін дамытатын ойын жаттығуларды сабақ үстінде пайдалану;
• Сабақта әр балаға жекелей тапсырмалар беріп, өзіңдік жұмыстарға тарту;
• Сыныптан тыс іс-шараларға белсене қатыстыру, өзіңдік ойын қалыптастыру;
• Сабақ барысында төмен көрсеткіш көрсеткен оқушылармен қосымша тапсырмалар беру арқылы дамыту жұмыстарын жүргізу;
• Сыныпта оқушылармен топтық жаттығуларды, оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыратын ойын – жаттығуларды өткізу.
1, 3, 6, 7 Вы – целеустремленный человек, который ничего не боится – ни препятствий, ни преград на пути. 2, 11, 12, 18, 19 Коммуникабельная личность, нацеленная на помощь друзьями и близким. 4 Устойчивая жизненная позиция помогает достигать высоких результатов в делах, особенно если на пути не возникают серьезные трудности. 5 Характерна быстрая утомляемость, слабость из-за небольшого запаса энергии и жизненных сил. 9 Просто очень веселый по жизни человек, любитель развлечений. 13, 21 Тревожность и замкнутость ведут к минимизации круга общения и снижению коммуникабельности. 8 Любит погружаться в свой мир, уходить в себя, мечтать и размышлять. 10, 15 Нормальная адаптация к текущей жизненной ситуации, полный комфорт и довольство окружающим миром. 14 На лицо внутренний кризис, эмоциональные проблемы и даже начало депрессии. 20 Завышенная самооценка лидера требует максимального внимания окружающих к себе любимому. 16 Вы были всегда готовы прийти на помощь и ободрить друга, но устали от этого, как и человечек под номером 16. Если же вам кажется, что 17-й обнимает 16-го, то выбранный вами человечек приобретает иной смысл. Это значит, что вы окружены заботой. Не удивляйтесь, каждый видит этот мир по-своему. 17 Любит быть в центре внимания, но не способен самостоятельно справиться со своими проблемами. Зато он уверен в том, что его всегда поддержат. Не нарушайте авторских прав. Источник: https://psylaser.ru/practice/practice-social-psychology/psychological-tests-social-psychology/tree-with-little-men.html © psylaser.ru