Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагогикалық кеңес шешімімен

    «Бекітілді»

    «Қабылданды»

    Директор

    Жамбыл мектеп-гимназиясы

    ______________ ТАӘ

    (білім беру ұйымының атауы)

    (қолы)

    Хаттама № _1__ ____________ _______________

    ( күні)










    «Келісілді» _________ Ата-ананың ТАӘ


    (қолы) немесе заңды өкілдің

    _____ ___

    ( күні)





    Жамбыл мектеп-гимназиясы_

    (білім беру ұйымының атауы)


    6«Б» сынып оқушысы

    _________________________

    (оқушының ТАӘ)

    Бейнелеу өнері пәні

    Пән мұғалімі:_____________________

    2021-2022 оқу жылына

    (оқу кезеңі)


    Жеке

    оқу жұмыс жоспары










    Түсінік жазба


    Жеке оқу жұмыс жоспары келесідей нормативтік құжаттардың негізінде әзірленген:


    1. ҮЙДЕ ОҚЫТЫЛАТЫН БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІНІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫМЕН ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР

    2. Бағдарлама


    Қазақстан Республикасы
    Білім және ғылым министрінің
    2017 жылғы 27 шілдедегі

    № 352 бұйрығына 157- қосымша


    Қазақстан Республикасы
    Білім және ғылым министрінің
    2013 жылғы 3 сәуірдегі

    № 115 бұйрығына 375-қосымша



    Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9 сыныптары үшін «Бейнелеу»

    пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы


    1 - тарау. Түсінік хат


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы
    23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Оқу пәнінің мақсаты - білім алушылардың эстетикалық сезімдерін дамытуға және сезімдік аймағын дамытуға ықпал ету, танымдық қызығушылықтарын, сөйлеу және қозғалыс қабілеттерін қалыптастыру.

    3. Оқу пәнінің міндеттері:

    1) білім алушылардың бейнелеу әрекетіне жағымды сезімдік көзқарасын қалыптастыру;

    2) бейнелеу әрекеті және оның нәтижелеріне қызығушылығын дамыту;

    3) қолжетімді бейнелеу құралдарының көмегімен шынайы болмысты бейнелеу қажеттіліктерін қалыптастыру (сурет, аппликация);

    4) салынған бейнені нақты нысандармен, құбылыстармен, оқиғалармен салыстыра білуді қалыптастыру;

    5) сурет салудың түрлі әдіс тәсілдерін үйрету;

    6) бейнеленген нысандардың негізгі қасиеттері мен қатынастарын қабылдауды дамыту;

    7) қоршаған ортадағы заттармен құбылыстар туралы түсінігін кеңейту, нақтылау, бекіту;

    8) ұсақ қимылдарын, көру-қозғалыс теңестігін, қолдарының қозғалыс тепе-теңдігін жетілдіру;

    9) өзінің және басқалардың әрекеттену нәтижелерін дұрыс қабылдауды тәрбиелеу.

    4. Бейнелеу сабағы орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың даму кемшіліктерін еңсеру мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Оқу процесінің басты шарты - сабақтың түзету бағыты.

    5. Бағдарламада сабақтың үш түрі қарастырылған: қоршаған шынайы болмыстағы заттардың суретін бейнелеу, сәндік бейнелеу, тақырып бойынша бейнелеу.

    6. Қоршаған шынайы болмыстағы заттарды бейнелеу көлденең, тік, қиғаш сызықтарды сыза білуді қалыптастыру, жақсы таныс заттарды бейнелеуді үйрету, заттардың кеңістікте бір-біріне өзара орналасуын анықтау, заттардың түстерін көрсете білуді қалыптастыруға бағытталған. Сурет салуда білім алушыларға жақсы таныс заттар қолданылады. Білім алушылардан әр түрлі деңгейде дербес сурет салу күтіледі: бұйымға қарап сурет салу, үлгіге қарап салу, тірек нүктелері бойынша, дайын сұлбаны жиектеу.

    7. Сәндік бейнелеу сабақтарында білім алушылар оқытушының басқаруымен шеңберде, текшеде, жолақта қарапайым өрнектерді құрастырады. Түстерді ажырата білуді, оларды әдемілеп сәйкестендіруді, берілген тәртіпте ою-өрнектерді салуды үйренеді. Алғашқыда білім алушылар ою-өрнектерді геометриялық пішіндерден құрастырып бояуды үйренеді, кейіннен оларды өсімдік және жануарлар түрлерінен салады, содан кейін қазақтың ұлттық ою өрнектерімен танысады. Өрнектерді құрастырғанда пішіндерді бірдей бөлшектерге бөлу үшін білім алушылар трафарет пайдаланады.

    8. Тақырып бойынша бейнелеу қоршаған өмірдегі құбылыстарды және ертегілерді, шағын әңгімелерді бейнелеуді ұйғарады. Тақырып бойынша бейнелеу пәнінде балалар атақты суретшілердің жыл мезгілдерін, мейрамдарды, ертегілерді бейнелеген картиналарды қарастырып, мүмкіндігінше сурақтарға жауап беру арқылы мазмұнын айтады.

    9. Мұғалім білім алушыға сурет салуға жайлы орынды, білім алушының орындыққа отырумен ғана шектемейтін, ыңғайлы қалыпты таңдауға көмектеседі. Мысалы: арнайы кресло, жұмсақ модуль, кілем. Қағаз еденде немесе тағанда болуы мүмкін. Бұл мәселені әр білім алушы үшін дербес қарастырады. Білім алушылар бір-біріне жақын орналасуы абзал.

    10. Білім алушылардың мүмкіндігіне қарай оқытушының таңдауы бойынша сурет сабағында дәстүрлі оқу әдістемесімен қатар балама әдістер қолданылады (саусақ кескіндемесі, жемістің табы, бояғыштың табы, тіс пастасымен сурет салу, инемен кескіндеу).

    11. Бейнелеудің тақырыбы білім алушының күнделікті өмірімен, күнделікті оқиғалармен, мерекелермен байланыстырылады.

    12. Оқу жүктемесінің көлемі:

    1) 5 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    2) 6 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    3) 7 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    4) 8 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    5) 9 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.

    13. Оқу жылдары бойынша сағат саны төменгідей бөлінеді:

    1-кесте

    Сабақтың түрі

    5-сынып

    6-сынып

    7-сынып

    8-сынып

    9-сынып

    Қоршаған шынайы болмысты суреттеу

    12

    12

    12

    12

    12

    Сәндік сурет салу

    12

    12

    12

    12

    12

    Тақырыпқа сурет салу.

    10

    10

    10

    10

    10

    Барлығы 170 сағат

    34

    34

    34

    34

    34


    14. Бейнелеу сабағы «Айналадағы әлем», «Адам және әлем» «Оқу, жазу және тіл дамыту», «Санау» сабақтарымен тығыз байланысты.

    15. Бағдарлама орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған жеке оқыту бағдарламасын анықтауға негіз болатын, ұсынымды сипатқа ие. Сынып білім алушыларының білім алу қажеттілігіне сәйкес оқытушы оқу сабағының мазмұнына кез келген өзгертулер енгізе алады.

    16. Білім алушылардың жетістігін бағалауда сипаттап бағалау қолданылады.







    ЖЕКЕ САБАҚ КЕСТЕСІ

    1-ауысым


    Күні .

    Дүйсенбі

    Сейсенбі


    Сәрсенбі


    Бейсенбі


    Жұма












    сабақ уақыты











    3-сабақ

    Бейнелеу өнері

    6 б









































    Бейнелеу өнері пәнінен календарлық-тақырыптық жоспар

    6 сынып , аптасына 1 сағ


    Ауыспалы тақырыптар


    Сабақ тақырыбы

    Оқыту мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    1 тоқсан (9 сағат):

    1.1 Қоршаған шынайы болмысты суреттеу-3 сағ

    1

    Ағаш жапырақтары

    бейнеленетін затты немесе құбылысты сараптай білу (мысалы, табиғи құбылыс) (түрін, түсін және бөлшектерінің көлемін анықтау);

    1

    01-03.09



    2

    Ойыншықтар

    әр түрлі формадағы заттардың бейнесін жеңіл кеңістікте орналасуын үлгіден, сұлбадан, тірек нүктелерінен, дербес суретін салу;

    1

    06-10.09


    3

    Жеміс-жидек


    Парақ қағазда суреттің үлгісінен, сұлбасынан, тірек нүктесінен дербес орналасқан жерін анықтау;

    1

    13-17.09



    Сәндік бейнелеу (3 сағат).

    4

    Жолақта геометриялық пішіндерден өрнек салу

    түрлі формадағы ою өрнектерді көрсету бойынша, үлгіге сәйкес, дербес ойлап кезегімен салу;

    1


    20-24.09



    5

    Жолақта өсімдік элементтерінен өрнек салу.

    бейнеленген нысандағы сәндеу элементтерін: қатарға, бір бірінің астына, ортасына, шеттеріне, үлгі бойынша және өздігінен орналастыру;

    1

    27-01.10



    6

    Шаршыда өрнек салу;

    4)қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің элементтерін құрастыру кезектілігіне сәйкес бейнелеу.

    1

    04-08.10




    Тақырып бойынша сурет салу (3сағат).

    7

    Жаңбыр жауып тұр.

    қоршаған өмірдегі құбылыстар (мысалы: жаңбыр жауғанда);

    1

    11-15.10



    8

    Мультфильм кейіпкерлері: Чебурашка.

    таныс ертегілерді безендіру (бояу);

    1

    18-22.10



    9

    Ертегі: Бауырсақ.


    таныс ертегілерді безендіру (бояу);

    1

    25-29.10



    2 тоқсан (8 сағат):

    Қоршаған шынайы болмысты суреттеу-3 сағ

    10

    Жол белгілері

    дербес түсті таңдай отырып, үлгіге сәйкес заттарды бояу;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айкенова Светлана Нұралықызы
    25 Қырқүйек 2021
    9795
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бейнелеу өнері пәні үйден оқыту календарлық- тақырыптық жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бейнелеу өнері пәні үйден оқыту календарлық- тақырыптық жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бейнелеу өнері пәнінен календарлық- тақырыптық жоспар.6 сынып. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9 сыныптары үшін «Бейнелеу» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагогикалық кеңес шешімімен

    «Бекітілді»

    «Қабылданды»

    Директор

    Жамбыл мектеп-гимназиясы

    ______________ ТАӘ

    (білім беру ұйымының атауы)

    (қолы)

    Хаттама № _1__ ____________ _______________

    ( күні)










    «Келісілді» _________ Ата-ананың ТАӘ


    (қолы) немесе заңды өкілдің

    _____ ___

    ( күні)





    Жамбыл мектеп-гимназиясы_

    (білім беру ұйымының атауы)


    6«Б» сынып оқушысы

    _________________________

    (оқушының ТАӘ)

    Бейнелеу өнері пәні

    Пән мұғалімі:_____________________

    2021-2022 оқу жылына

    (оқу кезеңі)


    Жеке

    оқу жұмыс жоспары










    Түсінік жазба


    Жеке оқу жұмыс жоспары келесідей нормативтік құжаттардың негізінде әзірленген:


    1. ҮЙДЕ ОҚЫТЫЛАТЫН БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІНІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫМЕН ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР

    2. Бағдарлама


    Қазақстан Республикасы
    Білім және ғылым министрінің
    2017 жылғы 27 шілдедегі

    № 352 бұйрығына 157- қосымша


    Қазақстан Республикасы
    Білім және ғылым министрінің
    2013 жылғы 3 сәуірдегі

    № 115 бұйрығына 375-қосымша



    Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9 сыныптары үшін «Бейнелеу»

    пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы


    1 - тарау. Түсінік хат


    1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы
    23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.

    2. Оқу пәнінің мақсаты - білім алушылардың эстетикалық сезімдерін дамытуға және сезімдік аймағын дамытуға ықпал ету, танымдық қызығушылықтарын, сөйлеу және қозғалыс қабілеттерін қалыптастыру.

    3. Оқу пәнінің міндеттері:

    1) білім алушылардың бейнелеу әрекетіне жағымды сезімдік көзқарасын қалыптастыру;

    2) бейнелеу әрекеті және оның нәтижелеріне қызығушылығын дамыту;

    3) қолжетімді бейнелеу құралдарының көмегімен шынайы болмысты бейнелеу қажеттіліктерін қалыптастыру (сурет, аппликация);

    4) салынған бейнені нақты нысандармен, құбылыстармен, оқиғалармен салыстыра білуді қалыптастыру;

    5) сурет салудың түрлі әдіс тәсілдерін үйрету;

    6) бейнеленген нысандардың негізгі қасиеттері мен қатынастарын қабылдауды дамыту;

    7) қоршаған ортадағы заттармен құбылыстар туралы түсінігін кеңейту, нақтылау, бекіту;

    8) ұсақ қимылдарын, көру-қозғалыс теңестігін, қолдарының қозғалыс тепе-теңдігін жетілдіру;

    9) өзінің және басқалардың әрекеттену нәтижелерін дұрыс қабылдауды тәрбиелеу.

    4. Бейнелеу сабағы орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың даму кемшіліктерін еңсеру мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Оқу процесінің басты шарты - сабақтың түзету бағыты.

    5. Бағдарламада сабақтың үш түрі қарастырылған: қоршаған шынайы болмыстағы заттардың суретін бейнелеу, сәндік бейнелеу, тақырып бойынша бейнелеу.

    6. Қоршаған шынайы болмыстағы заттарды бейнелеу көлденең, тік, қиғаш сызықтарды сыза білуді қалыптастыру, жақсы таныс заттарды бейнелеуді үйрету, заттардың кеңістікте бір-біріне өзара орналасуын анықтау, заттардың түстерін көрсете білуді қалыптастыруға бағытталған. Сурет салуда білім алушыларға жақсы таныс заттар қолданылады. Білім алушылардан әр түрлі деңгейде дербес сурет салу күтіледі: бұйымға қарап сурет салу, үлгіге қарап салу, тірек нүктелері бойынша, дайын сұлбаны жиектеу.

    7. Сәндік бейнелеу сабақтарында білім алушылар оқытушының басқаруымен шеңберде, текшеде, жолақта қарапайым өрнектерді құрастырады. Түстерді ажырата білуді, оларды әдемілеп сәйкестендіруді, берілген тәртіпте ою-өрнектерді салуды үйренеді. Алғашқыда білім алушылар ою-өрнектерді геометриялық пішіндерден құрастырып бояуды үйренеді, кейіннен оларды өсімдік және жануарлар түрлерінен салады, содан кейін қазақтың ұлттық ою өрнектерімен танысады. Өрнектерді құрастырғанда пішіндерді бірдей бөлшектерге бөлу үшін білім алушылар трафарет пайдаланады.

    8. Тақырып бойынша бейнелеу қоршаған өмірдегі құбылыстарды және ертегілерді, шағын әңгімелерді бейнелеуді ұйғарады. Тақырып бойынша бейнелеу пәнінде балалар атақты суретшілердің жыл мезгілдерін, мейрамдарды, ертегілерді бейнелеген картиналарды қарастырып, мүмкіндігінше сурақтарға жауап беру арқылы мазмұнын айтады.

    9. Мұғалім білім алушыға сурет салуға жайлы орынды, білім алушының орындыққа отырумен ғана шектемейтін, ыңғайлы қалыпты таңдауға көмектеседі. Мысалы: арнайы кресло, жұмсақ модуль, кілем. Қағаз еденде немесе тағанда болуы мүмкін. Бұл мәселені әр білім алушы үшін дербес қарастырады. Білім алушылар бір-біріне жақын орналасуы абзал.

    10. Білім алушылардың мүмкіндігіне қарай оқытушының таңдауы бойынша сурет сабағында дәстүрлі оқу әдістемесімен қатар балама әдістер қолданылады (саусақ кескіндемесі, жемістің табы, бояғыштың табы, тіс пастасымен сурет салу, инемен кескіндеу).

    11. Бейнелеудің тақырыбы білім алушының күнделікті өмірімен, күнделікті оқиғалармен, мерекелермен байланыстырылады.

    12. Оқу жүктемесінің көлемі:

    1) 5 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    2) 6 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    3) 7 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    4) 8 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат;

    5) 9 сынып – аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.

    13. Оқу жылдары бойынша сағат саны төменгідей бөлінеді:

    1-кесте

    Сабақтың түрі

    5-сынып

    6-сынып

    7-сынып

    8-сынып

    9-сынып

    Қоршаған шынайы болмысты суреттеу

    12

    12

    12

    12

    12

    Сәндік сурет салу

    12

    12

    12

    12

    12

    Тақырыпқа сурет салу.

    10

    10

    10

    10

    10

    Барлығы 170 сағат

    34

    34

    34

    34

    34


    14. Бейнелеу сабағы «Айналадағы әлем», «Адам және әлем» «Оқу, жазу және тіл дамыту», «Санау» сабақтарымен тығыз байланысты.

    15. Бағдарлама орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған жеке оқыту бағдарламасын анықтауға негіз болатын, ұсынымды сипатқа ие. Сынып білім алушыларының білім алу қажеттілігіне сәйкес оқытушы оқу сабағының мазмұнына кез келген өзгертулер енгізе алады.

    16. Білім алушылардың жетістігін бағалауда сипаттап бағалау қолданылады.







    ЖЕКЕ САБАҚ КЕСТЕСІ

    1-ауысым


    Күні .

    Дүйсенбі

    Сейсенбі


    Сәрсенбі


    Бейсенбі


    Жұма












    сабақ уақыты











    3-сабақ

    Бейнелеу өнері

    6 б









































    Бейнелеу өнері пәнінен календарлық-тақырыптық жоспар

    6 сынып , аптасына 1 сағ


    Ауыспалы тақырыптар


    Сабақ тақырыбы

    Оқыту мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    1 тоқсан (9 сағат):

    1.1 Қоршаған шынайы болмысты суреттеу-3 сағ

    1

    Ағаш жапырақтары

    бейнеленетін затты немесе құбылысты сараптай білу (мысалы, табиғи құбылыс) (түрін, түсін және бөлшектерінің көлемін анықтау);

    1

    01-03.09



    2

    Ойыншықтар

    әр түрлі формадағы заттардың бейнесін жеңіл кеңістікте орналасуын үлгіден, сұлбадан, тірек нүктелерінен, дербес суретін салу;

    1

    06-10.09


    3

    Жеміс-жидек


    Парақ қағазда суреттің үлгісінен, сұлбасынан, тірек нүктесінен дербес орналасқан жерін анықтау;

    1

    13-17.09



    Сәндік бейнелеу (3 сағат).

    4

    Жолақта геометриялық пішіндерден өрнек салу

    түрлі формадағы ою өрнектерді көрсету бойынша, үлгіге сәйкес, дербес ойлап кезегімен салу;

    1


    20-24.09



    5

    Жолақта өсімдік элементтерінен өрнек салу.

    бейнеленген нысандағы сәндеу элементтерін: қатарға, бір бірінің астына, ортасына, шеттеріне, үлгі бойынша және өздігінен орналастыру;

    1

    27-01.10



    6

    Шаршыда өрнек салу;

    4)қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің элементтерін құрастыру кезектілігіне сәйкес бейнелеу.

    1

    04-08.10




    Тақырып бойынша сурет салу (3сағат).

    7

    Жаңбыр жауып тұр.

    қоршаған өмірдегі құбылыстар (мысалы: жаңбыр жауғанда);

    1

    11-15.10



    8

    Мультфильм кейіпкерлері: Чебурашка.

    таныс ертегілерді безендіру (бояу);

    1

    18-22.10



    9

    Ертегі: Бауырсақ.


    таныс ертегілерді безендіру (бояу);

    1

    25-29.10



    2 тоқсан (8 сағат):

    Қоршаған шынайы болмысты суреттеу-3 сағ

    10

    Жол белгілері

    дербес түсті таңдай отырып, үлгіге сәйкес заттарды бояу;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары 6 сынып
    25.00.2021
    9795
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айкенова Светлана Нұралықызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации