Материалдар / Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу. 1 сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу. 1 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Белгісіз азайғышы мен белгісіз азайтқышы бар теңдеуді қосу мен азайту компоненттерін түсіну арқылы мәнісін табады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Шілде 2021
485
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Күні: 2.03.2019ж

Мұғалімнің аты –жөні: ӘлиеваЖансая

Сынып : 1 «Ә»

Пәні: математика

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Белгісіз азайғышы бар теңдеуді шешу

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу жоспары

1.2.2.2 Қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табу ережелері негізінде теңдеулерді шешу, теңдеудің түбірін табу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табу ережелері біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Теңдеулерді шешеді

Кейбір оқушылар орындай алады: Теңдеудің түбірін табады

Жетістік критерийі:

Қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табу ережелері біледі, теңдеулерді шешеді, теңдеудің түбірін табады.

Тілдік мақсат

Бүтін,бөлік,түбір

Алдыңғы оқу

Белгісіз азайтқышы бар теңдеуді шешу.

АКТ дағдылары:

Проектор, интербелсенді тақта, компьютер,

Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы
























Ортасы





























Ширату: І,ІІ,ІІІ топқа бөлу.

  • Қосудың компоненттерін ата.

  • Азайтудың компоненттерін ата.

Оқулықпен жұмыс:

Әпкем неше бауырсақ пісірді?

Белгісіз азайғышты табу үшін азайтқышқа айырманы қосу керек.

х – 3 = 6 айырманың мәні – 6

х = 6 + 3 азайтқыш - 3

х = 9 азайғыш - х

9 – 3 = 6

6 = 6

Тақтамен жұмыс:

Сандық сәуленің көмегімен теңдеуді шеш.

а – 8 = 11 b – 9 =0 c – 14 =4

a = 11 + 8 b = 9+0 c = 14 + 4

a = 19 b = 9 c = 18

19 – 8 =11 9 – 9 =0 18 – 14 =4


Дескриптор: - сандық сәуленің көмегімен теңдеуді шешеді.

Әр түрлі фигураларды таңдау арқылы ынталандыру.


Жұппен жұмыс. Шығарып көр:

Қорапта қанша кәмпит болған? Теңдеу құрастыр және оны шеш.

Жауабы: х – 3 = 7 х = 10

Дескриптор: - қораптағы кәмпит санын табу үшін теңдеу құрастырады.

  • Қанша кәмпит болғанын табады..


Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды соғайық.

Бір отырып, бір тұрып

Тез шынығып шығайық.


Топтық жұмыс. Орындап көр.

Топпен лото ойынын ойнау. Теңдеулері бар парақшалармен жауаптары бар парақшаларды пайдалану арқылы жылдам, шапшаңдылық танытыпң шешуін табу. Шапшаңдылық танытқан топты бағалау.

Дескриптор: - теңдеудің шешімін табады, ұрыс жауаптарын табады.

  • Барлық теңдеудің жауабын тапқан ойыншыларды марапаттау.

Есте сақта! Белгісіз азайғыш – бұл бүтін. Бөліктерді қосып бүтінді табады.

Жазылым.Дәптермен жұмыс. 51 - 52 беттер.

1 тапсырма.Суреттегі тілдерді жылжытып, жаңа теңдеулер құр. Оларды шеш. Есептеу үшін сандық сәулені қолдан.

2 тапсырма.Сандық сәуленің көмегімен теңдеуді шеш.

Дескриптор: - дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.

- сандық сәуленің көмегімен теңдеулердің шешімін табады.













Суреттер








Оқулық


























дәптер


Соңы

Қорытынды:

  • Белгесіз азайғышты қалай табамыз?

  • Белгісіз азайтқышты қалай табамыз?

Кері байланыс:


Қосымша мәліметтер

Саралау –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушға тапсырманы қалай түрлендіресіз ?

Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз

Пәнаралық байланыс: АКТ –мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

  1. 20 - x = 12

  2. d – 13 = 7

  3. x - 12 = 2

Жұмыс парақтарын тарату арқылы бағалау.

АКТ

Бейнелеу өнері

Рефлексия



Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ?

Бүгін оқущылар не үйренді ?

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті ?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым ?






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!