5
минут
3
0минут
10минут
|
І.
Ұйымдастыру:Қатысушы мұғалімдерді
көңілді әуенмен сыныпқа
кіргізу.
- Өткен күн, яғни кешегі күн
-тарих, келер күн , ертенгі күніміз –сыр, ал бүгінгі күн сіздер
уақыт бөліп, №8 Т.Бегманова мектебі мұғалімдерінің ұйымдастырған
семинарға келген күн біз үшін –үлкен сый. Тағы да хош келіпсіздер
дейміз!
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру. Қағаз беттерінде берілген үшбұрыш, шаршы, шеңбер
пішіндердің бірін таңдау арқылы психологиялық мінездеме беріліп
өтіледі.

-
Үшбұрыштар – көшбасшы болу
үшін туылған адамдар, айқын мақсаттар қояды және әдетте оларға қол
жеткізеді.
-
Шаршылар – еңбекқор, шыдамды,
тәртіпті бағалайды, талдауға бейім, парасатты және эмоцианалды
ұстамды.
-
Шеңберлер – мейірімді, адамдар
арасындағы жақсы қарым қатынасқа шын жүректен қызығушылық танытады,
олардың ең жоғарғы құндылығы –
адамдар.
Топқа бірігу
. Таңдалған пішіндердің артқы
бетіндегі бейнеленген пәндерге байланысты «Жаратылыстану» және
«Гуманитарлық» тобы болып бөлінеді.

Тақырыпты ашу үшін
мұғалімдерге «Миға шабуыл»
әдісін
қолдану
Экранда кітап , аққу,
М.Мақатаев суреттері көрсетіледі.
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында көркем
әдебиеттер тiзiмi 4 бағыт бойынша жұмыс атқарылып жатыр. Яғни
олардың қатарына еліміздің үздік классиктерінің кітаптары, ана
тіліне аударылған шетелдік әлем әдебиетінің жауһарлары, сонымен
бірге қазіргі заманғы ақын-жазушылардың кітаптары да
енген.
https://khabar.kz/kk/m-ra-at/an-kunildin-azhary/item/25665-sogady-zhurek-mukagali-makataev-kontsert
Мұнан әрі тренингкке белсенді
қатысып отырулары үшін берілетін « Анти жалқаулық» атты тәттілерді
тарту ету арқылы тренингті бастау

«Білекті бірді, білімді мыңды
жығады» деген қазақ мақалының мән маңызы ешқашан кемімек емес.
Керісінше, уақыт өтіп, заман өзгерген сайын халық нақылының
құндылығы артып келе жатыр. Өйткені алдағы дәуір – нағыз әлемдік
дәрежедегі білімді ұрпақ дәуірі болмақ. Ал, сол білімді ұрпақты
тәрбиелеуші – біздер мен сіздер.
Осы тақырып негізінде
пәнаралық байланысты орнатуға болатын жайттармен тапсырма
беру
Жұптық жұмыс. «Орамал
тастамақ» ойыны арқылы жүргізіледі.
-
Ақын шығармасын
«Тарих» пәнімен
байланыстыру.
-
«Аққулар ұйықтағанда»
поэмасының қай тұстарын «Экология» пәнімен байланыстыруға болады
?
-
«Аққулар ұйықтағанда» поэмасын
өту барысында «Көркем
еңбек» пәні бойынша қалай
байланыстыруға болады?
-
«Аққулар ұйықтағанда »
поэмасын «Жаратылыстану» пәнімен үйлесімділігі
.
-
Аққу туралы қызықты
деректер. Ақпараттық –
коммуникативтік технология пәні.
-
«Аққулар ұйықтағанда »
поэмасын « Музыка» пәнімен
байланыстыру.
-
«Аққулар ұйықтағанда »
поэмасын өмірмен байланыстыру.
-
Көркем
шығарманы «География» пәнімен
байланыстыру.
Топтық жұмыс. «Бейнелі
суреттер сөйлейді» әдісі
Ұлы Абайдың «Ойын ойнап, ән
салмай,
Өсер бала бола ма?»- деген
пікірімен адам өміріндегі қызықты сәттерінің маңыздылығына көз
жеткізуге болады. Демек, пәнаралық байланыс арқылы баланы әрі
ойнатып, әрі білім жолына жетелеудегі дана жол екенін аңғаруға
болады.
Жеке
жұмыс.Ротация
«Сіз-маған,мен-сізге»
Белсенді сабақ
барысында өздері пайдаланып жүрген әдістерімен
бөлісу.
-
Кері байланыс «
Падлет» .
|
Көңілді әуен
ырғағымен сыныпқа кіреді
Қатысушылар
қолдарындағы бағыт бойынша топқа
бірігеді.
Суреттерді қатыстырып қандай
шығарма екенін табады .
Жұптық
жұмыс
Өз ойларын ортаға
салады
Қатысушылар топтарға берілген
суреттер негізінде жауап беріп, тақтаға жапсырады. Нәтижесінде
«Аққулар ұйықтағанда » поэма желісінің бейнесі
шығады.
Қатысушылар әдістермен
бөліседі.
|
3D
форматта
слайд
,
музыка
Фигура,оқулық
суреттері
Желілік
ресурс
https://khabar.kz/kk/m-ra-at/an-kunildin-azhary/item/25665-sogady-zhurek-mukagali-makataev-kontsert
«Анти-жалқаулық»
атты
тәттілері
«Орамал
тастамақ»
ойыны
Бейнелі
суреттер
А4
парақшасы
|