Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Абенов Думан Муратович |
|||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» 1-сағаты |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: (мақсаттары) |
Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||
Шығарманың тақырыбын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||
Шығарма мазмұнына сай сұрақтар тудырады. |
||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||
Шығарма идеясын талқылап, өзіндік пікір айтады. |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерилері |
Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, өзіндік пікір білдіре алады. |
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Шығарманы көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен жеткізе біледі. |
|||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты лексика және терминология: мінездеме, портрет, повесть, композициялық құрылым |
||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Қожаберген, түбінде адам болатын бала, Қара көже, енді қайталамаймын,педкеңес, лагерьге жолдама. |
||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||
1. Шығарма неліктен "Менің атым Қожа" деп аталды? |
||||||||||||||||||||||||
2. "Менің атым – Қожа" повесті бұрын қалай аталған? |
||||||||||||||||||||||||
3. Шығармада басты кейіпкер кім? |
||||||||||||||||||||||||
4. Қожа қандай бала? |
||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||
Берілген ұйқаспен өлең құрастыру |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Жеке тұлғаның қоршаған ортада өмір сүру мәдениетін қалыптастырып, адамгершілікке, мейірімділікке, имандылыққа тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазу. |
|||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Басы 10 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу. 2. Сыныпта сергіту сәтін ұйымдастыру. «Жылы сөздер» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы лебіздерін білдіреді. Осы күнге сәттілік тілейді. 3. Қызығушылықты ояту Оқушылар тақырыпты толық меңгеріп, шығарманың мазмұнын ашу үшін видеофильм тамашалайды. Шығарма мазмұнына сай сұрақтар қойылады
Түрткі сұрақтар : Оқушыларға тақырыпқа байланысты әдебиет теориясынан қосымша ақпарат ұсынылады. Эпикалық жанр түрі –
повесть. |
видеофильм Оқулық |
||||||||||||||||||||||
Ортасы 25 мин. |
Т.Ж. 1-тапсырма. «Сәйкестендіру тапсырмасы». Оқушыларға кейіпкер және оның іс-әрекетін бейнелейтін оқиғалар берілген. Тапсырманың мазмұны әр кейіпкерді іс-әрекетіне сәйкестендіреді. Мақсаты: оқушылардың тақырып бойынша қызығушылығын тудырып, кейіпкерлердің іс-әрекетін шығарма желісі бойынша дөп баса білу. Қосымша 1
Дескрипторлар:
ҚБ. «Бағдаршам» әдісі негізінде оқушылардың шығарманы қаншалықты түсініп, кейіпкердің іс-әрекетін қалай бағамдай алатыны анықталады. ТЖ. 2-тапсырма. "Сұхбат" әдісі. Жалпы мәтіннің мазмұнын түсіну үшін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындалады. Оқушылардың бірі шеңбердің ортасында отырады. Топ мүшелері оған өздері дайындаған сұрақтарын қояды. Сұхбат беруші сұрақтарға толық және нақты жауап береді. Дескрипторлар:
ҚБ. «Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды. - түсіндім, - толық түсінбедім, - - түсінбедім ТЖ. 3-тапсырма. Берілген кестеге шығарманың тақырыбына дәлел болатын кейіпкерлердің әрекеттерін орналастырыңыз. Сол бойынша шығарманың тақырыбы мен идеясын бір сөйлеммен беріңіз. Кейіпкер Әрекеті Әрекеті
Әрекеті
Әрекеті
Тақырыбы идея Дескрипторлар:
Қ Б. «Бағдаршам» әдісі негізінде оқушылардың шығарманы қаншалықты түсініп, кейіпкердің іс-әрекетін қалай бағамдай алатыны анықталады. Ж.Ж. 4-тапсырма. "Бес жолды өлең" стратегиясы Зат есім Қожа Сын есім Етістік Мағыналы сөз Зат есімге синоним Дескрипторлар:
Қ Б. «Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды. - түсіндім, - толық түсінбедім, - - түсінбедім |
Үлестірме қағаз Кесте
|
||||||||||||||||||||||
Соңы 10 мин. |
Бекіту. «Түртіп алу» стратегиясы Қосымша 2. Тест тапсырмасы 1) «Менің атым Қожа повесінің алғашқы аты: А. «Қожаберген»; Ә. «Өзім туралы повесть»; Б. «Менің атым Қожа»; В. «Балалық шаққа саяхат». 2) Қожаның шын аты кім? А. Қожабай Ә. Қожаберген Б. Қожатай В. «Балалық шаққа саяхат». 3) Жанардың фамилиясы А. Балабекова Ә. Майқанова Б. Қадырова В. Тұрсынбаева 4) «Түбінде адам болатын бала» деген кімнің сөзі? А. Сұлтан Ә. Анасы Б. Ахметов В. Майқанова 5) «Ағаттықтың азабы» бөлімінде не туралы айтылады? А. Орыс тілі сабағына дайындалмай келуі; Ә. Тәртібінің педкеңесте қаралуы; Б. Мұғалімнің сөмкесіне бақа салуы; В. Лагерьге жолдама үшін мұғалімдерге ренжуі. Бағалау. Оқушыларға бағалау парақшасы таратылады. Рефлексия (кері байланыс) «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Үйге тапсырма «Балалықтан - даналыққа» эссе жазу |
Тест Бағалау парақшасы «Менің көңіл-күйім» баспалдағы |
Қосымша ақпарат |
|||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Қалыптастырушы бағалау әр тапсырмадан кейін орындалады: |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
Оқушылардың түсініктері мен ойлау дағдылары тереңдейді. Шығармашылық жұмыс жасау арқылы өз ойын тиімді жеткізуге дағдыланады. |
Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |