Материалдар / Бердібек Соқпақбаев. Менің атым қожа. Хикаятты талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бердібек Соқпақбаев. Менің атым қожа. Хикаятты талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
5.2.3.1 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2024
204
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

ІІІ бөлім. Адамгершілік - асыл қасиет

Білім беру ұйымы

Көкдала ОМ

Педагогтің аты-жөні

Өркен Серікбай

Күні

16.02.2023

Сыныбы: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев. Менің атым қожа. Хикаятты талдау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.2.3.1 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

Сабақтың мақсаты:

Хикаяттың мазмұнын анықтау, көркемдегіш құралдарды анықтау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі / Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут


Ұйымдастыру Амандасу. Түгендеу

Пазл бөліктерін алу арқылы топқа бөлінеді. (2 топ)

Оқыту түрі: топтық жұмыс.

Әдісі: Пазл

Тапсырма: Кейіпкер кім?

Үй тапсырмасын тексеру: Хикаятқа менің пікірім. Эссе

Сабақ мақсаты айтылады.

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады


Мұғаліммен амандасады.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар хикаят туралы өз пікірлерін жазып келеді



«Жақсы жауап», «Тиімді жауап»



Дескриптор:

Хикаят туралы пікірлерін жазады;

Хикаят мазмұнымен дәлелдейді

Бағалау: 2 балл

Кері байланыс



қима қағаздар

https://online-puzzle.ru/own_puzzle#


Сабақтың ортасы

30 минут








1-тапсырма.

Жұмыс түрі: топтық жұмыс

Әдісі: пазл әдісі

1-тапсырма. Берілген қима қағаздағы хикаят мазмұнының сәйкестендіріңдер. Сол бойынша әңгімелеп беріңдер

ЕБҚ тапсырмасы: https://wordwall.net/ платформасында хикаят бойынша ақпараттарды сәйкестендіреді

Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасап хикаят мазмұны негізінде геометриялық фигуралар жасайды






















Өзінің қабілетіне қарай сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

Дескриптор:

Қима қағаздағы мәліметтерді сәйкестендіреді;

Хикаятты мазмұндайды;


Кері байланыс



















Дескриптор: Кейіпкерлерді ажырата алады;

Кейіпкерлердің сөзін сәйкестендіреді

https://www.tarsiamaker.co.uk/



Ақтанова А.С.

Жундибаева А.Қ.

Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық.

Алматы: Атамұра, 2017


https://wordwall.net/resource/38359015/untitled5


https://wordwall.net/resource/32963522/%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96%D2%A3-%D0%B0%D1%82%D1%8B%D0%BC-%D2%9B%D0%BE%D0%B6%D0%B0



Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия



Сабақты бекіту:

«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой-пікірлеріңмен бөлісіңдер:

Пікір«Менің атым Қожа» хикаятындағы «Ағаттықтың азабы бөлімінің мазмұны бойынша пікірлеріңді бір сөйлем мен білдіріңдер.

Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлем мен дәлелдеңдер.

Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал

келтіріңдер.

Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.



Үйге тапсырма: 9-тапсырма, 106-бет



нәтиже балдарын талдайды




Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Оқушы нәтиже балдарын талдайды


Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!