Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
№40 орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Алғашқы таныстық
(сабақтың тақырыбы)
Сабақтыңбарысы:
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
-Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; -Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді еске түсіру. «Менің атым Қожа» шығармасы бойынша құндылықтарды анықтау. «Құпия сөз» әдісі арқылы жасырылған құндылыққа шығармадан дәлел келтіріңдер. Отбасы құндылығы,туған жерді сүю,ұлттық өнер, жауапкершілік,әдептілік құндылығы. Алдыңғы білімді бүгінгі сабақпен байланыстырады. |
-Сәлемдеседі.-0қу құралдарын дайындайды. «Құпия сөз» әдісі арқылы жасырылған құндылыққа дәлел келтіреді. |
О қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; ҚБ 1-10 балл. |
Смарт-фон Ноутбук Топтама сурет ҚБ Жасы-рын сөздер |
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім сабақтың мақсатымен,сабақтың алгоритмімен таныстырып,сабақта қалай бағаланытын ескертеді. Пәнаралық байланыс пен әдептілік құндылығы туралы айтады. Жаңа тапсырманы орындау үшін «Суреттер сөйлейді» айдары арқылы сурет бойынша сұраққа жауап беріңдер. Бұл кімнің әрекеті? Қалай ойлайсыңдар,іс-әрекеті дұрыс па?
Ендеше, осы кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашып, қазіргі өмірмен салыстырайық. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. «Суреттер сөйлейді» айдары арқылы өз ойларын білдіреді. Дәптерге күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі:. Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін талдайды. Талдау негізінде кейіпкерді анықтап, образын ашады. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Сурет 80-81-беттер оқулық
ҚБ әдептілік сандық-шасы
бағалау парақша-сы |
|||||||||||||||||||
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 5 минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.Әр оқушыға өзара бағалау парақшасын таратады. 1-тапсырма.Жеке жұмыс. Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу мақсатында онлайн мектеп тапсырмасын орындаңдар.Тест сұрақтарына жауап беріңдер.
1.Қожа қандай кейіпкер? А)сотқар, бұзық бала Ә)бойы ұзынша, арық келген жігіт. Б)жаны таза, арманшыл бала [1]
2. Төмендегі сипаттау қай кейіпкерге тән екендігін белгіле. Қожаның сыныптасы. Қожаның ойынша, «кластағы ең бір ақылды қыз, сұлу». Дауысы әдемі, ән салады. Басына үкілі тақия киіп, мың бұралып «Қамажайға» билейді. А)Ажар Ә)Жанар Б)Жантас [1]
3. Үзіндінің қай кейіпкер туралы екенін анықта. Ол – кісі қызық адам. Тұрмыстың қарапайым қағидасына бұдан жүйрік кісі осы ауылда сірә да табыла қояр ма екен. Сөйте тұрып ол көп мәселе жөнінде сәбидей аңқау. Қараңғы болған соң аңқау болмай қайтсін. Мен қанша әуреленсем де оған осы күнге дейін жердің домалақ екенін ұғындыра алмай-ақ қойдым. Айтысып-айтысып келеді де, қолын бір-ақ сілтейді. А)Сұлтан Ә)Қожаның әжесі Б)Қожаның анасы [1]
4.Үзіндідегі портреттік сипаттауларды кейіпкерлерімен сәйкестендір. [1] Сәйкестендіру саны: 3
5.Шығарма мазмұнына сүйеніп, Сұлтан образын жаз.Сұлтан – ..., ..., … .Дұрыс жауап саны: 3 А)ұрлықшы Ә)арманшыл Б) қу В)өтірікші [1] |
Оқушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу мақсатында іріктелген онлайн мектеп тапсырмасын парақшада орындайды.
Тест сұрақтарына жауап береді. 1.Б 2.Ә 3.Ә 4.Қожа,Жанар,Майқанова 5.А,Б,В
Мұғалімнің дұрыс жауабы бойынша оқушылар бір-бірімен парақшамен алмасып тексереді. Академияық адалдықты ескереді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-5
Жеке бағалау
Кері байланыс |
Іріктел-ген онлайн мектеп тапсыр-масы парақша-сы
https://onlinemektep.org/schedule/01.02.2024/lesson/52107a56-5462-44b5-ac70-9f2ce196828f/lesson
топтама
ҚБ әдептілік сандық-шасы
бағалау парақшасы
|
|||||||||||||||||||
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма. Жұппен жұмыс.«Кейіпкерлер әлемі» айдары. Шығарма кейіпкерлерінің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашыңдар.
«Сұлтан» тобының жұптары «learningapps» қосымшасы бойынша «Жинақтау» әдісі арқылы Сұлтанға тән портретті жинақтап, іс-әрекеті арқылы образын ашыңдар. https://learningapps.org/watch?v=p599tgfo324
«Жантас» тобының жұптары «Тарсия»әдісі арқылы барлық кейіпкердің портретін жинақтап, ішінен Жантастың ғана портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашыңдар. |