Материалдар / Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бердібек Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиетінен ашық сабақ үлгісі әдістемелік көмек ретінде ұсынылады.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

40 орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Алғашқы таныстық

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

ІІІ бөлім:Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:

Малибаева Самал Сарсенбаевна

Күні:

1ақпан

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Алғашқы таныстық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

Сабақтың мақсаты:

Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

Сабақтыңбарысы:

Сабақтыңкезеңі/ уақыт


Педагогтіңәрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру кезеңі


5минут

-Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; -Оқушыларды түгендеу.


Алдыңғы білімді еске түсіру. «Менің атым Қожа» шығармасы бойынша құндылықтарды анықтау. «Құпия сөз» әдісі арқылы жасырылған құндылыққа шығармадан дәлел келтіріңдер.

Отбасы құндылығы,туған жерді сүю,ұлттық өнер,

жауапкершілік,әдептілік құндылығы.


Алдыңғы білімді бүгінгі сабақпен байланыстырады.


-Сәлемдеседі.-0қу құралдарын дайындайды. «Құпия сөз» әдісі арқылы жасырылған құндылыққа дәлел келтіреді.

ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; ҚБ 1-10 балл.

Смарт-фон

Ноутбук

Топтама сурет


ҚБ

Жасы-рын сөздер

Сабақтың ортасы


2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім сабақтың мақсатымен,сабақтың алгоритмімен таныстырып,сабақта қалай бағаланытын ескертеді. Пәнаралық байланыс пен әдептілік құндылығы туралы айтады.


Жаңа тапсырманы орындау үшін «Суреттер сөйлейді» айдары арқылы сурет бойынша сұраққа жауап беріңдер.


Бұл кімнің әрекеті? Қалай ойлайсыңдар,іс-әрекеті дұрыс па?

Ендеше, осы кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашып, қазіргі өмірмен салыстырайық.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. «Суреттер сөйлейді» айдары арқылы өз ойларын білдіреді. Дәптерге күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі:.

Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетін талдайды.

Талдау негізінде кейіпкерді анықтап, образын ашады.

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.


Ойлау дағдысының деңгейі:

қолдану

Оқулық


Сурет

80-81-беттер

оқулық

ҚБ әдептілік сандық-шасы


бағалау парақша-сы



Жаңа сабақты меңгергенін тексеру




5 минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.Әр оқушыға өзара бағалау парақшасын таратады.

1-тапсырма.Жеке жұмыс. Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу мақсатында онлайн мектеп тапсырмасын орындаңдар.Тест сұрақтарына жауап беріңдер.


1.Қожа қандай кейіпкер?

А)сотқар, бұзық бала

Ә)бойы ұзынша, арық келген жігіт.

Б)жаны таза, арманшыл бала [1]


2. Төмендегі сипаттау қай кейіпкерге тән екендігін белгіле.

Қожаның сыныптасы. Қожаның ойынша, «кластағы ең бір ақылды қыз, сұлу». Дауысы әдемі, ән салады. Басына үкілі тақия киіп, мың бұралып «Қамажайға» билейді.

А)Ажар Ә)Жанар Б)Жантас [1]


3. Үзіндінің қай кейіпкер туралы екенін анықта.

Ол – кісі қызық адам. Тұрмыстың қарапайым қағидасына бұдан жүйрік кісі осы ауылда сірә да табыла қояр ма екен. Сөйте тұрып ол көп мәселе жөнінде сәбидей аңқау. Қараңғы болған соң аңқау болмай қайтсін. Мен қанша әуреленсем де оған осы күнге дейін жердің домалақ екенін ұғындыра алмай-ақ қойдым. Айтысып-айтысып келеді де, қолын бір-ақ сілтейді.

А)Сұлтан Ә)Қожаның әжесі Б)Қожаның анасы [1]


4.Үзіндідегі портреттік сипаттауларды кейіпкерлерімен сәйкестендір. [1]

Сәйкестендіру саны: 3

  • Екі шекесінің шығыңқылығы болмаса, басы қарбыз тәрізді доп-домалақ, тап-тақыр. Қаттылығы, қайраттылығы шошқаның қылшығынан бір кем емес.


  • Жанар


  • Ең бір ақылды, сұлу қыз... қызыл береткасын киіп жүргенде құлпырып, жайнап кетеді. Ән салғанда дауысы керемет. Барып тұрған өнерлі.


Майқанова


  • Орта бойлы, көк көз келіншек. Жүріс-тұрысы жинақы, ақылды.


  • Қожа



5.Шығарма мазмұнына сүйеніп, Сұлтан образын жаз.Сұлтан – ..., ..., … .Дұрыс жауап саны: 3

А)ұрлықшы Ә)арманшыл Б) қу

В)өтірікші [1]

Оқушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды.

Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу мақсатында іріктелген онлайн мектеп тапсырмасын парақшада орындайды.







Тест сұрақтарына жауап береді.

1.Б

2.Ә

3.Ә

4.Қожа,Жанар,Майқанова 5,Б,В



Мұғалімнің дұрыс жауабы бойынша оқушылар бір-бірімен парақшамен алмасып тексереді.

Академияық адалдықты ескереді.

Дескриптор:

Қожаның қандай кейіпкер екенін көрсетеді;

1

сипаттау-дың қай кейіпкерге тән екендігін белгілейді;

1

үзіндінің қай кейіпкер туралы екенін анықтай-ды;

1

үзіндідегі портрет-тік сипаттау-ларды кейіпкерле-рімен сәйкестен-діреді;

1

Сұлтан образын ашады;

1

Жалпы балл-5



Жеке бағалау


Кері байланыс

Іріктел-ген онлайн мектеп тапсыр-масы парақша-сы


https://onlinemektep.org/schedule/01.02.2024/lesson/52107a56-5462-44b5-ac70-9f2ce196828f/lesson



топтама







ҚБ әдептілік сандық-шасы



бағалау парақшасы



10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма. Жұппен жұмыс.«Кейіпкерлер әлемі» айдары. Шығарма кейіпкерлерінің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашыңдар.


«Сұлтан» тобының жұптары «learningapps» қосымшасы бойынша «Жинақтау» әдісі арқылы Сұлтанға тән портретті жинақтап, іс-әрекеті арқылы образын ашыңдар.

https://learningapps.org/watch?v=p599tgfo324

Сұлтан портреті

Іс-әрекеті

Сужұқпас,қу, өтірікші,ұры, Қожаның жан досы. Бойы ұзынша, арық келген жігіт. Қожадан екі-үш жас үлкен


көрші колхоздағы комбайншы


басы қарбыз тәрізді доп-домалақ, жүріс-тұрысы жинақы, ақылды



«Жантас» тобының жұптары «Тарсия»әдісі арқылы барлық кейіпкердің портретін жинақтап, ішінен Жантастың ғана портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашыңдар.

Іс-әрекеті

портреті


Милат ана

Қожаның анасы,басында ақ орамалы бар,сауыншы, ақылды, тәрбиелі адам.


Жанар

  • Ақылды, сұлу қыз... қызыл береткалы, үкілі тақия киген, дауысы әдемі,

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!