Сабақтың
ортасы
Мағынаны
қолдану
15
мин

4
минут
5
минут
|
ТЖ. 1-тапсырма. «Қос
диаграмма», «Дара диаграмма», «Үш түрлі түсіндірме
күнделігі» әдістері Топтар шығармадан алған әсері арқылы Қожа бейнесін
салыстыру жасайды. Мәліметтерді берілген кестеге
орналастырады.
І
топ: «Қос
диаграмма»

ІІ топ: «Дара
диаграмма»

ІІІ топ: «Үш түрлі түсіндірме
күнделігі"
Кейіпкер
|
Автор
суреттеуі
|
Менің
пікірім
|
|
|
|
ЖЖ. 2-тапсырма.. «Ақыл-ой
картасы» арқылы кейіпкерге мінездеме
беріледі.
Кім? Қандай? Қожа Іс-әрекеті
Қалай?.
Ж. 3-тапсырма. «Қожаға
хат»
Оқушылар Қожаға хат жазады. Хат
жазудың формасы ретінде жай хат пен өлең үлгісі
ұсынылады.
Саралау:
Тапсырма сыныптағы оқушылардың
мүмкіндіктеріне орай, оларға тапсырма беру кезінде олардың қабілет
деңгейлері ескеріліп беріледі. Тапсырманы орындау барысында
жан-жақты әрі нақты көмек
көрсетіледі.
Хат
үлгісі
Асыл Анам! Мен өзіңізге хат жазып отырмын. Осы
хатым арқылы Сізге өз алғысымды білдіргім келеді. Анашым! Сіз мені
өмірге әкелдіңіз, мына ғажайып таңдар мен шуақты күндерді, тамаша
табиғат пен мейірбан жандарды көруіме мүмкіндік бердіңіз. Сол үшін
Сізге алғысым шексіз! Мен Сізге мәңгі
қарыздармын.
Құрметті Қожа! ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өлең үлгісі
... ... озасың, ... ...
алмайсың,
... ...
тозасың. ... ... жалғайсың
. ... ... ... , ... ... ... , ... ...
Қожасың!
... ...
қалмайсың!
|
Бағалау
критерийі
1.Кейіпкердің ортақ қасиеттері
мен дара қасиеттерін
салыстырады.
2. Берілген ұяшықтарға
орналастырады.
Бағалау
критерийі
1.Кейіпкердің айырмашылықтарын
салыстырады.
2.Жеке-жеке
топтастырады.
3Ұяшықтарға
жазады.
Бағалау
критерийі
1. Кейіпкер
таңдайды.
2. Мәтіннен автор
суреттеуін табады.
3. Өз пікірлерін салыстырып
жазады.
Бағалау
критерийі
1. Кейіпкерге мінездеме
береді.
2.Жеке қасиеттерін
анықтайды.
3.Ұяшықтарға
жазады.
Бағалау
критерийі:
1. Хат құрылысын сақтап
жазады.
2. Шығармадан алған әсерін
сипаттайды.
3. Ұйқас бойынша өлең
құрастырады.
|
Қ/Б. "Жапондық әдіс" Графикалық
органайзер Кесте
Қ/Б. "Екі жұлдыз, бір
тілек"
Қ/Б. "Өзара бағалау" тәсілі
"Галереяға саяхат" әдісі
Стикер
|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
Оқулықпен
жұмыс
А3 парағы,оқулық,
маркер
стикер
|