Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»

    Мектеп: «Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні: 21.02.24.

    Мұғалімнің аты-жөні: Тохсанбаева Жулдыз Кубейсиновна.


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

    5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

    Сабақтың мақсаты

    Шығарма мазмұнын талдау арқылы әсерін жазба жұмысы арқылы білдіру;

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы.қызығушылықты ояту.

    3 минут




    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушыларменсәлемдесу, түгелдеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызуүшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;


    ә) Ширату жаттығуы. «Пазл» әдісі бойынша Оқушыларға байланыс құралдарының суреттері (телефон, хат, компьютер) қиылып

    беріледі.


    Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады. Телефон,хат, компьютер суреттері

    Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;

    Оқушылар сол бойынша топтасады.










    Shape1


    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу

    5 минут

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақ тақырыбын болжау.

    1.Алыстағы адамдар бір-бірімен қалай қатынасады?

    2.Алыстан қарым-қатынас жасаудың қандай түрлерін білесіңдер?

    3.Мынау ненің суреті? (хат суреті көрсетіледі)

    4.Хатты не үшін жазамыз?

    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

    ҚБ

    «Бас бармақ»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!


    Shape2

    Презентация

    Сабақтың ортасындағы түсіну

    5 минут


    Сюжетке композициялық желі құру.
    Оқиға қалай басталатын еді?- Есімім өзіме ұнамайды
    Байланысы-Жантас қудың әлегі
    Дамуы- Ерегіс
    Шиеленісуі- Бақа оқиғасы
    Шарықтау шегі- Педсовет
    Шешімі-Міндеттеме қабылдау
    Қорытынды- Түбінде адам болатын бала




    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану

    15 мин



    4 минут
















    5 минут

    ТЖ. 1-тапсырма. «Қос диаграмма», «Дара диаграмма», «Үш түрлі түсіндірме күнделігі» әдістері Топтар шығармадан алған әсері арқылы Қожа бейнесін салыстыру жасайды. Мәліметтерді берілген кестеге орналастырады.

    І топ: «Қос диаграмма»

    ІІ топ: «Дара диаграмма»

    ІІІ топ: «Үш түрлі түсіндірме күнделігі"

    Кейіпкер

    Автор суреттеуі

    Менің пікірім








    ЖЖ. 2-тапсырма.. «Ақыл-ой картасы» арқылы кейіпкерге мінездеме беріледі.

    Кім? Қандай? Қожа Іс-әрекеті Қалай?.

    Ж. 3-тапсырма. «Қожаға хат»

    Оқушылар Қожаға хат жазады. Хат жазудың формасы ретінде жай хат пен өлең үлгісі ұсынылады.

    Саралау: Тапсырма сыныптағы оқушылардың мүмкіндіктеріне орай, оларға тапсырма беру кезінде олардың қабілет деңгейлері ескеріліп беріледі. Тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсетіледі.

    Хат үлгісі

    Асыл Анам! Мен өзіңізге хат жазып отырмын. Осы хатым арқылы Сізге өз алғысымды білдіргім келеді. Анашым! Сіз мені өмірге әкелдіңіз, мына ғажайып таңдар мен шуақты күндерді, тамаша табиғат пен мейірбан жандарды көруіме мүмкіндік бердіңіз. Сол үшін Сізге алғысым шексіз! Мен Сізге мәңгі қарыздармын.

    Құрметті Қожа! ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Өлең үлгісі

    ... ... озасың, ... ... алмайсың,

    ... ... тозасың. ... ... жалғайсың

    . ... ... ... , ... ... ... , ... ... Қожасың!

    ... ... қалмайсың!

    Бағалау критерийі

    1.Кейіпкердің ортақ қасиеттері мен дара қасиеттерін салыстырады.

    2. Берілген ұяшықтарға орналастырады.





    Бағалау критерийі

    1.Кейіпкердің айырмашылықтарын салыстырады.

    2.Жеке-жеке топтастырады.

    3Ұяшықтарға жазады.

































    Бағалау критерийі

    1. Кейіпкер таңдайды.

    2. Мәтіннен автор суреттеуін табады.

    3. Өз пікірлерін салыстырып жазады.


    Бағалау критерийі

    1. Кейіпкерге мінездеме береді.

    2.Жеке қасиеттерін анықтайды.

    3.Ұяшықтарға жазады.





    Бағалау критерийі:

    1. Хат құрылысын сақтап жазады.

    2. Шығармадан алған әсерін сипаттайды.

    3. Ұйқас бойынша өлең құрастырады.



    Қ/Б. "Жапондық әдіс" Графикалық органайзер Кесте























    Қ/Б. "Екі жұлдыз, бір тілек"











    Қ/Б. "Өзара бағалау" тәсілі "Галереяға саяхат" әдісі Стикер


    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы


    Оқулықпен жұмыс



    А3 парағы,оқулық, маркер



    стикер




















































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тохсанбаева Жулдыз Кубейсиновна
    10 Сәуір 2024
    446
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі. 5- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі. 5- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу 5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет»

    Мектеп: «Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

    Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні: 21.02.24.

    Мұғалімнің аты-жөні: Тохсанбаева Жулдыз Кубейсиновна.


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

    5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

    Сабақтың мақсаты

    Шығарма мазмұнын талдау арқылы әсерін жазба жұмысы арқылы білдіру;

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы.қызығушылықты ояту.

    3 минут




    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушыларменсәлемдесу, түгелдеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызуүшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді;


    ә) Ширату жаттығуы. «Пазл» әдісі бойынша Оқушыларға байланыс құралдарының суреттері (телефон, хат, компьютер) қиылып

    беріледі.


    Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады. Телефон,хат, компьютер суреттері

    Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;

    Оқушылар сол бойынша топтасады.










    Shape1


    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу

    5 минут

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақ тақырыбын болжау.

    1.Алыстағы адамдар бір-бірімен қалай қатынасады?

    2.Алыстан қарым-қатынас жасаудың қандай түрлерін білесіңдер?

    3.Мынау ненің суреті? (хат суреті көрсетіледі)

    4.Хатты не үшін жазамыз?

    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

    ҚБ

    «Бас бармақ»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!


    Shape2

    Презентация

    Сабақтың ортасындағы түсіну

    5 минут


    Сюжетке композициялық желі құру.
    Оқиға қалай басталатын еді?- Есімім өзіме ұнамайды
    Байланысы-Жантас қудың әлегі
    Дамуы- Ерегіс
    Шиеленісуі- Бақа оқиғасы
    Шарықтау шегі- Педсовет
    Шешімі-Міндеттеме қабылдау
    Қорытынды- Түбінде адам болатын бала




    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану

    15 мин



    4 минут
















    5 минут

    ТЖ. 1-тапсырма. «Қос диаграмма», «Дара диаграмма», «Үш түрлі түсіндірме күнделігі» әдістері Топтар шығармадан алған әсері арқылы Қожа бейнесін салыстыру жасайды. Мәліметтерді берілген кестеге орналастырады.

    І топ: «Қос диаграмма»

    ІІ топ: «Дара диаграмма»

    ІІІ топ: «Үш түрлі түсіндірме күнделігі"

    Кейіпкер

    Автор суреттеуі

    Менің пікірім








    ЖЖ. 2-тапсырма.. «Ақыл-ой картасы» арқылы кейіпкерге мінездеме беріледі.

    Кім? Қандай? Қожа Іс-әрекеті Қалай?.

    Ж. 3-тапсырма. «Қожаға хат»

    Оқушылар Қожаға хат жазады. Хат жазудың формасы ретінде жай хат пен өлең үлгісі ұсынылады.

    Саралау: Тапсырма сыныптағы оқушылардың мүмкіндіктеріне орай, оларға тапсырма беру кезінде олардың қабілет деңгейлері ескеріліп беріледі. Тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсетіледі.

    Хат үлгісі

    Асыл Анам! Мен өзіңізге хат жазып отырмын. Осы хатым арқылы Сізге өз алғысымды білдіргім келеді. Анашым! Сіз мені өмірге әкелдіңіз, мына ғажайып таңдар мен шуақты күндерді, тамаша табиғат пен мейірбан жандарды көруіме мүмкіндік бердіңіз. Сол үшін Сізге алғысым шексіз! Мен Сізге мәңгі қарыздармын.

    Құрметті Қожа! ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Өлең үлгісі

    ... ... озасың, ... ... алмайсың,

    ... ... тозасың. ... ... жалғайсың

    . ... ... ... , ... ... ... , ... ... Қожасың!

    ... ... қалмайсың!

    Бағалау критерийі

    1.Кейіпкердің ортақ қасиеттері мен дара қасиеттерін салыстырады.

    2. Берілген ұяшықтарға орналастырады.





    Бағалау критерийі

    1.Кейіпкердің айырмашылықтарын салыстырады.

    2.Жеке-жеке топтастырады.

    3Ұяшықтарға жазады.

































    Бағалау критерийі

    1. Кейіпкер таңдайды.

    2. Мәтіннен автор суреттеуін табады.

    3. Өз пікірлерін салыстырып жазады.


    Бағалау критерийі

    1. Кейіпкерге мінездеме береді.

    2.Жеке қасиеттерін анықтайды.

    3.Ұяшықтарға жазады.





    Бағалау критерийі:

    1. Хат құрылысын сақтап жазады.

    2. Шығармадан алған әсерін сипаттайды.

    3. Ұйқас бойынша өлең құрастырады.



    Қ/Б. "Жапондық әдіс" Графикалық органайзер Кесте























    Қ/Б. "Екі жұлдыз, бір тілек"











    Қ/Б. "Өзара бағалау" тәсілі "Галереяға саяхат" әдісі Стикер


    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы


    Оқулықпен жұмыс



    А3 парағы,оқулық, маркер



    стикер




















































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 5 сынып
    10.04.2024
    446
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тохсанбаева Жулдыз Кубейсиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации