Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі. 5- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім:«Адамгершілік-асыл қасиет» |
Мектеп: «Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ Пәні: қазақ әдебиеті |
|||||||||||
Күні: 21.02.24. |
Мұғалімнің аты-жөні: Тохсанбаева Жулдыз Кубейсиновна. |
|||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі. |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу 5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Шығарма мазмұнын талдау арқылы әсерін жазба жұмысы арқылы білдіру; |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы.қызығушылықты ояту. 3 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушыларменсәлемдесу, түгелдеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызуүшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек береді; ә) Ширату жаттығуы. «Пазл» әдісі бойынша Оқушыларға байланыс құралдарының суреттері (телефон, хат, компьютер) қиылып беріледі. Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады. Телефон,хат, компьютер суреттері |
Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады; Оқушылар сол бойынша топтасады. |
|
|
||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу 5 минут |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақ тақырыбын болжау. 1.Алыстағы адамдар бір-бірімен қалай қатынасады? 2.Алыстан қарым-қатынас жасаудың қандай түрлерін білесіңдер? 3.Мынау ненің суреті? (хат суреті көрсетіледі) 4.Хатты не үшін жазамыз? |
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
ҚБ «Бас бармақ»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Презентация |
||||||||
Сабақтың ортасындағы түсіну 5 минут |
Сюжетке композициялық желі
құру. |
|
|
|
||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны қолдану 15 мин 4 минут 5 минут |
ТЖ. 1-тапсырма. «Қос диаграмма», «Дара диаграмма», «Үш түрлі түсіндірме күнделігі» әдістері Топтар шығармадан алған әсері арқылы Қожа бейнесін салыстыру жасайды. Мәліметтерді берілген кестеге орналастырады. І топ: «Қос диаграмма»
ІІ топ: «Дара диаграмма»
ІІІ топ: «Үш түрлі түсіндірме күнделігі"
ЖЖ. 2-тапсырма.. «Ақыл-ой картасы» арқылы кейіпкерге мінездеме беріледі. Кім? Қандай? Қожа Іс-әрекеті Қалай?. Ж. 3-тапсырма. «Қожаға хат» Оқушылар Қожаға хат жазады. Хат жазудың формасы ретінде жай хат пен өлең үлгісі ұсынылады. Саралау: Тапсырма сыныптағы оқушылардың мүмкіндіктеріне орай, оларға тапсырма беру кезінде олардың қабілет деңгейлері ескеріліп беріледі. Тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек көрсетіледі. Хат үлгісі Асыл Анам! Мен өзіңізге хат жазып отырмын. Осы хатым арқылы Сізге өз алғысымды білдіргім келеді. Анашым! Сіз мені өмірге әкелдіңіз, мына ғажайып таңдар мен шуақты күндерді, тамаша табиғат пен мейірбан жандарды көруіме мүмкіндік бердіңіз. Сол үшін Сізге алғысым шексіз! Мен Сізге мәңгі қарыздармын. Құрметті Қожа! ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Өлең үлгісі ... ... озасың, ... ... алмайсың, ... ... тозасың. ... ... жалғайсың . ... ... ... , ... ... ... , ... ... Қожасың! ... ... қалмайсың! |
Бағалау критерийі 1.Кейіпкердің ортақ қасиеттері мен дара қасиеттерін салыстырады. 2. Берілген ұяшықтарға орналастырады.
Бағалау критерийі 1.Кейіпкердің айырмашылықтарын салыстырады. 2.Жеке-жеке топтастырады. 3Ұяшықтарға жазады.
Бағалау критерийі 1. Кейіпкер таңдайды. 2. Мәтіннен автор суреттеуін табады. 3. Өз пікірлерін салыстырып жазады.
Бағалау критерийі 1. Кейіпкерге мінездеме береді. 2.Жеке қасиеттерін анықтайды. 3.Ұяшықтарға жазады.
Бағалау критерийі: 1. Хат құрылысын сақтап жазады. 2. Шығармадан алған әсерін сипаттайды. 3. Ұйқас бойынша өлең құрастырады.
|
Қ/Б. "Жапондық әдіс" Графикалық органайзер Кесте
Қ/Б. "Екі жұлдыз, бір тілек"
Қ/Б. "Өзара бағалау" тәсілі "Галереяға саяхат" әдісі Стикер
|
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
стикер
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |