Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. «Ағаттықтың азабы»5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. «Ағаттықтың азабы»5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу оқу мақсатына сай жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. «Ағаттықтың азабы»

Бөлім:

«Адам жанының құпиясы» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Нұрбай Маржан

Күні:


2.02.2023

Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. «Ағаттықтың азабы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады. Өмірмен байланыстыра отырып, шығармашылық жұмыс жасайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


басталуы

3мин







5мин



7 мин

Психологиялық ахуал туғызу
«Менің тілегім»





Миға шабуыл



Қожаны жиналысқа не үшін салды?



Оқиғаның шиеленісу тұсы бар ма?



«Білгеніңмен бөліс» әдісі повестен түскенін достарымен бөліседі

Өз көңіл күйлерін білдіреді

сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады


























ортасы
20 мин













Аяқталуы

5 мин











3 мин











2 мин








1-тапсырма. . Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын. 2. Бақаның әлегі. 3. Педсовет. 4. Жолдама алған Жантас. 5. Оқулық емес, қант аламын. Шығарма мазмұны бойынша тақырыбы мен идеясын анықтайды

2-тапсырма. Қожаға қатысты «Ақылойкартасын» сызу үшін төмендегі сұрақтарды қолданады: • Түрі қандай? • Не айтты және қалай сөйлейді? • Ол не істейді? • Ол туралы басқалар не ойлайды? Олар «Ақыл-ой картасын» «Қожа бейнесінен қандай әсер алдыңыз?» деген тақырыпта талқылау жүргізуге пайдаланады.







3-тапсырма.

«Кейіпке кіру» Оқушылар әңгіме кейіпкерімен жақынырақ танысу үшін үзінділерден алынған мәліметтерді қолданады.Үзінділерді оқыған кезде Қожанның орнында болсаң не істер едің?



Оқушылардың рефлексиясы, кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...



Үйге: Кейіпкерге мінездеме жазу

Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды. Оның ішінде қай қыры басым екенін шығарма мазмұнына сүйене отырып түсіндіреді.







әңгіме кейіпкерімен жақынырақ танысу үшін үзінділерден алынған мәліметтерді қолданады.














Балдық жүйе



Дескриптор:

шығармадағы 4 кейіпкердің бір-бір әрекетін таңдайды;-5

әрекеттер негізінде шығарманың тақырыбын сөз тіркесіменбереді;-3

идеясын бір сөйлеммен түсіндіреді.-2


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2025
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі