Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды
түгендеу, назарын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал: «Тілек
тамшысы» әдісі
Мұғалім оқушыларға таратпа
қағаз береді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер жазып тақтаға
жабыстырады
Топқа
бөлу. «Билет» әдісі бойынша топқа
бөлу.
І топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
Үй тапсырмасын пысықтау.
«Хаттар» әдісі
Қожаның әкесі туралы айтқан
қария кім?
Менің атым Қожа повесінің
алғашқы аты?
Класс жиналысында Қожаны
мектептен шығармақ тек қатты сөгіс берейік деген
кім?
«Менің атым Қожа» кинофильмі
қай қалада жүлдеге ие болды?
Қожаны оқудан шығару керек
деген кім?
«Менің атым Қожа» шығармасының
авторы кім?
ҚБ. «Смартфон» (өзін өзі
бағалау)
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ «Миға
шабуыл»
Берілген сұрақтар қою арқылы
оқушылардың ат қоюға байланысты ойлары
тыңдалады.
•
Ат қою рәсімі туралы не
білесіңіз?
•
Қойылған есімнің адам өміріне
қаншалықты әсері бар?
(00-0.49 уақыт
аралығында)
«Менің атым Қожа» фильмінен
үзінді көрсетіп, тақырыпты болжату.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлері айтылады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
анықталады.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
айтылады.
Оқушылар бейнероликті
көреді.
|