Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі

    Мектеп: №15 орта мектебі


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Сәндібек Қанағат Ғалымбекұлы

    Сынып: 5


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Берел қорымы

    Сабақтың түрі

    Жаңа білімді игеру сабағы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    5.2.2.3 археологиялық ескерткіштерді сипаттау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Берел археологиялық ескерткішінің құрылысын сипаттайды.

    Оқушылардыңбасым бөлігі: Берел қорымының ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар: Бесшатыр, Шілікті ескерткіштерімен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажырата алады.

    Бағалау критерийлері

    Білу және түсіну дағдысы: Берел археологиялық ескерткішінің құрылысымен танысады.

    Қолдану дағдысы: Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды.

    Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Өзге ескерткіштермен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажыратады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Қорым, тайпа, археология, сақтар, саркофаг, бальзамдау, мәңгі тоң қабаты.

    Оқытудың тілдік мақсаты: Берел қорымы туралы әңгімелейді (айтылым дағдысы); Берел адамының бір күнгі өмірінен шағын әңгіме құрастырады, күнделік жазады (жазылым дағдысы);

    "Берел қорымының берері мол" атты бейнематериалды тыңдайды (тыңдалым дағдысы); Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Берел қорымының басқа қорымдардан ерекшелігі.......

    Қорымнан табылған құнды жәдігерлер сақтардың мәдениеті

    туралы......ақпарат береді

    Құндылықтарды дарыту

    Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған . Оқушылармызға тарихи жәдігерлерді таныстырып ұлттық танымы мол ұрпақ қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Сабақ кезінде география, бейнелеу пәндерімен байланыс орнатылады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сабақ кезінде бейнеролик, презентация көрсетіледі.

    Алдыңғы білім

    Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3-мин





























    5 мин

    Оқушылармен сәлемдесу

    «Пазлдар» арқылы топқа бөлу. (Бесшатыр, Шілікті, Берел қорымдарының суреттері)

    1. Бесшатыр

    2. Шілікті

    3. Берел

    Оқушыларға суреттің фрагменттері беріледі.


    Әр оқушы қолындағы фрагментті сәйкестендіріп өзінің тобын табады.

    Әр топтың суреттерінің артында сүрақ жазылған, топпен сұраққа жауап береді.

    1. Неліктен Шілікті мен Бесшатыр "патша қорғандары деп аталады.

    2. "Әлеуметтік теңсіздік" дегенді қалай түсінесіз?

    3. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды. (Оқушылар өткен сабақ бойынша бастапқы 2 сұраққа жауап береді, 3-ші сұраққа сабақ барысында жауап аламыз)


    «Миға шабуыл»

    "Берел қорымының берері мол" тақырыбындағы бейне- роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау.

    Сұрақ:

    1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды?

    2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар?

    3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?


    Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

    Слайд, суреттер, пазлдар




























    https://www.youtube.com/watch?v=Ovd6VUdmRhY


    Сабақтың ортасы








    7-мин













    5-мин











    6 мин


























    6 мин














    Топтық жұмыс: ЖИГСО

    Әр топқа тапсырмалар беріледі. Оқушылар мәтінді оқиды.

    1. Шілікті тобы: Қорымнан табылған заттардың тізімін жасайды.

    2. Бесшатыр тобы: Жерлеу ғұрпынан үш сұрақ құрастырады.

    3. Берел тобы: Шілікті, Бесшатыр қорымдарымен салыстыра отырып, үш ерекшелігін анықтайды.


    Критерий

    Дескриптор

    Берел обасындағы жерлеу ерекшелігін дүниетанымымен байланыстырып сипаттайды


    - Берел қорымынан табылған жәдігерлерді атады;

    - Берел қорымының жерлеу ғұрпын анықтады;

    - Берел қорымының өзге қорымдардан ерекшелігін ажыратты;


    Сергіту сәті: «Таңда да, таста»

    Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды. Жазылған сөздер бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасын ашады.


    Не? Не? Қандай?

    1. Шілікті тобы: Не таңқалдырды?

    1. Сақ тайпаларының күрделі жерлеу құрылысын салуы мен мәңгілік тоң қабатында мәйітті шірітпей сақтау технологиясын- бальзамдауды білуі.

    2. Жылқыларды адаммен бірге жерлеуі.

    3. Шеберлердің зергерлік бұйымдарды алтыннан шебер жасауы.

    4. Киізден, жүннен жасалған бұйымдардың 2500 жыл сақталуы.

    2. Бесшатыр тобы: Не қызықтырды?

    Сақ тайпаларының табиғат жағдайларын, климат ерекшеліктерін, түрлі өсімдіктердің қасиеттерін білуі.

    3. Берел тобы: Қандай деректер қынжылтты?

    Көптеген қорғандардың тоналуы. Адамдармен бірге жерлеу үшін көп жылқыны құрбандыққа шалуы.


    Критерий

    Дескриптор

    Мәтін бойынша таңқалдыратын, қызықтыратын, қынжылтатын деректерді табады


    -Мәтін бойынша таңқалдыратын оқиғаны тапты;

    -Мәтіннен қызықтыратын жағдайларды тапты;

    -Мәтіннен қынжылтатын деректерді тапты.


    Тарих тақтасын құрастыру: оқушыларға 2500 жыл бұрын өмір сүрген Берел адамының бір күнгі өмірін суреттеуге тапсырма беріледі.

    1. Шілікті тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын 3-4 сурет салады.

    2. Бесшатыр тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын 10 сөйлемнен тұратын әңгіме құрайды.

    3. Берел тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын күнделік жазады.


    Критерий

    Дескриптор

    Берел адамының бір күнгі өмірін суреттейді


    -Берел адамының бір күнгі өмірін суретпен сипаттады.

    -Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын әңгіме құрады.

    -Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын күнделік жазды.





    Слайд, оқулық


    сhttps://www.youtube.com/watch?v=9kdlytQvy6Q лайд























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сәндібек Қанағат Ғалымбекұлы
    18 Қаңтар 2021
    786
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Берел қорғаны 5 в сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Берел қорғаны 5 в сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5 сынып Қазақстан тарихы пәні бойынша ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі

    Мектеп: №15 орта мектебі


    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Сәндібек Қанағат Ғалымбекұлы

    Сынып: 5


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Берел қорымы

    Сабақтың түрі

    Жаңа білімді игеру сабағы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

    5.2.2.3 археологиялық ескерткіштерді сипаттау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Берел археологиялық ескерткішінің құрылысын сипаттайды.

    Оқушылардыңбасым бөлігі: Берел қорымының ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Кейбір оқушылар: Бесшатыр, Шілікті ескерткіштерімен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажырата алады.

    Бағалау критерийлері

    Білу және түсіну дағдысы: Берел археологиялық ескерткішінің құрылысымен танысады.

    Қолдану дағдысы: Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды.

    Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Өзге ескерткіштермен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажыратады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Қорым, тайпа, археология, сақтар, саркофаг, бальзамдау, мәңгі тоң қабаты.

    Оқытудың тілдік мақсаты: Берел қорымы туралы әңгімелейді (айтылым дағдысы); Берел адамының бір күнгі өмірінен шағын әңгіме құрастырады, күнделік жазады (жазылым дағдысы);

    "Берел қорымының берері мол" атты бейнематериалды тыңдайды (тыңдалым дағдысы); Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Берел қорымының басқа қорымдардан ерекшелігі.......

    Қорымнан табылған құнды жәдігерлер сақтардың мәдениеті

    туралы......ақпарат береді

    Құндылықтарды дарыту

    Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған . Оқушылармызға тарихи жәдігерлерді таныстырып ұлттық танымы мол ұрпақ қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Сабақ кезінде география, бейнелеу пәндерімен байланыс орнатылады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Сабақ кезінде бейнеролик, презентация көрсетіледі.

    Алдыңғы білім

    Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3-мин





























    5 мин

    Оқушылармен сәлемдесу

    «Пазлдар» арқылы топқа бөлу. (Бесшатыр, Шілікті, Берел қорымдарының суреттері)

    1. Бесшатыр

    2. Шілікті

    3. Берел

    Оқушыларға суреттің фрагменттері беріледі.


    Әр оқушы қолындағы фрагментті сәйкестендіріп өзінің тобын табады.

    Әр топтың суреттерінің артында сүрақ жазылған, топпен сұраққа жауап береді.

    1. Неліктен Шілікті мен Бесшатыр "патша қорғандары деп аталады.

    2. "Әлеуметтік теңсіздік" дегенді қалай түсінесіз?

    3. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды. (Оқушылар өткен сабақ бойынша бастапқы 2 сұраққа жауап береді, 3-ші сұраққа сабақ барысында жауап аламыз)


    «Миға шабуыл»

    "Берел қорымының берері мол" тақырыбындағы бейне- роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау.

    Сұрақ:

    1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды?

    2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар?

    3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар?


    Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.

    Слайд, суреттер, пазлдар




























    https://www.youtube.com/watch?v=Ovd6VUdmRhY


    Сабақтың ортасы








    7-мин













    5-мин











    6 мин


























    6 мин














    Топтық жұмыс: ЖИГСО

    Әр топқа тапсырмалар беріледі. Оқушылар мәтінді оқиды.

    1. Шілікті тобы: Қорымнан табылған заттардың тізімін жасайды.

    2. Бесшатыр тобы: Жерлеу ғұрпынан үш сұрақ құрастырады.

    3. Берел тобы: Шілікті, Бесшатыр қорымдарымен салыстыра отырып, үш ерекшелігін анықтайды.


    Критерий

    Дескриптор

    Берел обасындағы жерлеу ерекшелігін дүниетанымымен байланыстырып сипаттайды


    - Берел қорымынан табылған жәдігерлерді атады;

    - Берел қорымының жерлеу ғұрпын анықтады;

    - Берел қорымының өзге қорымдардан ерекшелігін ажыратты;


    Сергіту сәті: «Таңда да, таста»

    Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды. Жазылған сөздер бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасын ашады.


    Не? Не? Қандай?

    1. Шілікті тобы: Не таңқалдырды?

    1. Сақ тайпаларының күрделі жерлеу құрылысын салуы мен мәңгілік тоң қабатында мәйітті шірітпей сақтау технологиясын- бальзамдауды білуі.

    2. Жылқыларды адаммен бірге жерлеуі.

    3. Шеберлердің зергерлік бұйымдарды алтыннан шебер жасауы.

    4. Киізден, жүннен жасалған бұйымдардың 2500 жыл сақталуы.

    2. Бесшатыр тобы: Не қызықтырды?

    Сақ тайпаларының табиғат жағдайларын, климат ерекшеліктерін, түрлі өсімдіктердің қасиеттерін білуі.

    3. Берел тобы: Қандай деректер қынжылтты?

    Көптеген қорғандардың тоналуы. Адамдармен бірге жерлеу үшін көп жылқыны құрбандыққа шалуы.


    Критерий

    Дескриптор

    Мәтін бойынша таңқалдыратын, қызықтыратын, қынжылтатын деректерді табады


    -Мәтін бойынша таңқалдыратын оқиғаны тапты;

    -Мәтіннен қызықтыратын жағдайларды тапты;

    -Мәтіннен қынжылтатын деректерді тапты.


    Тарих тақтасын құрастыру: оқушыларға 2500 жыл бұрын өмір сүрген Берел адамының бір күнгі өмірін суреттеуге тапсырма беріледі.

    1. Шілікті тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын 3-4 сурет салады.

    2. Бесшатыр тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын 10 сөйлемнен тұратын әңгіме құрайды.

    3. Берел тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын күнделік жазады.


    Критерий

    Дескриптор

    Берел адамының бір күнгі өмірін суреттейді


    -Берел адамының бір күнгі өмірін суретпен сипаттады.

    -Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын әңгіме құрады.

    -Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын күнделік жазды.





    Слайд, оқулық


    сhttps://www.youtube.com/watch?v=9kdlytQvy6Q лайд























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Ашық сабақ 5 сынып
    18.01.2021
    786
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сәндібек Қанағат Ғалымбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации