Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Берел қорғаны 5 в сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі |
Мектеп: №15 орта мектебі |
||||||||||||||
Күні: |
|||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Берел қорымы |
||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Берел археологиялық ескерткішінің құрылысын сипаттайды. Оқушылардыңбасым бөлігі: Берел қорымының ерекшеліктерін түсіндіреді. Кейбір оқушылар: Бесшатыр, Шілікті ескерткіштерімен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажырата алады. |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білу және түсіну дағдысы: Берел археологиялық ескерткішінің құрылысымен танысады. Қолдану дағдысы: Берел қорымның кем дегенде үш ерекшелігін анықтайды. Сыни ойлау мен талдау дағдысы: Өзге ескерткіштермен салыстыра отырып, ерекшеліктерін ажыратады. |
||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Қорым, тайпа, археология, сақтар, саркофаг, бальзамдау, мәңгі тоң қабаты. Оқытудың тілдік мақсаты: Берел қорымы туралы әңгімелейді (айтылым дағдысы); Берел адамының бір күнгі өмірінен шағын әңгіме құрастырады, күнделік жазады (жазылым дағдысы); "Берел қорымының берері мол" атты бейнематериалды тыңдайды (тыңдалым дағдысы); Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы). Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Берел қорымының басқа қорымдардан ерекшелігі....... Қорымнан табылған құнды жәдігерлер сақтардың мәдениеті туралы......ақпарат береді |
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Туған жеріміздің тарихында бірнеше мыңжылдықтар бар, оның беттерінде ата-бабаларымыздың ұлы істері сақталған . Оқушылармызға тарихи жәдігерлерді таныстырып ұлттық танымы мол ұрпақ қалыптастыру. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ кезінде география, бейнелеу пәндерімен байланыс орнатылады. |
||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ кезінде бейнеролик, презентация көрсетіледі. |
||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады |
||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 3-мин 5 мин |
Оқушылармен сәлемдесу «Пазлдар» арқылы топқа бөлу. (Бесшатыр, Шілікті, Берел қорымдарының суреттері) 1. Бесшатыр 2. Шілікті 3. Берел Оқушыларға суреттің фрагменттері беріледі.
Әр оқушы қолындағы фрагментті сәйкестендіріп өзінің тобын табады. Әр топтың суреттерінің артында сүрақ жазылған, топпен сұраққа жауап береді. 1. Неліктен Шілікті мен Бесшатыр "патша қорғандары деп аталады. 2. "Әлеуметтік теңсіздік" дегенді қалай түсінесіз? 3. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды. (Оқушылар өткен сабақ бойынша бастапқы 2 сұраққа жауап береді, 3-ші сұраққа сабақ барысында жауап аламыз) «Миға шабуыл» "Берел қорымының берері мол" тақырыбындағы бейне- роликті көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сұрақ: 1. Бейне көрсетілімде не туралы айтылды? 2. Сіздер бұл бейне көрсетілім бойынша не айталасыздар? 3. Бүгінгі сабақта не туралы айтамыз деп ойлайсыздар? Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады. |
Слайд, суреттер, пазлдар https://www.youtube.com/watch?v=Ovd6VUdmRhY |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 7-мин 5-мин
6 мин 6 мин |
Топтық жұмыс: ЖИГСО Әр топқа тапсырмалар беріледі. Оқушылар мәтінді оқиды. 1. Шілікті тобы: Қорымнан табылған заттардың тізімін жасайды.2. Бесшатыр тобы: Жерлеу ғұрпынан үш сұрақ құрастырады.3. Берел тобы: Шілікті, Бесшатыр қорымдарымен салыстыра отырып, үш ерекшелігін анықтайды.
Сергіту сәті: «Таңда да, таста» Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, умаждап бір-біріне лақтырып ойнайды. Жазылған сөздер бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес келетіндігін анықтайды, мағынасын ашады.
Не? Не? Қандай? 1. Шілікті тобы: Не таңқалдырды? 1. Сақ тайпаларының күрделі жерлеу құрылысын салуы мен мәңгілік тоң қабатында мәйітті шірітпей сақтау технологиясын- бальзамдауды білуі. 2. Жылқыларды адаммен бірге жерлеуі. 3. Шеберлердің зергерлік бұйымдарды алтыннан шебер жасауы. 4. Киізден, жүннен жасалған бұйымдардың 2500 жыл сақталуы. 2. Бесшатыр тобы: Не қызықтырды? Сақ тайпаларының табиғат жағдайларын, климат ерекшеліктерін, түрлі өсімдіктердің қасиеттерін білуі. 3. Берел тобы: Қандай деректер қынжылтты? Көптеген қорғандардың тоналуы. Адамдармен бірге жерлеу үшін көп жылқыны құрбандыққа шалуы.
Тарих тақтасын құрастыру: оқушыларға 2500 жыл бұрын өмір сүрген Берел адамының бір күнгі өмірін суреттеуге тапсырма беріледі. 1. Шілікті тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын 3-4 сурет салады. 2. Бесшатыр тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын 10 сөйлемнен тұратын әңгіме құрайды. 3. Берел тобы: Берел адамының бір күнгі өмірін сипаттайтын күнделік жазады.
|
Слайд, оқулық
сhttps://www.youtube.com/watch?v=9kdlytQvy6Q лайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |