Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Бес нәрсеге асық бол...» («Жеткіншектің Жеті Жарғысы»)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
СМЖ.08.ҮК.03/1
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ МИНИСТРЛІГІ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
«БАТЫСҚАЗАҚСТАН ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» ЖШС
КЕЛІСІЛДІ: БЕКІТЕМІН:
Бөлім меңгерушісі БТОТЖЖ орынбасары
__________ Д. З. Утеулиева __________Н.А.Темиралиева
«___»«__________» 2023 ж. «___» «__________» 2023 ж.
МӘДЕНИ-КӨШІЛІК ІС-ШАРАЛАРЫН ӨТКІЗУДІҢ СЦЕНАРИІ
Тақырыбы: «Бес нәрсеге асық бол...»
(«Жеткіншектің Жеті Жарғысы»)
Құрастырған: топ жетекшісі: А. А. Тлебалиев
Орал қаласы, 2023 ж.
Мақсаты: Оқушыларға ұлы Абайдың «ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі бес асыл қасиет (талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым) жөнінде кеңінен түсінік бере отырып ойлау қабілеттерін дамыту, адамгершілікке инабаттты болуға, еңбексүйгіштікке баулу арқылы ақыл тәрбие беру.
Тәрбиелік : Оқушылардың ой - өрісі мен зейінін, дағдысы, мен іскерлігін дамыту.
Дамытушылық: Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке,адамгершілікке тәрбиелеу.
Өткізу әдісі: Ашық тәрбие сағаты
Өтетін орны: 318 ауд
Өтетін уақыты: 16/10/2023 сағат 15:00_
Көрнекілік құралдар: Интерактивті тақта,
Өткізу жоспары: 16/10/2023
Өту барысы: келесі бетте
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Кіріспе бөлім.
Тәрбие сағатының өтілу барысы
(Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу).
Тәрбие сағатының тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
(Сабақтың құрылымы) Адамгершілік тәрбиесі
Тәрбие сағатының тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
(Сабақтың құрылымы)
Адамгершілік тәрбиесі
Модуль құрылымы |
Сағат саны |
Модульдің мазмұны |
Уақыты |
Ескертпе |
Кіріспе |
|
1. Модульге кіру. 2. Ақыл жастан, Өнер тастан. |
5 мин. 25 мин |
Әңгіме сұхбат |
Сөйлесу бөлімі |
|
Адамгершілік – асыл қасиет |
30 мин. |
Дөңгелек үстел |
|
1. Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол. 2. Өзін - өзі бағалау әдістемесі |
30мин |
Ойын ”Бақытты сәт“ |
|
Қорытынды бөлімі |
|
Жақсыдан – үйрен, жаманнан жирен |
25мин |
Әдеби монтаж |
|
Иманды ұл, инабатты қыз- елдің көркі. |
25 мин |
Пікір талас |
(Әр топтан бір оқушыдан шығып жеребе алу арқылы топтың атын таңдау және оны қорғау)
1-топ. Талап. Бұл ұғым –махаббаттан шығады. Ғылым –білімге махаббаттан дарымақ . Ұлы Абай атамыз «Қашан да бір бала ғылым , білімді махаббатпен көксерлік болса , сонда ғана оның аты адам болады» деген .
2-топ. Қанағат. Инабат сипаттарының ішінде ерекше мәнге ие «қанағат» атты қасиеттің қалыптасуына жүректің де, ақылдың да қатынасы бар. Адам бойындағы бұл сипат жүрек пен ақылдың үндесе жетілуінен ғана нәр алады , тіпті адам мінезіндегі қасиетті жүрек пен ақылдың өзіне шапағатын тигізеді .Абай атамыздың 43 қара сөзінде «әрбір жақсы нәрсенің өлшеуі бар, өлшеуінен асса жарамайды , өлшеуін білмек –үлкен керек іс» деген. Барға қанағаттану керек екен .
(Тақырыппен таныстыру және тақырып бойынша сұрақ қою)
2. Мұғалім: Осы тақырыптағы сөзді қайдан естідіңдер, әлде кімнің сөзі екенін білесіңдер ме?
Оқушы: Ақын Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде айтылға бұл өлеңде ақын адам баласын ғылымға , өнерге , білімге тәрбиеге шақырады.
3. Негізгі бөлім (5 геймнен тұрады)
I Гейім. Көсемдікке ұмтылу. Плакаттағы жұмысты орындау.
І топ. Талап.
Адам бойындағы жағымды қасиеттер
ІІ топ. Қанағат.
Адам бойындағы жағымсыз қасиеттер
II Гейм. «Шешендер жарысы»
1-топ. Талап. Жағымды , жағымсыз мінезді адамдарға арнап 1 шумақ өлең жазады.
2-топ. Қанағат. Жағымды, жағымсыз мінезді адамдарға арнап ой толғау жазады.
Ән: (Болайықшы осындай:)
Орындайтындар: Қарақат, Зинат.
ІІІ Гейм «Бой сергіту»
Көрініс: «Қисық ағаш»
ІҮ Гейм. « Мың бір мақал» ойыны(бір топтан 5 мақал айтып жарысады)
Мысалы:
І топ. Әдепті бала арлы бала .......
ІІ топ. Жақсы сөз ....
Екі топ осылай адамның жағымды жағымсыз қасиеттері туралы мақал- мәтелден жарысады (Әр топ үш мақал – мәтелден)
3. Қорытынды бөлім.
Ү. Гейм. Өзін - өзі бағалау әдістемесі.
а. Адам бойындағы психологиялық сезім түрлерін оқып беру.
Сезім түрлері: (Әр оқушы өзі туралы жазылған сезім түрлерін бояу түстеріне байланысты тақтадағы тауға апарып орналастырады) осыған байланысты оқушылардың бойындағы мінез-құлықтарын біінеді.
Адам бойындағы сезім түрлері
Холериктерде - тез пайда болатын және өте күшті
сезімдер. Көңіл – күйі өте күшті жігерлі болады.
Сангвиниктерде - тез пайда болатын, бірақ әлсіз сезімдер.
Өзін қызықтыратын жағдайларда
сангвиник белсенділік білдіреді де, басқа уақытта
көңілсіз, енжар болады.
Меланхоликтерде - баяу пайда болатын, өте күшті сезімдер.
Меланхоликтің көңіл – күй сезінушілігі өте жоғары:
Кез келген жағдайда қатты қобалжиды, ренішке бейім.
қобалжиды, ренішке бейім. Өте күшті көңіл күй үстінде болады.
Флегматиктерде - Баяу пайда болатын әлсіз сезімдер
Оқытушының қорытынды сөзі: Абайдың 38 қара сөзі туралы түсінік бере отырып сабақты аяқтау.
«БАТЫС ҚАЗАҚСТАН ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» ЖШС
ХАТТАМА
№1 04.09. 2023 ж.
Тәрбие сағатының отырысы
Төрағасы:Тлебалиев А. А.
Хатшысы: Шайдукова Ф.
Қатысқандар саны: 25 студент
Топ: СД – 25А
КҮН ТӘРТІБІНДЕ:
«Сәлем, жаңа оқу жылы! Еңбегі адал жас өрен» тақырыбындағы сынып сағатын талқылау.
Күн тәртібінде:
1.Тыңдалды:
Топ кураторы: Тлебалиев А. А.
Студенттермен амандасып, жалпы колледждің ішкі тәртібі жайлы айтты. Білімге құштар болу, еңбекқорлықтың студенттер үшін маңызы туралы сөз қозғады.
2.Сөз сөйлегендер:
Мейіргер ісі бөлімі меңгерушісі Утеулиева Д. З.:
Студенттерді білімге шақырды. Өз отанының патриоты қандай қасиеттерге ие болуы керектігі жайлы сөз қозғады. Мейіргер ісі бөлімі студенттерінің жетістіктері туралы айта отырып, студенттерді тәртіпке, белсенділікке шақырды.
Студенттерге мейіргер ісі бөлімі жайлы және жалпы колледждің ішкі ережелері жөнінде ақпарат берді. Студенттерді жалпы мамандықпен таныстырды. Студенттердің оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында колледжіміз студенттерінің жетістіктері туралы сөз қозғады.
ҚАУЛЫ ЕТТІ:
Сынып сағаты мақсатына жетті, өте жақсы деп бағалансын, топтық тәрбие сағаттары жалғасын тапсын.
Төраға_________ Тлебалиев А. А.
Хатшы_______ Шайдукова Ф.