Сабақтың
басы
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
«Wordwall» платформасы
арқылы үй тапсырмасы бойынша сандарды таңдау арқылы ұяшықтағы
сұрақтарға жауап береді.
1. Қазақстанда
ұжымдастыру саясаты қалай жүзеге асты? 2.Қазақ халқы ашаршылыққа
қалай ұшырады?
3. Голощекин кім? Ол
туралы не білесің?
4. Драманың маңыздылығы
неде деп ойлайсың?
5. Драма дегеніміз
не?
6. « Бесеудің хаты»
неге Сталинге жетпеді?
7.Шығарманың эпикалық
жанр түрі қандай?
|
«Бесеудің хаты» драмасындағы тарихи оқиғалар бойынша ой
бөліседі,сұраққа жауап береді.
|
Дескрип
тор: Жалпы -3
балл
сұраққа жауап береді.
|
Оқулық,
жұмыс
дәптер
лері.
|
Сабақтың ортасы
27
мин.
|
Тақырыпқа байланысты бейнематериал
көрсетіледі. Оқушылар
пікір білдіреді.
"Бесеудің хаты"
— бұл
шығарма Ш.Мұртазаның драмалық шығармаларының
бірі.
Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты»
атты драмасына арқау болған — ел басына түскен азапты күндер,
қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың тағдыры.
Драматург сол кездегі өкімет басшыларымен, оның қасындағы
жандайшаптардың бейнесіне жан бере
суреттейді
№1. Жеке
жұмыс.
Шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығын анықтап, баға
беріңіздер.
Тарихи құндылығы (Қазақстандағы ұжымдастыру қасіретін,
1930-1933 жылдардағы ашаршылық жайлы ашық
көрсетуі;)
Көркемдік құндылығы (Бұл шығарма тарихи оқиғаны , ел білген
шындықты көркем сөздің қуатымен оқырманның жүрегіне
жеткізуімен құнды.)
№2. Топтық
жұмыс.
1-топ.«Ұлт»
тобы
Шығармаға сатылай
кешенді талдау жасайды.
Ш.Мұртаза«Бесеудің
хаты»
Авторы: Ш.Мұртаза
Тақырыбы:Қасіретті қолдан жасап отырған Сталиннің теріс саясаты,
асыра сілтеп отырған Голощекиннің көрсоқырлығын жазушы Ғ.Мүсірепов
бастаған халық қалаулылары ашына
жеткізуі,қуғын-сүргін.
Әдеби
жанр: драмалық тарихи
туынды.
Эпикалық жанр
түрі: пьеса
Негізгі
идеясы: ел басына түскен азапты
күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың
тағдыры.
2-топ.
«Қайраттылар»
Шығарманың
композициялық құрылысына талдау
жасайды.
1.Шығарманың
басталуы: Елдегі қиын жағдайды,
аштықты өз көзімен көруі.
2.Шығарманың
дамуы:Ғ.Мүсірепов бастаған
бесеудің Сталинге хат жазуы.
3.Шығарманың
байланысуы: Хаттың жолда
ұсталуы
4. Шығарманың
шиеленісуі: Голощекиннің Сталин
алдындағы есебі,
коллективизацияны
тездетуді тапсырды.
5.Шарықтау
шегі:Хаттың Голощекин
қолына түсіп, бесеуін Крайкомға,бюроға
шақырылуы.
6.Шығарманың
шешімі:Бюро шешімімен
бесеуінің ату жазасына
кесілуі.
3-топ: «Зиялылар»
тобы
Шығармадағы әдеби
теориялық ұғымдарды іздейді.. Ирония-жазушысымақ, Теңеу: өрт
сөндіретіндей,тұяғы күйген тауықтай, Құбылту: басбұзар
ұлтшылдар,қорқаулар,екіжүзділер Дисфемизм:
оңбағандар,өтірікші,жалақор,бәлеқор, Метафора: қайрат-қыран,
қайғы-жылан.
Үйге тапсырма:
Т.Рысқұлов-өз елінің нағыз патриоты. Іздену жұмыстары. Рысқұлов
өмірін зерттеу.
|
Оқушылар бейнематариалды
талдайды.
Шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығын анықтап, баға береді.
Шығармаға сатылай
кешенді талдау жасайды.
Шығарманың
композициялық құрылысына талдау
жасайды.
Шығармадағы әдеби теориялық
ұғымдарды анықтайды.
|
Дескрип
тор: Жалпы –3
балл.
Шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығын анықтап, баға береді.
Дескрип
тор: Жалпы –4
балл
Кейіпкерлер мінезін
талдайды;
Өз көзқарасын
дәлелдейді.
Шығарманы
талдайды.
|
Оқулық,
жұмыс
дәптер
лері.
|