Материалдар / "Бесеудің хаты" драмасындағы Рысқұлов пен Мүсірепов бейнесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Бесеудің хаты" драмасындағы Рысқұлов пен Мүсірепов бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бесеудің хаты" драмасындағы Рысқұлов пен Мүсірепов бейнесі" ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
897
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 10

Бөлім: Тарих тағылымы

Сабақтың тақырыбы

«Бесеудің хаты» драмасындағы Рысқұлов пен Мүсірепов бейнесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Сабақтың мақсаты

«Бесеудің хаты» драмасындағы кейіпкерлер жүйесін анықтайды.

Бағалау

критерийлері

  • Кейіпкер портретін жан-жақты аша алады;

  • Тарихи шындықты жеткізудегі автор шеберлігін цитаталар келтіру арқылы жан-жақты аша алады

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика және терминология:

Ойын жүйелі жеткізуге, кез келген тақырыпқа сұхбатқа түсуге дағдыландыру.

Пәнаралық

байланыс

Қазақстан тарихы

Алдыңғы білім

«Бесеудің хаты» драмасы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.


Қызығушылықты ояту кезеңі. «Ашық микрофон» әдісімен оқушылар берілген сауалдарға байланысты өз пікірлерін білдіреді.

Драмада Мүсірепов өзі өмір сүрген заман жайлы: «Жорғалар-жортақ, батырлар-қорқақ болған сұм заман»- дейді /189-бет/. Ал сіздер сол бір нәубет жайлы не айтар едіңіздер? Мүсіреповтың осы пікірімен келісесіз бе?


Бір үзім нан сұрап, кеңсесінің алдын торыған аш адамдарға Голощекин қандай сыңай танытты? /193-бет/. Осы әрекетінен оған қандай баға бересіз? Ойыңызды деректі фильммен байланыстыра отырып, Голощекиннің шынайы бейнесі арқылы дәлелдеңіз.


Драматург Ш.Мұртаза «Бесеудің хаты» атты драмасында «Бұқпадан шыққан жау жаман, бүйірден шыққан дау жаман» /186-б/, «Мал аласы сыртында, адам аласы ішінде» /190-б/, «Төременен тіреспе, күштіменен күреспе» /193-б/, «Үрерге иті, сығарға биті жоқ» /197-б/, «Ат арыса-тулақ, адам арыса-аруақ» /199-б/, «Ораза-намаз тоқтықта» /200 бет/, «Қайрат-қыран, қайғы -жылан» деген қанаттысөз бен мақал- мәтелдерді қандай жағдайларға байланысты қолданған?

Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

«Ашық микрофон» әдісімен оқушылар берілген сауалдарға байланысты өз пікірлерін білдіреді.














Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.







Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!




10-сынып қазақ әдебиеті

Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану

Тапсырма. Ш.Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасын талдау

Жеке жұмыс.

«Үш түрлі күнделік» әдісі

Шығарманың тарихи қоғамдық негізі


Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы


Шығарманың эстетикалық-әсершілдік мәні






Дескриптор:

  • Шығарманың тарихи қоғамдық негізін табады;

  • Кейіпкер портретін суреттейді;

  • Шығарманың эстетикалық-әсершілдік мәнін табады.

ҚБ

Тапсырма. Шығармадағы негізгі кейіпкерлерге талдау жүргізеді.

Кейіпкер бейнесі

Жағымды

Жағымсыз

Портреті, сырт келбеті қалай сипатталады?



Қорытынды пікір




2

Кейіпкер бейнесі

Жағымды

Жағымсыз

Қандай іс-әрекеттері арқылы көрінеді?



Қорытынды пікір




3

Кейіпкер бейнесі

Жағымды

Жағымсыз

Басқа кейіпкерлердің бұл кейіпкерге қатысты сөздері мен ойлары қандай?



Қорытынды пікір



4

Кейіпкер бейнесі

Жағымды

Жағымсыз

Кейіпкердің қандай ойлары оның бейнесін ашады?



Қорытынды пікір



Бұл кейіпкерлердің автордың идеясын көрсетудегі рөлі қандай?

Дескриптор:

- кейіпкердің бейнесін ашу тәсіліне (әрқайсысына) сәйкес мәтіннен кемінде 5 аргумент келтірді;

- ақпаратты салыстыра отырып, өзіндік қорытынды жасай алды;

- автордың идеясын көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға берді.

ҚБ

Тапсырма. Венн диаграммасы

Shape2 Shape1

Ғ. Мүсірепов

Т. Рысқұлов








Дескриптор:

  • Екі кейіпкердің өзіндік ерекшелігін талдап жазады;

  • Кейіпкерлердің ортақ қасиетін талдап жазады;

  • Ой қорытындысын шығарады.


Ш.Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасын талдау жүргізеді.













Оқушылар шығармадағы негізгі кейіпкерлерге талдау жүргізеді.




Екі тұлғаның бейнесін салыстырады.





































Венн диаграммасы арқылы екі кейіпкердің өзіндік ерекшелігін талдап жазады;

Кейіпкерлердің ортақ қасиетін талдап жазады;

Ой қорытындысын шығарады.











Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!



































338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!