Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Қызығушылықты ояту. «ПОПС»
формуласы
«Ұлт», «Адалдық», «Намыс»
тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы
негізінде ойларын айтады.
Біздің ойымызша
....
Оны былай дәлелдейміз
....
Мынандай мысал
келтіреміз ....
Мынандай қорытындыға
келдік ....
Дескриптор:
-
өз ойларын
айтады;
-
дәлел
келтіреді;
-
мысал
келтіреді;
-
қорытынды
жасайды.
ҚБ
Мағынаны
тану.
1-тапсырма. Ұсынылған кесте бойынша
драманың көркемдік құндылығын анықтап, баға
беріңіз.
Драманың көркемдік
құндылығы
|
Сіздің берген
бағаңыз
|
|
|
Дескриптор:
-
Драмадағы
көркемдегіш құралдарды
анықтайды;
-
Көркемдегіш
құралдардың қолданылу ерекшелігін
талдайды;
-
Драманың эстетикалық
құндылығын дәлелдейді.
ҚБ
2-тапсырма. Ұсынылған кесте бойынша
драманың тарихи құндылығын анықтап, баға
беріңіз.
Драманың тарихи
құндылығы
|
Сіздің берген
бағаңыз
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма.
«Бесеудің хаты» драмасын жоғарыдағы талдауларды негізге ала отырып,
әдеби сын жазыңыз.
Дескриптор:
ҚБ
«Автор
орындығы». Үздік жұмыстар «Автор
орындығында» оқылады.
|
Оқушылар «ПОПС»
формуласы
«Ұлт», «Адалдық»,
«Намыс» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС»
формуласы негізінде ойларын
айтады.
Оқушылар өз
пікірлерін білдіреді.
Әдеби сын туралы
мәлімет алады.
Ұсынылған кесте бойынша драманың көркемдік
құндылығын анықтап, баға
беріңіз.
Ұсынылған кесте бойынша драманың тарихи
құндылығын анықтап, баға
беріңіз.
«Бесеудің хаты» драмасын жоғарыдағы
талдауларды негізге ала отырып, әдеби сын
жазыңыз.
|
ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай
ҚБ «Нысана»
Оқушы
лар стикер жапсыру арқылы
бағалай
ҚБ «Нысана»
ҚБ «Нысана»
|
10-сынып
Қазақ
әдебиеті
қима
қағаздар
Ш. Мұртаза «Бесеудің
хаты»
|