Материалдар / "Бесеудің хаты" және әдеби сын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Бесеудің хаты" және әдеби сын

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бесеудің хаты" және әдеби сын" тақырыбында ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
188
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім тақырыбы: Тарих тағылымы


Мектеп: Пән: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Бесеудің хаты» және әдеби сын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

Шығарма мазмұнына байланысты талдау жасау;

Оқушылардың көпшілігі:

ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға байланысты өз пікірін білдіру;

Оқушылардың кейбірі: ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу.

Бағалау критерийлері


  • ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология

Авторлық идея, өмір шындығы, әдеби сын

Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

Менің ойымша...;

Салыстыра қарғанда...;

Өмірмен байланыстыратын болсам...;

Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану, қазақстан тарихы

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық)

Осыған дейін меңгерілген білім

Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты»

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы








Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылармен амандасу;

  • сабаққа дайындықтарын тексеру;

  • оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру

Қызығушылықты ояту. «ПОПС» формуласы

«Ұлт», «Адалдық», «Намыс» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.

Біздің ойымызша ....

Оны былай дәлелдейміз ....

Мынандай мысал келтіреміз ....

Мынандай қорытындыға келдік ....

Дескриптор:

  • өз ойларын айтады;

  • дәлел келтіреді;

  • мысал келтіреді;

  • қорытынды жасайды.

ҚБ

Мағынаны тану.

  • Балалар, сын дегеніміз не? Сын айта білесіңдер ме?

1-тапсырма. Ұсынылған кесте бойынша драманың көркемдік құндылығын анықтап, баға беріңіз.

Драманың көркемдік құндылығы

Сіздің берген бағаңыз



Дескриптор:

  • Драмадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды;

  • Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды;

  • Драманың эстетикалық құндылығын дәлелдейді.

ҚБ

2-тапсырма. Ұсынылған кесте бойынша драманың тарихи құндылығын анықтап, баға беріңіз.

Драманың тарихи құндылығы

Сіздің берген бағаңыз



Дескриптор:

  • Шығармадан маңызды оқиғаларды іріктейді;

  • Тарихи оқиғаның орын алу себептерін түсінеді;

  • Өзіндік пікір білдіреді.

ҚБ

3-тапсырма. «Бесеудің хаты» драмасын жоғарыдағы талдауларды негізге ала отырып, әдеби сын жазыңыз.

Дескриптор:

  • өзара салыстыру жүргізеді;

  • әдеби сын жазады.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар «ПОПС» формуласы

«Ұлт», «Адалдық», «Намыс» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.












Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.












Әдеби сын туралы мәлімет алады.


















Ұсынылған кесте бойынша драманың көркемдік құндылығын анықтап, баға беріңіз.








Ұсынылған кесте бойынша драманың тарихи құндылығын анықтап, баға беріңіз.






«Бесеудің хаты» драмасын жоғарыдағы талдауларды негізге ала отырып, әдеби сын жазыңыз.








ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай




































ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай










ҚБ «Нысана»



ҚБ «Нысана»




10-сынып

Қазақ әдебиеті





қима қағаздар











Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты»

Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?




338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!