Материалдар / Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
175
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 4-бөлім:Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

Сабақтың мақсаты

әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсінеді; әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдайды.

Жоспар

Сабақтың кезеңі

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау




Сабақтың басы

5 минут





















Сабақтың ортасы



30 минут












І. Ұйымдастыру кезеңі.

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру




(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау




Мұғалім жетекшілігімен




Зерттеу



шығарманы сюжеттік -композициясына талдатады.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

1. . Бір-біріне шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

2.

Шығарманың идеялық мазмұнын анықта. Сюжет бойынша кестені толтыр.

Композициялық жүйе.

Негізгі оқиғасы



3-тапсырма.

1.Ш.Мұртаза шығармалары қай жанырларды қамтидыы?


2.Жазушының пьесаларын атаңдар.


3. «Жалғыз үйлік зілзала» пьесасында қандай мәселелер қозғалған?









ҚБ.Өзара бағалау

«Екі жұлдыз,бір тілек»













Дескриптор.



  • шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды;

  • сұрақтарға жауап береді.



Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!