Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау
Мұғалім
жетекшілігімен
Зерттеу
шығарманы сюжеттік
-композициясына
талдатады.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
1. . Бір-біріне шығарма
мазмұны бойынша сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
2.
Шығарманың идеялық мазмұнын
анықта. Сюжет бойынша кестені
толтыр.
Композициялық
жүйе.
|
Негізгі
оқиғасы
|
|
|
3-тапсырма.
1.Ш.Мұртаза
шығармалары қай жанырларды
қамтидыы?
2.Жазушының
пьесаларын атаңдар.
3. «Жалғыз үйлік
зілзала» пьесасында қандай мәселелер
қозғалған?
|
ҚБ.Өзара
бағалау
«Екі
жұлдыз,бір тілек»
Дескриптор.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|