Материалдар / Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні

Материал туралы қысқаша түсінік
Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2024
129
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 3

Бөлім: 4-бөлім:Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау

Сабақтың мақсаты

әдеби шығарманың жанрлық табиғатын таниды, автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды.

Жоспар

Сабақтың кезеңі

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау




Сабақтың басы

5 минут





















Сабақтың ортасы



30 минут







Жұптық жұмыс















Жеке жұмыс








І. Ұйымдастыру кезеңі.

  • Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін

таныстыру


« Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.







Шығармадағы кейіпкерлер әлемін топтастырыңдар











Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырманы орында







1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.













Сұраққа жауап береді









































Басты кейіпкерлер

Жанама

кейіпкелер









2-тапсырма.

  1. Сталин мен Рысқұловтың әңгімесінен қандай мәселені аңғарыңдар?

  2. Голощекиннің шұғыл жиналыс ұйымдастыруының себебі неде?

  3. «Бұқпадан шыққан жау жаман, бүйірден шыққан дау жаман» деген мақалдың мәнін ашыңдар.

3-тапсырма. «Бесеудің хаты», Бесеу деп отырғаны кімдер деп ойлайсыңдар?

















Дескриптор:

Сұраққа жауап береді -2балл























Дескриптор.

  • Басты кейіпкерді жазады-1

  • Жанама кейіпкерді жазады-1

















Дескриптор.

  • Типтік бейнені анықтайды-2

  • Өз көзқарасын дәлелдейді-2

  • Сұраққа жауап беріп, өз көзқарасын білдіреді-2



Сабақты бекіту



Сабақтың соңы

5 минут

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!