Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні
Материал туралы қысқаша түсінік
Бесеудің хаты ҚМЖ 10-сынып Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
САБАҚ:
3
Бөлім: 4-бөлім:Тарих
тағылымы
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып:
10
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Көркем шығарманың мазмұны мен
пішіні
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын
оқу мақсаты
10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын
тану;
10.2.2.1 автор
бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін
анықтау
Сабақтың
мақсаты
әдеби шығарманың
жанрлық табиғатын таниды, автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір
оқиғадағы көрінісін анықтайды.
Жоспар
Сабақтың
кезеңі
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
30
минут
Жұптық
жұмыс
Жеке
жұмыс
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Жаңа сабақтың
мақсаты мен бағалау
критерийін
таныстыру
« Миға шабуыл»әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Шығармадағы
кейіпкерлер әлемін
топтастырыңдар
Берілген сұраққа жауап
беріп, тапсырманы
орында
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудашаттық
шеңберіжүзеге
асырылады.
3. Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Сұраққа жауап
береді
Басты
кейіпкерлер
Жанама
кейіпкелер
2-тапсырма.
Сталин мен
Рысқұловтың әңгімесінен қандай мәселені
аңғарыңдар?
Голощекиннің шұғыл
жиналыс ұйымдастыруының себебі
неде?
«Бұқпадан шыққан жау
жаман, бүйірден шыққан дау жаман» деген мақалдың мәнін
ашыңдар.
3-тапсырма. «Бесеудің
хаты», Бесеу деп отырғаны кімдер деп
ойлайсыңдар?
Дескриптор:
Сұраққа жауап береді
-2балл
Дескриптор.
Басты кейіпкерді
жазады-1
Жанама кейіпкерді
жазады-1
Дескриптор.
Типтік бейнені
анықтайды-2
Өз көзқарасын
дәлелдейді-2
Сұраққа жауап беріп,
өз көзқарасын білдіреді-2
Сабақты
бекіту
Сабақтың
соңы
5
минут
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:Бұл кезеңде
саралаудың«Қорытынды»тәсілі
көрінеді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз