0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бөлім: Спорт.Белгілі
Мектеп: №88 жалпы орта білім беретін мектеп
спорт жұлдыздары
Күні: 17.02.2023 ж
Сыныбы: 6 «А»
Сабақ тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
Сабақ мақсаттары:
Мұғалімнің аты-жөні: Умирханова А. У.
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Күш атасы-Қажымұқан. Етіс
6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құру.
6.4.4.2 етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік
мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құрады
Етістіктің етіс түрлері мен салт- сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін
ауызша тілдесім барысында қолдана алады.
Жоспар
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Сабақ басы
Қызығушылық
ты ояту.
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен
түгендеу.
амандасу,
«Медальдар» арқылы топқа
біріктіру
«Мен саған сенемін!» тілек
сөздермен медальдарын
алмасады.
Өткен сабақты пысықтау
«Суреттер сөйлейді»
1. Етістік тұлғасына қарай
нешеге бөлінеді?
2. Етістік құрамына қарай
нешеге бөлінеді?
3. Етістік мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
4. Етіс дегеніміз не?
5. Етіс мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
6. Ортақ етіске мысал келтір
7. Ырықсыз етіске мысал
келтір
8. Өздік етіске мысал келтір
9. Өзгелік етіске мысал
келтір
10. Есімдіктің мағыналық
түрлерін ата
4- тапсырма. Үш етістікті таңдап
алып, сөйлем құрау.
«Мен саған
сенемін!»
тілек
сөздермен
медальдарын
алмасады.
Берілген
сұрақтарға
жауап
береді..
4 -тапсырма
бойынша әр
топтан жазған
Түрлі түсті
асықтар
арқылы
бағалау.
Қызыл асық Жарайсың!
Жасыл асық –
Жақсы!
Көк асық Талпын!
Дескриптор:
Білім алушы:
- етістіктерді
құрамына қарай
талдайды;
- етіс түрлерін
ажыратып
айтады .
Дескриптор:
Берілген
етістіктер
бойынша сөйлем
құрай алады.
Ресурстар
сөйлемдерін
оқиды.
Сабақтың
ортасы
30 минут
5-тапсырма.Тыңдалым мәтінінің Тыңдалым
бойынша
мазмұны бойынша қарапайым
қарапайым
жоспар құру (жұппен жұмыс)
жоспар
құрады
6-тапсырма.
(жеке жұмыс) Етістіктерді
қалталарға бөліп салу 120 бет
Берілген сөздерді мағынасына
қарай ажыратып жазу
Дескриптор:
Мәтін
мазмұнына
сәйкес
қарапайым
жоспар құрады.
Берілген
сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратып
жазады
Дескриптор:
Білім алушы:
- етіс түрлерін
біледі
-сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратады
118 беттегі
«Күш атасыҚажымұқан»
мәтінін оқып,
тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
Білім алушы:
- тыңдалым,
оқылым
материалын
меңгереді.
-сұрақтарға
жауап береді
https://youtu.be/b
uAQRtmdXBg
Youtube сайты
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Оқулық,кесте,
жұмыс дәптері
Сергіту сәті. «Қол күрес»
Сабақтың
соңы
5 минут
Сабақты қорытындылау.
8- тапсырма. Топтық жұмыс.
Қажымұқанға тән қасиеттерді
тыңдалым және оқылым
материалдары негізінде
сұрақтарға жауап береді . (Күш
атасы- Қажымұқан) мәтінін оқу
Үйге тапсырма. 7 – тапсырма.
120 бет. Етіс. Сөйлем
мағынасына қарай көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаларды
қойып, көшіріп жазу.
Кері байланыс
3 мин
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Мектеп: №88 жалпы орта білім беретін мектеп
спорт жұлдыздары
Күні: 17.02.2023 ж
Сыныбы: 6 «А»
Сабақ тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
Сабақ мақсаттары:
Мұғалімнің аты-жөні: Умирханова А. У.
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Күш атасы-Қажымұқан. Етіс
6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құру.
6.4.4.2 етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік
мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құрады
Етістіктің етіс түрлері мен салт- сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін
ауызша тілдесім барысында қолдана алады.
Жоспар
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Сабақ басы
Қызығушылық
ты ояту.
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен
түгендеу.
амандасу,
«Медальдар» арқылы топқа
біріктіру
«Мен саған сенемін!» тілек
сөздермен медальдарын
алмасады.
Өткен сабақты пысықтау
«Суреттер сөйлейді»
1. Етістік тұлғасына қарай
нешеге бөлінеді?
2. Етістік құрамына қарай
нешеге бөлінеді?
3. Етістік мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
4. Етіс дегеніміз не?
5. Етіс мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
6. Ортақ етіске мысал келтір
7. Ырықсыз етіске мысал
келтір
8. Өздік етіске мысал келтір
9. Өзгелік етіске мысал
келтір
10. Есімдіктің мағыналық
түрлерін ата
4- тапсырма. Үш етістікті таңдап
алып, сөйлем құрау.
«Мен саған
сенемін!»
тілек
сөздермен
медальдарын
алмасады.
Берілген
сұрақтарға
жауап
береді..
4 -тапсырма
бойынша әр
топтан жазған
Түрлі түсті
асықтар
арқылы
бағалау.
Қызыл асық Жарайсың!
Жасыл асық –
Жақсы!
Көк асық Талпын!
Дескриптор:
Білім алушы:
- етістіктерді
құрамына қарай
талдайды;
- етіс түрлерін
ажыратып
айтады .
Дескриптор:
Берілген
етістіктер
бойынша сөйлем
құрай алады.
Ресурстар
сөйлемдерін
оқиды.
Сабақтың
ортасы
30 минут
5-тапсырма.Тыңдалым мәтінінің Тыңдалым
бойынша
мазмұны бойынша қарапайым
қарапайым
жоспар құру (жұппен жұмыс)
жоспар
құрады
6-тапсырма.
(жеке жұмыс) Етістіктерді
қалталарға бөліп салу 120 бет
Берілген сөздерді мағынасына
қарай ажыратып жазу
Дескриптор:
Мәтін
мазмұнына
сәйкес
қарапайым
жоспар құрады.
Берілген
сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратып
жазады
Дескриптор:
Білім алушы:
- етіс түрлерін
біледі
-сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратады
118 беттегі
«Күш атасыҚажымұқан»
мәтінін оқып,
тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
Білім алушы:
- тыңдалым,
оқылым
материалын
меңгереді.
-сұрақтарға
жауап береді
https://youtu.be/b
uAQRtmdXBg
Youtube сайты
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Оқулық,кесте,
жұмыс дәптері
Сергіту сәті. «Қол күрес»
Сабақтың
соңы
5 минут
Сабақты қорытындылау.
8- тапсырма. Топтық жұмыс.
Қажымұқанға тән қасиеттерді
тыңдалым және оқылым
материалдары негізінде
сұрақтарға жауап береді . (Күш
атасы- Қажымұқан) мәтінін оқу
Үйге тапсырма. 7 – тапсырма.
120 бет. Етіс. Сөйлем
мағынасына қарай көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаларды
қойып, көшіріп жазу.
Кері байланыс
3 мин
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
gfhfgjgfШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
bgfhgfjhg
Тақырып бойынша 11 материал табылды
bgfhgfjhg
Материал туралы қысқаша түсінік
fhgfjhgjgh
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бөлім: Спорт.Белгілі
Мектеп: №88 жалпы орта білім беретін мектеп
спорт жұлдыздары
Күні: 17.02.2023 ж
Сыныбы: 6 «А»
Сабақ тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
Сабақ мақсаттары:
Мұғалімнің аты-жөні: Умирханова А. У.
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Күш атасы-Қажымұқан. Етіс
6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құру.
6.4.4.2 етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік
мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құрады
Етістіктің етіс түрлері мен салт- сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін
ауызша тілдесім барысында қолдана алады.
Жоспар
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Сабақ басы
Қызығушылық
ты ояту.
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен
түгендеу.
амандасу,
«Медальдар» арқылы топқа
біріктіру
«Мен саған сенемін!» тілек
сөздермен медальдарын
алмасады.
Өткен сабақты пысықтау
«Суреттер сөйлейді»
1. Етістік тұлғасына қарай
нешеге бөлінеді?
2. Етістік құрамына қарай
нешеге бөлінеді?
3. Етістік мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
4. Етіс дегеніміз не?
5. Етіс мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
6. Ортақ етіске мысал келтір
7. Ырықсыз етіске мысал
келтір
8. Өздік етіске мысал келтір
9. Өзгелік етіске мысал
келтір
10. Есімдіктің мағыналық
түрлерін ата
4- тапсырма. Үш етістікті таңдап
алып, сөйлем құрау.
«Мен саған
сенемін!»
тілек
сөздермен
медальдарын
алмасады.
Берілген
сұрақтарға
жауап
береді..
4 -тапсырма
бойынша әр
топтан жазған
Түрлі түсті
асықтар
арқылы
бағалау.
Қызыл асық Жарайсың!
Жасыл асық –
Жақсы!
Көк асық Талпын!
Дескриптор:
Білім алушы:
- етістіктерді
құрамына қарай
талдайды;
- етіс түрлерін
ажыратып
айтады .
Дескриптор:
Берілген
етістіктер
бойынша сөйлем
құрай алады.
Ресурстар
сөйлемдерін
оқиды.
Сабақтың
ортасы
30 минут
5-тапсырма.Тыңдалым мәтінінің Тыңдалым
бойынша
мазмұны бойынша қарапайым
қарапайым
жоспар құру (жұппен жұмыс)
жоспар
құрады
6-тапсырма.
(жеке жұмыс) Етістіктерді
қалталарға бөліп салу 120 бет
Берілген сөздерді мағынасына
қарай ажыратып жазу
Дескриптор:
Мәтін
мазмұнына
сәйкес
қарапайым
жоспар құрады.
Берілген
сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратып
жазады
Дескриптор:
Білім алушы:
- етіс түрлерін
біледі
-сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратады
118 беттегі
«Күш атасыҚажымұқан»
мәтінін оқып,
тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
Білім алушы:
- тыңдалым,
оқылым
материалын
меңгереді.
-сұрақтарға
жауап береді
https://youtu.be/b
uAQRtmdXBg
Youtube сайты
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Оқулық,кесте,
жұмыс дәптері
Сергіту сәті. «Қол күрес»
Сабақтың
соңы
5 минут
Сабақты қорытындылау.
8- тапсырма. Топтық жұмыс.
Қажымұқанға тән қасиеттерді
тыңдалым және оқылым
материалдары негізінде
сұрақтарға жауап береді . (Күш
атасы- Қажымұқан) мәтінін оқу
Үйге тапсырма. 7 – тапсырма.
120 бет. Етіс. Сөйлем
мағынасына қарай көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаларды
қойып, көшіріп жазу.
Кері байланыс
3 мин
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Мектеп: №88 жалпы орта білім беретін мектеп
спорт жұлдыздары
Күні: 17.02.2023 ж
Сыныбы: 6 «А»
Сабақ тақырыбы:
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаттары
Сабақ мақсаттары:
Мұғалімнің аты-жөні: Умирханова А. У.
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Күш атасы-Қажымұқан. Етіс
6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құру.
6.4.4.2 етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік
мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,
қарапайым жоспар құрады
Етістіктің етіс түрлері мен салт- сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін
ауызша тілдесім барысында қолдана алады.
Жоспар
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Сабақ басы
Қызығушылық
ты ояту.
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен
түгендеу.
амандасу,
«Медальдар» арқылы топқа
біріктіру
«Мен саған сенемін!» тілек
сөздермен медальдарын
алмасады.
Өткен сабақты пысықтау
«Суреттер сөйлейді»
1. Етістік тұлғасына қарай
нешеге бөлінеді?
2. Етістік құрамына қарай
нешеге бөлінеді?
3. Етістік мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
4. Етіс дегеніміз не?
5. Етіс мағынасына қарай
нешеге бөлінеді?
6. Ортақ етіске мысал келтір
7. Ырықсыз етіске мысал
келтір
8. Өздік етіске мысал келтір
9. Өзгелік етіске мысал
келтір
10. Есімдіктің мағыналық
түрлерін ата
4- тапсырма. Үш етістікті таңдап
алып, сөйлем құрау.
«Мен саған
сенемін!»
тілек
сөздермен
медальдарын
алмасады.
Берілген
сұрақтарға
жауап
береді..
4 -тапсырма
бойынша әр
топтан жазған
Түрлі түсті
асықтар
арқылы
бағалау.
Қызыл асық Жарайсың!
Жасыл асық –
Жақсы!
Көк асық Талпын!
Дескриптор:
Білім алушы:
- етістіктерді
құрамына қарай
талдайды;
- етіс түрлерін
ажыратып
айтады .
Дескриптор:
Берілген
етістіктер
бойынша сөйлем
құрай алады.
Ресурстар
сөйлемдерін
оқиды.
Сабақтың
ортасы
30 минут
5-тапсырма.Тыңдалым мәтінінің Тыңдалым
бойынша
мазмұны бойынша қарапайым
қарапайым
жоспар құру (жұппен жұмыс)
жоспар
құрады
6-тапсырма.
(жеке жұмыс) Етістіктерді
қалталарға бөліп салу 120 бет
Берілген сөздерді мағынасына
қарай ажыратып жазу
Дескриптор:
Мәтін
мазмұнына
сәйкес
қарапайым
жоспар құрады.
Берілген
сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратып
жазады
Дескриптор:
Білім алушы:
- етіс түрлерін
біледі
-сөздерді
мағынасына
қарай
ажыратады
118 беттегі
«Күш атасыҚажымұқан»
мәтінін оқып,
тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
Білім алушы:
- тыңдалым,
оқылым
материалын
меңгереді.
-сұрақтарға
жауап береді
https://youtu.be/b
uAQRtmdXBg
Youtube сайты
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Оқулық,кесте,
жұмыс дәптері
Сергіту сәті. «Қол күрес»
Сабақтың
соңы
5 минут
Сабақты қорытындылау.
8- тапсырма. Топтық жұмыс.
Қажымұқанға тән қасиеттерді
тыңдалым және оқылым
материалдары негізінде
сұрақтарға жауап береді . (Күш
атасы- Қажымұқан) мәтінін оқу
Үйге тапсырма. 7 – тапсырма.
120 бет. Етіс. Сөйлем
мағынасына қарай көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаларды
қойып, көшіріп жазу.
Кері байланыс
3 мин
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың
алдына
қандай
тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
12.03.2023
508
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













