Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Биіктен секіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
№99 «Октябрь» жалпы орта мектебі. |
|||||
Пән мұғалімі: Бакирова Ж |
||||||
Күні: 26 09. 2016 ж Сыныбы: 1а |
Пәні: дене шынықтыру. |
Қатысқаны: 23 |
Қатыспағаны:- |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
Жаттығуларды дұрыс орындауға дағдылану. Спортпен үздіксіз айналысуға машықтану. Ойын ережесін түсіну. |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Жаттығулар жасай алады. Ойын туралы жалпы мағлұмат біледі. |
|||||
Кейбір оқушылар: Спортпен үнемі айналысады,шыныққан, шымыр.Ойын ережесін түсінеді. |
||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Ойынның маңызы,спортпен шұғылданудың пайдасы туралы біледі. |
|||||
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? Спортпен айналысу не үшін қажет.Ойын ойнау керек па? |
||||||
Алдыңғы оқу |
Жаттығулардын маңызын біледі. |
|||||
Басталуы |
Бой жазу жаттығуларын жасау. Берілген жаттығуларды орындау. |
Секіртпе |
||||
Ортасы |
Ойынды топ болып, жұп болып, ойнайды. Кедергілерден қалай өту ережесін түсінеді. Саппен ретімен жүгіріп өту керегін біледі, кедергі арасын айналып жүгіреді. |
Доп, фигуралар. |
||||
Аяқталуы |
«Шынықсын денеміз» ойынын ойнау. «Лезде сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтар ұйымдастыру. |
Смайликтер |
||||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылаға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ойын ойнату арқылы оқушы түсінігін тексеремін. |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау Ережелері АКТ-мен байланыс |
||||
Деңгейлік тапсырмалар |
Қалыптастырушы баға. « Смайликтер» арқылы бағалау. |
Дидактикалық материалдар |
||||
Рефлексия |
Сабақ туралы пікір: Ойын өте қызықты болды. Оқушылардың ойын ойнағанда ортаға бейімделуі арта түсті. Кейінгі сабақта жаттығу жасата отырып, ойындарды ойнату керектігін байқадым. |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: 06.10.2016ж |
Кабинет:105 |
Мұғалім: Бакирова Ж |
||||||
Сабақтың атауы |
Кішкентай допты лақтыру |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі
|
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Кішкентай допты лақтыру Жаттығу |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен жұмыс жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Балалар маршпен жүріп,
залды бір айналып келіп бір қатарға тұрады. |
||||||||
Ой толғаныс |
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
|
Оқу ісінің меңгерушісі: Е. Балтабаев.
Пәннің аты: Дене шынықтыру |
Уақыты: 26.10.2016ж |
Кабинет:105 |
Мұғалім: Ж. Бакирова |
Сабақтың атауы |
Спорттық ойындар Допты шеңберде,қатарда,тізбекте бір-біріне беру |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Топқа бөлу |
Ойыншықтар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
|
Қызығушылықты ояту |
Оқушының қалауы бойынша материалдар Жаттығу жасау Спорттық ойындар Допты шеңберде,қатарда,тізбекте бір-біріне беру |
||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||
Жаңа сабақ |
Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дене жаттығулрын жасау |
||
Ой толғаныс |
«Ақ қоян» №3 |
||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Допты бір-біріне домалату |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Психологиялық ахуал |
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Топқа бөлу |
|
Гүлдер арқылы топтарға бөлу. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Допты бір-біріне домалату Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дене жаттығулрын жасау |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
Қайталау |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |