Материалдар / Биіктен секіру

Биіктен секіру

Материал туралы қысқаша түсінік
1.3.1.1Денсаулық туралы жалпы түсінік алу,дене белсенділігін ұғыну. Барлық оқушылар білуге тиіс: Денсаулық ұғымы туралы ой бөлісе алады. Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Дене белсенділігінің денсаулыққы пайдасы туралы біледі Кейбір оқушылар білуі тиіс: Дене белсенділігінің денсаулыққы пайдасы туралы мысал келтіре отырып,түсіндіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
418
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









99 «Октябрь» жалпы орта мектебі.

Пән мұғалімі: Бакирова Ж

Күні: 26 09. 2016 ж

Сыныбы: 1а

Пәні: дене шынықтыру.

Қатысқаны: 23

Қатыспағаны:-

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

Жаттығуларды дұрыс орындауға дағдылану. Спортпен үздіксіз айналысуға машықтану. Ойын ережесін түсіну.

Сабақ мақсаттары






Барлық оқушылар: Жаттығулар жасай алады. Ойын туралы жалпы мағлұмат біледі.


Кейбір оқушылар: Спортпен үнемі айналысады,шыныққан, шымыр.Ойын ережесін түсінеді.




Талқылауға арналған тармақтар: Ойынның маңызы,спортпен шұғылданудың пайдасы туралы біледі.

Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? Спортпен айналысу не үшін қажет.Ойын ойнау керек па?


Алдыңғы оқу

Жаттығулардын маңызын біледі.

Басталуы


Бой жазу жаттығуларын жасау. Берілген жаттығуларды орындау.



Секіртпе


Ортасы





Ойынды топ болып, жұп болып, ойнайды.

Кедергілерден қалай өту ережесін түсінеді.

Саппен ретімен жүгіріп өту керегін біледі, кедергі арасын айналып жүгіреді.

Доп, фигуралар.


Аяқталуы

«Шынықсын денеміз» ойынын ойнау.

«Лезде сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтар ұйымдастыру.

Смайликтер

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылаға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ойын ойнату арқылы оқушы түсінігін тексеремін.

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау

Ережелері АКТ-мен байланыс

Деңгейлік тапсырмалар



Қалыптастырушы баға. « Смайликтер» арқылы бағалау.


Дидактикалық материалдар



Рефлексия





Сабақ туралы пікір: Ойын өте қызықты болды. Оқушылардың ойын ойнағанда ортаға бейімделуі арта түсті. Кейінгі сабақта жаттығу жасата отырып, ойындарды ойнату керектігін байқадым.

Тексерілді: Е. Балтабаев





Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты: 06.10.2016ж

Кабинет:105

Мұғалім: Бакирова Ж

Сабақтың атауы

Кішкентай допты лақтыру

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Ойыншықтар үлестіріледі

Picture 2


Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Кішкентай допты лақтыру

Жаттығу

Сергіту сәті

«Халықтар» биі

Жаңа сабақ

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен жұмыс жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Балалар маршпен жүріп, залды бір айналып келіп бір қатарға тұрады.
Мұғалімнің көрсетуі мен допты 1, 5 м биіктікте керілген жіптің үстінен асыра лақтыру. Лақтыру жаттығулары күшті молайтады және қимыл түрлерін үйлестіре білу қабілеттерін арттырды. Допты жоғары лақтыру және ұстау. Балалар мұғалімге қарама - қарсы 80 - 100см жерде тұрады мұғалім әрқайсысына кезек – кезек доп лақтырып: « Ұста»,- дейді. Балалар допты қайтадан мұғалімге лақтырады.
Күтпеген сәт: Үлкен доп балалардың қасына домалап келеді. Мұғалім бұл доптың өзі домалап келгендігін және ғажайып доп екендігін айтады.
Доп туралы таппақ айтады. Көгілдір добым бұл менің,Домалап қана жөнелдің
Қызыл, жасыл көгілдір.Әдемісің өзің бір. Мұғалім допты қолына алып ішінен қызыл және көк түсті кішкентай доптарды алып шығып, балаларға допты көрсету арқылы түсін, пішінін сұрайды. Осы доптар түсі 3арқылы балалар екі топқа бөлінеді.
1 - Топ «Қызыл» доп 2 - топ «Көк доп» « Менің көңілді добым атты жарыс»
1. Екі - екіден допты бірінің артынан бірі ұстап жүгіру. 2. Сүйретпе киіп допты карзинаға салу келесі бала допты алып келу.3. «Қырықаяқ» ойыны массажды төсеніштерден өтіп межеден айналып келу Жарысты қорытындылау

Ой толғаныс

Білем

Білдім

Білгім келеді




БББ



Үйге тапсырма

Мазмұндау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс



Рисунок 2339



Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады





Оқу ісінің меңгерушісі: Е. Балтабаев.

Пәннің аты:

Дене шынықтыру

Уақыты: 26.10.2016ж

Кабинет:105

Мұғалім: Ж. Бакирова

Сабақтың атауы

Спорттық ойындар Допты шеңберде,қатарда,тізбекте бір-біріне беру

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

«Жүректен - жүрекке» шеңбері

Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Ойыншықтар үлестіріледі


Picture 2


Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады.

Қызығушылықты ояту

Оқушының қалауы бойынша материалдар

Жаттығу жасау

Спорттық ойындар Допты шеңберде,қатарда,тізбекте бір-біріне беру

Сергіту сәті

«Халықтар» биі

Жаңа сабақ

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Дене жаттығулрын жасау

Ой толғаныс

«Ақ қоян» №3
Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа, мықтылыққа баулу.
Ойын мазмұны: Балалар шеңбер жасап тұрады да, ал бір бала ортада қоян болып отырады.
Шеңбердегі балалар қол ұстасып қоянды айнала жүріп тақпақ айтады.


Үйге тапсырма

Мазмұндау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 2339





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады







Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Допты бір-біріне домалату

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады

Психологиялық ахуал

Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Picture 1

Гүлдер арқылы топтарға бөлу.

Қызығушылықты ояту

Өзің қандай мәліметтер қосар едің?

Өткен сабақта саған не әсер етті?


Сергіту сәті

«Қаражорға» биі

Жаңа сабақ

Допты бір-біріне домалату

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Дене жаттығулрын жасау

Рефлексия

Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар

Менің жаңалығым








Үйге тапсырма

Қайталау

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ