Материалдар / «Билейтін робот» жасау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Билейтін робот» жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру кезеңі «Шаттық шеңбері» “Тапсырмалар жинағы” әдісі. «Пікірлесу» әдісі “Ребусты шеш”
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
35
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

VI бөлім. Роботтехника:«Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта», «Саяхат»)

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Билейтін робот» жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру;

Сабақтың мақсаты

Тармақталған алгоритм құру

Құрастырылған роботқа программа құрады

Роботтың программалық блоктарын қолданады



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

(5мин)

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгелдеу.

«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал туғызамын.

Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында “Тапсырмалар жинағы” әдісі.

Оқушылар тақтада көрсетілген өлең-шумақты бірге оқу арқылы назарларын сабаққа аударады.

Өткен сабақты еске түсіру үшін «Тапсырмалар жинағы» әдісі арқылы берілген дұрыс жауаптарын қоршалап, номерлеп шығады.





1слайд

2слайд

Ортасы

(10мин)





(3мин)







(8мин)





















(8мин)

Сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында «Пікірлесу» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру


Практикалық жұмыс

ҚБ тапсырмасы

1тапсырма Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

Билейтін роботтың программалық блогы берілген.

Lego Mindstorms бағдарламасында құрыңыз.

Дескриптор:

-роботтың программалық блоктарын қолданады.

-программа құрады.

2тапсырма

Роботты құрастыру кезеңіне қарай отырып, дұрыс реттілігін қойып шығыңыз.

Дескриптор:

-роботтың программасын құратын алгоритмді дұрыс реттілікпен нөмірлейді

ЕББҚ ететін оқушыға арналған тапсырма

Роботты құрастыру кезеңіне қарай отырып, дұрыс реттілігін қойып шығыңыз.

Дескриптор:

-роботтың программасын құратын алгоритмді дұрыс реттілікпен нөмірлейді


Оқушыларға тақырыпты ашып түсіну үшін бүгінгі тақырыпқа берілген мәліметтерді талқылап отыру арқылы жаңа тақырыпты түсінеді.












Берілген суреттерге қарай отырып, Lego Mindstorms бағдарламасында программа құрады.
















Оқушылар жазбаша робот программасын құратын алгоритмнің дұрыс реттілігін қойып шығады













ЕББҚ ететін оқушы берілген тапсырманы Оқушылар жазбаша робот программасын құратын алгоритмнің дұрыс реттілігін қойып шығады





Дескриптор негізінде бағаланады










Дескриптор негізінде бағаланады














Дескриптор негізінде бағаланады



3-4слайд

5-6слайд

7слайд

8слайд

9-слайд

Соңы

(4мин)



(1мин)



(2мин)





Сөйлеу қабілетін дамыту мақсатында “Ребусты шеш” әдісі арқылы сабақты бекітемін.

Берілген ребусты шешсең, қазақ халқының ұлттық биі қалай аталатынын білесің.

Рефлексия

Суретте берілген іс-әрекетті мағынасына қарай жасап сабақты қаншалықты түсінгенімізді көрсетеміз.


Оқушылар суреттерге қарап, қажетті сөзді табады.









Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып алады.






Оқушылар сабақ басында тақырыпты қаншалықты түсінгендерін «Бағдаршам» әдісі арқылы көрсетеді.

Стикерлер негізінде бағаланады.

10слайд




11слайд







12слайд








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!