Өткізу
күні:
Тобы: Кіші жас
«Зейін»
Дағдыдылар: «Таным және зияткерлік
дағдылары», «Шығармашылық дағдыларын зерттеу, іс-әрекетінің
дамуы»
Ұйымдастырылған
қызмет: Сенсорика, Құрастыру, сөйлеуді
дамыту , дене шынықтыру
Тақырыбы: «Білім әлеміне
саяхат».
Мақсаттары: Балалардың танымдық және
сөйлеуді дамыту, ойлау қабілеттері туралы білімдерін
кеңейту
1.Оқыту :
балалардың зейінін, қабылдау
қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын
молайту
2.Дамытушылық: Қолдың қимыл қозғалысын, ойлау
қабілеттерін дамыту
3.Тәрбиелік:қамқорлыққа
тәрбиелеу
Педагогикалық
технологиялар: ойын
түрінде
Көрнекі
құралдар/материалы: қой, сиыр, түйе,
ешкі , қоян, аю, түлкі геометриялық
пішіндер,
Билингвалдық
компонент :
сиыр- корова, түйе- верблюд,
Қоян-заяц, Аю-медведь,
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі/Организационный момент:
Тәрбиеші: Сәлеметсіңдер ме!
Балалар
Балалар: Сәлеметсіз
бе!
Біз әдепті
баламыз.
Айтқан тілді
аламыз
Апайлармен ең
алға
Амандасып
аламыз
2. Негізгі
бөлімі:
Жұмбақ:Таңмен көзін
ашады
Әлемге нұрын
шашады.
Балалар, бүгін бізге білім
әлемінен көптеген ойындар келіпті, соларды
ойнайық.
1. ойын: «Түстерді
ата» Шарты: Суреттерге қарап,
олардың атауларын атай отырып, түстерін атау.Балапан,- сары,
жұмсақ.Алма-қызыл, дәмді, дөңгелек.Бұлт- көк,аспанда болады.Жапырақ
-жасыл, ағашта, гүлде болады.
2.ойын: «Жануарларды
ата» Шарты: Берілген жануарлардың
суретін қарап, жануарды атап, төлін табу.Сиыр – төлі – бұзау ,сиыр
мөңірейді, мө,мөТүйе - төлі- бота,түйе боздайды бо,бо .Қой – төлі
қозы, қой -маңырайды, ма,маЕшкі төлі -лақ, ешкі -мә, мәДидактикалық
ойын: «Не қалай дыбыстайды»Сиыр - мөңірейді, мө,мө Түйе - боздайды
бо,бо .Қой - маңырайды, ма,ма Ешкі -мақылдайды ,мә, мә Сөздік
жұмыс: Қой , сиыр, жылқы, түйе,ешкі.Сергіту сәті.«Бала, бала
балапанКәне, қайсы алақанСаусақтарың әй батБылай –былай ойнап»Топ
–топ басайықЖалаудан күн жасайықЖаса ,жаса алтын күнЖаса , жаса
жарқын күн.
3. ойын: «Кім
жылдам?» Шарты: шашылып жатқан
пішіндерді бірдей жинау (дөңгелектерді-дөңгелектерге,
үшбұрыштарды-үшбұрыштарға, шаршыларды-шаршыларға). Пішіндерді
түстеріне қарай жинау.
5 тапсырма . «Жабайы аңдарды
ата» Қандай ертегі кейіпкерлерінде жабайы аңдар
бар.
6 тапсырма. «Сиқырлы пішіндер»
Шарты: берілген кестелерге қарап, пішіндерді таңдап, олардан әр
түрлі заттар құрастыру.Балалардан құрастырған заттарын, олар қандай
пішіннен жасалғанын, олардың түстері туралы жеке- жеке сұрау.Төрт
жыл мезгілі бар.Күз, қыс , көктем, жаз. Көктем мезгілі.Жылы
болады.Шөптер өседі.Құстар ұшып келеді. Ағашта жапырақ пайда
болады.Балалар тәрбиешіні тыңдайды,
4.ойын: «Жабайы аңдарды
ата»Қандай ертегі кейіпкерлерінде жабайы аңдар бар. Қоян, түлкі,
аю
5. ойын: «Сиқырлы пішіндер»
берілген кестелерге қарап, пішіндерді таңдап, олардан әр түрлі
заттар құрастыру.Балалардан құрастырған заттарын, олар қандай
пішіннен жасалғанын, олардың түстері туралы жеке- жеке сұрау.Төрт
жыл мезгілі бар.Күз, қыс , көктем, жаз. Көктем мезгілі. Жылы
болады.Шөптер өседі.Құстар ұшып келеді. Ағашта жапырақ пайда
болады.Балалар тәрбиешіні тыңдайды. Балалар тапсырманы мұқият
тыңдап, берілген тапсырмаларды орындайды. Суреттерге қарап,
атауларын атай отырып, түстерін табады.
Рефлексиялық
–Қорытынды
Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
Балалардан қандай пішіндермен
таныстық?
Қандай үй жануарлармен
таныстық?
Қандай жабайы жануарлармен
таныстық?
Балалар берілген сұрақтарға
жауап береді.
Балаларды мақтап
мадақтау.