"Білім беру жүйесіндегі инновациялар: Педагогтің рөлі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Білім беру жүйесіндегі инновациялар: Педагогтің рөлі"

Материал туралы қысқаша түсінік
«Білім беру жүйесіндегі инновациялар: Педагогтің рөлі» тақырыбындағы материалда білім беру жүйесіндегі жаңа әдіс-тәсілдер мен технологиялардың қолданылуы қарастырылады. Бұл инновациялар оқыту әдістерін жаңартып, оқу процесін тиімдірек және қызықты ете отырып, оқушылардың білім алу сапасын арттыруға бағытталған. Педагогтің рөлі осы өзгерістерде өте маңызды, себебі ол жаңа әдістерді қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытуға, оқу үдерісін түрлендіруге және технологияларды дұрыс пайдалануға ықпал етеді. Мұғалімдер инновациялық әдістерді енгізу арқылы білім беру саласындағы өзгерістерге бейімделіп, өз мамандықтарын үнемі жетілдіріп отыруы керек. Бұл материалда педагогтің жаңа білім беру әдістерін меңгеру, олардың оқу процессіне енгізу және оқушыларға тиімді білім беру жолдары туралы баяндалады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру үдерісіндегі ұйымдастырушы мұғалімнің рөлі.

Налыбаев Ерлан Анарбекович

Педагог-ұйымдастырушы

 

Техникумдағы оқу-тәрбие үрдісінің формалары мен әдістерінің мазмұнын жетілдіру, сонымен қатар студенттермен сабақтан тыс және бос уақытты ұйымдастыру көп жағдайда педагогикалық ұжымның, оның ішінде ұйымдастырушы мұғалімнің кәсіби шеберлігіне байланысты.

Педагог-ұйымдастырушы лауазымының негізгі бағыты білім алушылармен тәрбие үдерісін, сабақтан тыс және бос уақытты ұйымдастыру болып табылады. Нормативтік құжаттарға сәйкес педагог-ұйымдастырушының іс-әрекетінің тәрбиелік мәні мен кәсіби миссиясы тәрбиеленушілердің өзін-өзі көрсетуін барынша арттыру, олардың әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыру, ішкі ресурстарды өзін-өзі жүзеге асыру, бастаманы қолдау, ынталандыру үшін жағдай жасау арқылы тәрбие үдерісін реттеу болып табылады. өзін-өзі тәрбиелеу, бос уақытты, сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу және алдын алу.

Педагог-ұйымдастырушының жетекші функциялары білім алушылардың жалпы мәдениетін тәрбиелеуге, тәрбиелеуге, дамытуға жәрдемдесу болып табылады; білім алушылар арасындағы тәрбиелік-бос уақытты, демалысты және ойын-сауықты ұйымдастыру жұмыстарына жетекшілік ету; балалар бірлестіктерінің дамуы мен қызметіне жәрдемдесу; білім беру бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру.

Педагог-ұйымдастырушының барлық қызметтері оның лауазымдық міндеттерінде көрініс табады.

Педагог-ұйымдастырушы қызметінің маңызды ерекшелігі балалардың қызығушылықтары мен бейімділіктеріне сәйкес келетін әр түрлі іс-шараларға қатысу мүмкіндігін қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың бейімділігін, қабілетін, дарындылығын, дарындылығын дамытуға әлеуметтік және моральдық кепілдіктер беру болып табылады. .

Ұйымдастырушы мұғалімнің жұмысындағы бірдей маңызды нақты бағыт білім алушылардың жеке басының құндылығы мен қадір-қасиетін қорғау, оларды авторитаризмнен, қорлаудан, қорлаудан қорғау болып табылады. Ұйымдастырушы мұғалім мекемеде білім алушыларға қолайлы және жайлы жағдай жасайды, балалардың құқықтары олардың міндеттеріне, ал практикалық рөлі оның мәртебесіне сәйкес келетіндігін қадағалайды.

Ұйымдастырушы мұғалім қазіргі жағдайда тәрбиеленушілермен тәрбиелік іс-әрекетті сауатты жобалауды, модельдеуді, болжауды және жоспарлауды білуі керек. Өз жұмысында қоршаған ортаның тәрбиелік әлеуетін ескеру, әртүрлі әлеуметтік институттармен өзара әрекеттесу жолдарын өз бетінше іздеу, өскелең ұрпақты тәрбиелеудің тиімді нәтижелеріне қызығушылық танытатын кең ауқымды адамдарды тарту, тәрбиелік ықпалдарды интеграциялау. әлеуметтік жүйе, сондай-ақ тәрбие іс-әрекетінің нәтижелерін барабар бағалау және талдау.

Қоғамдағы тәрбиелік күштердің интеграциясы да педагог-ұйымдастырушы қызметінің тағы бір ерекшелігі болып табылады. Ол отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамдық ұйымдардың және басқа да әлеуметтік институттардың күш-жігерінің бірлігін нығайтады, жоспарлауды жетілдіреді, алға қойған тәрбиелік мақсаттарға жету үшін барлық тәрбие құралдарының жұмысын үйлестіреді.

Осылайша, ұйымдастырушы мұғалімнің іс-әрекет саласы кең, жан-жақты және алуан түрлі, ол тек білім беру ұйымының қабырғаларымен ғана шектеліп қоймай, білім алушылардың жақын ортасының аясына таралады. Ұйымдастырушы мұғалім барлық жас топтарындағы балалармен жұмыс жасайды. Дегенмен, ол тек өз бетінше әрекет етіп қана қоймайды, сонымен қатар өскелең ұрпақты тәрбиелеудегі тиімді нәтижелерге қызығушылық танытатын кең ауқымды адамдарды тартады. Ол балалардың отбасыларымен, ғылым мен өнердің әртүрлі салаларының мамандарымен байланыс орнатуға ұмтылады, пікірлес және ерікті көмекшілерді табады, тәрбие жұмысына әлеуметтік орта өкілдерін қосады.

Педагог-ұйымдастырушылардың құжаттамасын талдау көрсеткендей, олардың көпшілігі, әсіресе еңбек жолын енді бастағандар, өз жұмыстарын жоспарлауда қиындықтарға тап болады. Ұйымдастырушы мұғалімнің жұмыс жоспары ретінде бұқаралық іс-шаралардың мақсаттары, нысандары, қатысушыларының жасы көрсетілмеген қарапайым тізімі берілетіні жиі кездеседі.

Жоспарлауды жүзеге асыра отырып, педагог-ұйымдастырушы жоспарларға қойылатын келесі жалпы педагогикалық талаптарды ескеруі тиіс:

- ғылыми негізділік;

- орындылығы;

- әлеуметтік бағыттылық;

- өзектілігі;

- орындалу шындығы;

- жариялылық.

Ұйымдастырушы мұғалім тәрбие жұмысын мектептің балалар ұжымымен бірлесе отырып, тәрбие үдерісінің толыққанды субъектісі ретінде жоспарлайды және жүзеге асырады. әлеуметтік дағдылар, білім алушылардың жасы, олардың үнемі өсіп отыратын қажеттіліктері, қызығушылықтарының өзгеруі, өзін-өзі бекітуге және өзін-өзі жүзеге асыруға деген ұмтылысы.

Ұйымдастырушы мұғалімнің жоспарлау процесі белгілі бір реттілікке ие және бірнеше өзара байланысты кезеңдерден тұрады.

Бірінші кезең. Жоспарлауды бастағанда ұйымдастырушы мұғалім білім беру ұйымы директорының оны жұмысқа қабылдау туралы бұйрығында көрсетілген өз міндеттерінің тізімін нақтылауы керек.

Екінші кезең. Ресей Федерациясының білім беру саласындағы негізгі, заңнамалық және нормативтік актілерін, жастар саясаты саласындағы федералдық, аймақтық және жергілікті заңнаманы, Білім және ғылым министрлігінің әдістемелік нұсқаулықтары мен нұсқаулықтарын, басқа да нормативтік құжаттарды зерделеу. облыстық, аудандық білім бөлімдерінің, комитеттердің, балалар мен жастардың қоғамдық бірлестіктерінің кеңестерінің және т.б.

Негізгі нормативтік құжаттарды зерделеу тәрбие іс-әрекетінің мақсаттарын, міндеттерін, жоспарланған нәтижелерін (аралық және қорытынды) дұрыс анықтауға көмектеседі.

Үшінші кезеңӨткен оқу жылындағы жұмыс нәтижелерімен және жаңа оқу жылына арналған техникалық мектептің оқу-тәрбие жұмысының жоспарымен танысу.

Төртінші кезең. Білім алушылардың бос уақыттарын, қызығушылықтарын диагностикалау, сондай-ақ оларды әртүрлі қызықты, пайдалы іс-шараларды жоспарлауға қатысуға тарту мақсатында сауалнамалар, сұхбаттар, іскерлік, ұйымдастырушылық-белсенділік ойындарын өткізу.

Бесінші кезең. Мемлекеттік, халықтық мерекелердің күнтізбесін, техникалық мектеп, қала (ауыл), облыс, республика өміріндегі айтулы оқиғаларды, халықаралық маңызы бар оқиғаларды, сондай-ақ аудандық, облыстық, республикалық жарыстарды өткізудің жоспарларын, кестелерін зерделеу және пайдалану. , студенттердің әлеуметтік маңызы бар, қоғамдық жұмыстарға қатысу нысандарын, мерзімдерін анықтауға көмектесетін байқаулар, көрмелер, фестивальдар, басқа да бұқаралық іс-шаралар.

Ұйымдастырушы мұғалім білім алушыларға қоғамдық пайдалы қызмет түрлерін өз бетінше таңдауға, тапсырмаларды сапалы орындауға, олардың көмегіне кімге мұқтаж екенін көре білуге, нақты істерге қатысу нәтижелерін бағалауға үйретуі қажет. Сондықтан ұйымдастырушы-педагогтың білім алушылар, педагогтар, ата-аналар, қоғамдық бірлестіктер өкілдері арасында көмекшілері, пікірлестері қаншалықты көп болса, сәйкесінше тәрбие жұмысының нәтижелері де соғұрлым жақсы болады.

Студенттермен жұмыс жеке тұлғаны дамытуға, жалпы білім беретін мектеп ұжымын, өзін-өзі басқару органдарын құруға, нығайтуға және дамытуға, активпен жұмыс істеуге, білім беру ұйымының дәстүрлерін қалыптастыруға және нығайтуға, ұжымдық шығармашылық жұмыстарды дайындауға және өткізуге, бейімделу кезеңінің қолайлы өтуіне бағытталған. . Кез келген кәсіби іс-әрекет сияқты тәрбие жұмысын ұйымдастырушы мұғалімнің еңбегі де негізгі белгілері руханилық, гуманизм, дамыған интеллект, зерделілік, тұрақты педагогикалық бағыт болып табылатын педагог-тәрбиешінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің құрамдас бөліктерінің жиынтығы болып табылады. қызығушылықтар мен қажеттіліктер, т.б.

Педагог-ұйымдастырушы қызметінің маңызды бағыты білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру болып табылады. Қазіргі жағдайда кез келген білім беру мекемесі өз оқушыларының сабақтан бос уақытында не болып жатқанына, бос уақытын қалай өткізетініне көп көңіл бөледі. Егер білім беру ұйымы араласпаса және осы саладағы білім алушыларға өз ықпалын ешбір жағдайда таратпаса, онда өскелең ұрпақты табысты тәрбиелеуге бағытталған барлық талпыныстар нәтижелі болмайды. Сондықтан ұйымдастырушы мұғалім жұмысының өзекті міндеттерінің бірі оқушылардың сабақтан бос уақытында жан-жақты дамуына ықпал ететін толыққанды бос уақытты өткізуге жағдай жасау ғана емес, сонымен қатар оларды және ата-аналарды бос уақыттарын дұрыс ұйымдастыруға үйрету, бос уақыттарын дұрыс ұйымдастыруға тәрбиелеу болып табылады. олардың бос уақытын өткізу мәдениеті.

Бүгінгі таңда білім беру ұйымы шағын ауданның мәдениеті мен демалысының орталығына айналуға арналған және бұл ең алдымен ауыл қоғамына қатысты. Бүгінгі таңда балалар мен жастардың мектептен бос уақытында өміріне педагогикалық ықпалын күшейту, күннің мазмұндық мазмұнына ерекше мән беру, педагогикалық құралдарды қолдану арқылы жүйелі түрде жүзеге асыру қажет. балалар мен жастар ортасындағы келеңсіз әлеуметтік құбылыстардың алдын алу, сәйкес бағдарламаларды жобалау және жүзеге асыру.

Осылайша, педагог-ұйымдастырушының қызмет саласы кең, алуан түрлі және алуан түрлі, ол тек білім беру ұйымының қабырғаларымен ғана шектеліп қоймай, олардың жақын ортасы мен қарым-қатынасы аясына таралады.

 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі