Павлодар облысы
Екібастұз ауданы
Төртүй ауылы
Екібастұз жалпы орта
білім беретін мектепке
қарасты шаған орталық
тәрбиешісі
Сагинбаева Райхангуль Турсуновна
І санатты.
Индекс: 141219
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Б.Жақыптың «Сырғанақ» өлеңін жаттау.
Мақсаты: Балаларды «Сырғанақ» өлеңімен таныстыру. Өлеңді жатқа айта білу арқылы көркем әдебиетке қызықтыру.
Міндеттері:
Білімділік:Қыс мезгілі туралы балалардың түсінігін кеңейту.
Дамытушылық: Сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік:Балалардың табиғатқа деген қызығушылығын арттыру.
Сөздік жұмысы: Боран, сырғанақ, аяз
Көп тілдік компанент: Аяз- мороз- frost, боран-метель- storm, сырғанақ- каток- slipperey
Құрал-жабдықтар: қыс туралы суреттер, ойын құралдарының макеттері (шайба, коньки, шаңғы, шана).
|
Іс –әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбер Қыс келді, қыс келді, Ақтарды ақ қарды. Ақ қарды шимайлап, Шаңғымен сызалық. -Бәрекелді, тамаша! Енді бәріміз орнымызға жайғасып отырайық. Педагог: - Қыс мезгілінің басқа жыл мезгілдерінен ерекшелігі қандай? - Қыс мезгілі сендерге несімен ұнайды? Суда мүз бар, Жерде қар бар, Боран борап соғады. Бөбектерім, айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? (Қыс) |
Балалар амандасады. Балалар шаттық шеңберіне түрады. Бәрі бірге төмендегі өлең жолдарын қайталап қимылдар жасайды. Суық,қар жауады. Шанамен ойнаймыз, сырғанақ тебеміз,аққала жасаймыз. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Қимылды ойын: «Қандай қимыл екенін тап». Ойын шарты: Бірнеше (шаңғы, коньки тебу, шанамен сырғанау, т.б.) қимылдар көрсетіледі. Б.Жақыптың «Сырғанақ» өлеңін жаттау. Сырғанаққа мығымбыз, Шыныққанбыз, шымырмыз. Таудан төмен сырғанап, Біз тебеміз сырғанақ. Сырғанақ тебу сендерге ұнай ма? Сырғанақ тебу үшін қандай болуың керек? Достарыңмен бірге сырғанаққа барасың ба? Сергіту сәті: Ӏшік, пима, қолғаптар, Арада жоқ тоңғақтар. Баста қалың малақай, Біз тоңбаймыз, алақай. Дәптермен жұмыс: Қыс мезгілінің ұнаған сәттерін, өз ойларын қағаз бетіне түсіреді. Ребус шешеді. Тыныштық сәті: Ауа неткен таза, айнала аппақ қар, жылт-жылт етеді. Қарды алақанымызға салдық, сұп-суық. Аққала соқтық. Аққаламыз қандай өдемі болып шықты Көзімізді ашамыз. |
Балалар шеңберге түрады, өр бала кезекпен ортаға шығып, қимылды қозғалыс жасайды, қалған балалар шешуін табады. Өлеңді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Балалар сергіту сәтін орындайды. Қағаз бетіне түсірген ойларын айтып береді. Дәптердегі ребусты шешеді. (Сырғанақ) Музыка ойнайды. Балалар музыка әуені сай денелерін еркін үстап, көздерін жұмады. Көз алдарына қыс мезгілін елестетеді. Терең тыныс алады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Қыста сырғанаған сендерге ұнай ма? Сырғанақта немен сырғанайсыңдар? Сырғанаққа бару үшін қалай киіну керек? Қардан не жасауға болады? Балаларды мадақтаймын. |
-иә -шанамен -жылы -аққала Балалар көңіл-күйлері мен алған әсерлерін әңгімелейді. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: балалар қыс мезгілінде ойналатын ойындар туралы білуі тиіс.
Түсінеді: балалар қысқы қызықтар туралы ұғымдары болуы тиіс.
Қалданады: балалар қыс мезгілі туралы ұғымдарды әңгімелей және күнделікті өмірде қолдана алады.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: Б.Жақыптың «Сырғанақ» өлеңі.
Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: Б.Жақыптың «Сырғанақ» өлеңі.
Павлодар облысы
Екібастұз ауданы
Төртүй ауылы
Екібастұз жалпы орта
білім беретін мектепке
қарасты шаған орталық
тәрбиешісі
Сагинбаева Райхангуль Турсуновна
І санатты.
Индекс: 141219
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Б.Жақыптың «Сырғанақ» өлеңін жаттау.
Мақсаты: Балаларды «Сырғанақ» өлеңімен таныстыру. Өлеңді жатқа айта білу арқылы көркем әдебиетке қызықтыру.
Міндеттері:
Білімділік:Қыс мезгілі туралы балалардың түсінігін кеңейту.
Дамытушылық: Сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік:Балалардың табиғатқа деген қызығушылығын арттыру.
Сөздік жұмысы: Боран, сырғанақ, аяз
Көп тілдік компанент: Аяз- мороз- frost, боран-метель- storm, сырғанақ- каток- slipperey
Құрал-жабдықтар: қыс туралы суреттер, ойын құралдарының макеттері (шайба, коньки, шаңғы, шана).
|
Іс –әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбер Қыс келді, қыс келді, Ақтарды ақ қарды. Ақ қарды шимайлап, Шаңғымен сызалық. -Бәрекелді, тамаша! Енді бәріміз орнымызға жайғасып отырайық. Педагог: - Қыс мезгілінің басқа жыл мезгілдерінен ерекшелігі қандай? - Қыс мезгілі сендерге несімен ұнайды? Суда мүз бар, Жерде қар бар, Боран борап соғады. Бөбектерім, айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? (Қыс) |
Балалар амандасады. Балалар шаттық шеңберіне түрады. Бәрі бірге төмендегі өлең жолдарын қайталап қимылдар жасайды. Суық,қар жауады. Шанамен ойнаймыз, сырғанақ тебеміз,аққала жасаймыз. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Қимылды ойын: «Қандай қимыл екенін тап». Ойын шарты: Бірнеше (шаңғы, коньки тебу, шанамен сырғанау, т.б.) қимылдар көрсетіледі. Б.Жақыптың «Сырғанақ» өлеңін жаттау. Сырғанаққа мығымбыз, Шыныққанбыз, шымырмыз. Таудан төмен сырғанап, Біз тебеміз сырғанақ. Сырғанақ тебу сендерге ұнай ма? Сырғанақ тебу үшін қандай болуың керек? Достарыңмен бірге сырғанаққа барасың ба? Сергіту сәті: Ӏшік, пима, қолғаптар, Арада жоқ тоңғақтар. Баста қалың малақай, Біз тоңбаймыз, алақай. Дәптермен жұмыс: Қыс мезгілінің ұнаған сәттерін, өз ойларын қағаз бетіне түсіреді. Ребус шешеді. Тыныштық сәті: Ауа неткен таза, айнала аппақ қар, жылт-жылт етеді. Қарды алақанымызға салдық, сұп-суық. Аққала соқтық. Аққаламыз қандай өдемі болып шықты Көзімізді ашамыз. |
Балалар шеңберге түрады, өр бала кезекпен ортаға шығып, қимылды қозғалыс жасайды, қалған балалар шешуін табады. Өлеңді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Балалар сергіту сәтін орындайды. Қағаз бетіне түсірген ойларын айтып береді. Дәптердегі ребусты шешеді. (Сырғанақ) Музыка ойнайды. Балалар музыка әуені сай денелерін еркін үстап, көздерін жұмады. Көз алдарына қыс мезгілін елестетеді. Терең тыныс алады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Қыста сырғанаған сендерге ұнай ма? Сырғанақта немен сырғанайсыңдар? Сырғанаққа бару үшін қалай киіну керек? Қардан не жасауға болады? Балаларды мадақтаймын. |
-иә -шанамен -жылы -аққала Балалар көңіл-күйлері мен алған әсерлерін әңгімелейді. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: балалар қыс мезгілінде ойналатын ойындар туралы білуі тиіс.
Түсінеді: балалар қысқы қызықтар туралы ұғымдары болуы тиіс.
Қалданады: балалар қыс мезгілі туралы ұғымдарды әңгімелей және күнделікті өмірде қолдана алады.

шағым қалдыра аласыз













