Іздену ұйымдастыру
шылық
|
-Олай болсабүгінгі ашық оқу іс- әрекеті осы
отбасына арналмақшы.
Тақырыбы :«Менің мейірімді
отбасым»
-Балалар мына суретке назар салайықшы
мына суретте біз кімдерді көріп тұрмыз?
(
отбасының суреті)
-Иә, бұл суретте сүйіспеншілігі мол,бір- біріне
ыстық ықыласпен, аялы сезіммен қарап отырған дастархан
басындағы отба-сы мүшелерін көріп отырмыз.
Балалар отан отбасынан басталады.Үлкен
Отанымыз Қазақстан болса, кіші отанымыз қалай
аталады?
-Жыл сайын 8 қыркүйек күні,қандай мерекені
аттап өтеміз?
Емен ата:-Сәлеметсіздерме балалар!
Мен
Емен атамын, сендерді көргеніме қуаныштымын.
Сендердің оқу іс-әрекеттеріңе,сонау Астанадан
хабарласып тұрмын, менің сен-дерге қояр бірнеше сұрағым
бар.Балалар, менің бірінші сұрағым мынадай.
-Отбасы мүшелері деген кімдер, және оларды
кім жеке-жеке үш тілде атап береді?
(Слайдтан жеке-жеке сурет
шығады)
Тәрбиеші:
-Емен ата , біздің балалардың сізге айтар отбасы
туралы тақпақтары бар.
Тәрбиеші:
-Жарайсыңдар, балалар,слайдқа назар салайық, емен
атаның бізге тағы қандай тапсырмасы бар екен.
Емен ата:
-Жарайсыңдар, балалар, менің сендерге қояр екінші
сұрағым мынадай.
-Балалар,өз отбасыңда кімдер тұратынын білесің бе
және оны қай тілде таныстыра аласыңдар?
Тәрбиеші:
Жарайсыңдар,балалар,өз отбасымызды үш тілде
таныстырып,отбасымызды қалай жақсы көретінімізді көрсеттік.Ал енді
өз отбасымыздың мүшелеріне қалай мейірім-ді болу керек екендігін
білесіндер ме?
-Ендеше мына көрініске назар аударып
жіберейік.
Көрініс: « Ғажайып сөз».
Сергіту сәті:
Бір үйде біз нешеуміз?
Кел, санайық екеуіміз
Бас бармағын – Атам
Балан үйрек – әжем
Ортан терек – әкем
Шылдыр шүмек – шешем
титей бөбек – мен.
Бір үйде біз нешеуміз?
Бір үйде біз бесеуміз.
Емен ата:
Балалар, мен сендерге құр келген
жоқпын,менің өзіммен бірге ала келген ойыным да
бар.
Ойын : «Отбасыңды неге теңейсің?»
Ойынның шарты:Біздерге бірнеше суреттер берілген, отбасын
қандай жақсы нәрсеге теңегіміз келсе,сол суретті көтеріп
көрсетеміз.
Тәрбиеші:
-
Азима, отбасыңды не үшін күнге теңедің?
-
Диана, ал сен не үшін отбасыңды гүлге теңедің?
-
Нұрайым, сен не үшін өз отбасыңды талға
теңедің?
Тәрбиеші:
-Жарайсыңдар, балалар, ендеше өзіміздің
таңдаған суретті алып,сол суретке отбасы мүшелерін
рет-ретімен жапсырайық.
Осы жапсырған суретті тақтаға
ілейік.
(Шығармашылық жұмыс:)
-Емен ата, біздің балалар отбасы туралы да
мақал-мәтелдерін тыңдаңыз.
Емен ата :
-Жарайсыңдар, балалар,менің сұрақтарыма жауап
бергендеріңе рахмет,сау болыңдар!
Тәрбиеші:
-Балалар,оқу іс-әрекетімізді қорытындылай отырып
, «Кім тез
табады?»ойынын ойнап жіберейік.
О/шарты:Тәрбиеші отбасы мүшелерінің бірін сипаттап
береді,балалар кім екенін тез табу керек.
1- Өзі мейірімді,
шашы ағарған, кешкілік ертегі айтып береді? Бұл
кім?
2- Көзінде
көзілдірігі бар, көп оқиды, әжеге көмектеседі, немерелерді
ренжітпейді. Бұл кім?
3- Жер бетіндегі ең
әдемі , сен үшін қымбат адам. Бұл кім?
4- Өзі қатал , бос
уақытын балалармен бірге табиғатта өткізетін
отбасы мүшесі кім?
|
-Ата,әже,әке,ана...
-Отбасы деп аталады.
-Отбасы мерекесін.
-Сәлеметсізбе,Емен ата!
Нұрайым:
-Ата,дедушка,грәндфазе.
Әже, бабушка,грәндмазэ.
Айзере:
-Әке, папа, фазэ.
Ана, мама,мазэ.
Думан:
-Аға,брат, бразэ.
Әпке, сестра, систэ.
Бала, ребёнк,бэиби.
Малика:
Біздің байтақ еліміз, Отбасынан
құралған.
Елін сүйер сеніңіз,
Өз
отбасын , сүйе алған.
Айзере:
Әкем мен анам бар,
Бір
туған ағам бар.
Бір
туған апам бар,
Бәрін жақсы көремін,
Еркелеймін еремін.
Диана:
Атамнан басталар,
Әжемнен қосталар.
Отбасым мыналар ,
Ең
жақын адамдар
Ардақ:
Бұл
менің отбасым ,
Атам, әжем, әкем, анам, ағам, әпкем, және
мен.
Қайсар:
Зис
из мой фемели.
Грәндфазе.
Грәндмазэ, фазэ, мазэ, бразэ, систэ,
бэиби.
Зере:
Это
моя семья, дедушка, бабушка, папа, мама, брат, сестра, это
я.
-Жоқ.
Балалар көріністі қызыға
тамашалайды.
Азима:
-Отбасымды күнге теңедім өйткені отбасы-мыз
мейірімді,жарықты, бар жылулықты отбасымыздан
аламыз.
Диана:
-Мен отбасымды гүлге теңедім,өйткені
отбасым гүлдей әдемі, мейірімді, нәзік , сұлу сол үшін мен
гүлге теңедім.
Нұрай:
-Менің отбасым бәй-теректей саясын көлеңкесін
береді, сол үшін мен талға теңедім.
Балалар өздері таңдаған суреттің жоғары жағына
атаны,әжені,одан төмен әке мен ананы,ең астына аға мен апаны
рет-реті-мен жапсырып шығады.
Мұхаммед:
Отбасының бірлігі, Болашақтың
тірлігі.
Саяжан:
Ата
– бәйтерек,
Бала жапырақ.
Азима:
Бала -көңілдің гүлі,
Көздің нұры.
-Сау болыңыз,Емен ата!
-
Әже.
-Ата.
-Ана
-Әке.
|