Материалдар / Білім беру сапасының мониторингісінің міндеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім беру сапасының мониторингісінің міндеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепішлік білім беру сапасының мониторингісінің міндеттері төмендегі мәселелерді шешуге бағытталған: • мектептегі білім беру жүйесінің жағдайын жүйелі түрде бақылауға және талдауға негізделген және уақтылы әкімшілік шешімдер қабылдау үшін, білім беру үрдісінің сапасын арттыруға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2021
591
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру сапасының мониторингісінің міндеттері



Мектепішлік білім беру сапасының мониторингісінің міндеттері төмендегі мәселелерді шешуге бағытталған:

  • мектептегі білім беру жүйесінің жағдайын жүйелі түрде бақылауға және талдауға негізделген және уақтылы әкімшілік шешімдер қабылдау үшін, білім беру үрдісінің сапасын арттыруға;

  • жинақтау, өңдеу, сақтауды ұйымдастырушылық және әдістемелік қамтамасыз ету білім сапасы көрсеткіштерінің жағдайы мен динамикасы туралы ақпарат жинауға.

  • білім сапасының өзгеру динамикасы туралы ақпаратты жинап, өңдеу, сақтауға.



  • салыстырмалы талдау және динамикаға әсер ететін факторларды, білім сапасын талдауға.

  • білім беру үрдісінде болып жатқан өзгерістерді, және оларды тудыратын факторларды уақтылы анықтауға.

  • мектеп деңгейінде маңызды үрдістердің дамуын болжауды жүзеге асыруға . Білім беруді ұйымдастырудағы жағымсыз үрдістердің алдын алуға.



Білім сапасының ішкі мониторингі жүйесінің міндеттері болып табылады:

  • білім беру жағдайын диагностикалау мен бақылаудың бірыңғай жүйесін қалыптастыру, білім сапасына әсері бар факторларды анықтау және өзгерістерді уақтылы анықтауды қамтамасыз ету ;

  • мектеп-гимназиясының жұмыс істеу жүйесі мен дамуы туралы объективті ақпарат алу, оның өзгеру тенденциялары және оған әсер ететін себептер деңгейін талдау;

  • білім беруді жетілдіру және ақпараттандыру деңгейін арттыру осындай негізделген және уақтылы әкімшілік шешімдер қабылдау;

  • мектеп-гимназиясының білім беру жүйесінің дамуын болжау.



Білім беру сапасына мониторинг жүргізу келесі үш бағыт бойынша жүзеге асырылады:

1. Білім беру нәтижелерінің сапасы:

  • оқытудың пәндік нәтижелері (ішкі және сыртқы сыртқы диагностика);

  • жеке нәтижелер (білім алушылардың әлеуметтену көрсеткіштерін қоса алғанда);

  • білім алушылардың денсаулығы (динамикасы);

  • білім алушылардың конкурстардағы, жарыстардағы, олимпиадалардағы жетістіктері;

  • ата-аналардың білім беру нәтижелерінің сапасына қанағаттануы.


2. Білім беру үрдісін іске асыру сапасы:

  • негізгі білім беру бағдарламалары және білім алушылар контингенті;

  • қосымша білім беру бағдарламалары ;

  • оқу жоспарлары мен жұмыс бағдарламаларын іске асыру;

  • білім алушылармен жеке жұмыс және сабақ сапасы;

  • сабақтан тыс жұмыстардың сапасы (сынып жетекшілігін қоса алғанда);

  • оқушылар мен ата-аналардың мектеп-гимназиясының сабақтары мен жағдайларына қанағаттануы.


3. Білім беру үрдісін қамтамасыз ететін жағдайлардың сапасы:

  • материалдық-техникалық қамтамасыз етілуі;

  • Ақпараттық-дамыту ортасы (АКТ құралдарын және оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді қоса алғанда);

  • санитарлық-гигиеналық және эстетикалық жағдайлар;

  • медициналық сүйемелдеу;

  • білім беру мекемесіндегі психологиялық ахуал;

  • кадрлық қамтамасыз ету (біліктілікті арттыруды, инновациялық және педагогтардың ғылыми-әдістемелік қызметі)

  • қоғамдық-мемлекеттік басқару ( педагогикалық кеңес, ата-аналар комитеті, оқушылардың өзін-өзі басқаруы) және білім беру сапасын ынталандыру;

  • құжат айналымы және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету



Диагностикалық құралдар: сауалнамалар, психологиялық тесттер, оқытылатын пәндер бойынша бақылау, сабақ жоспарлары, сыныптан тыс іс-шаралардағы бақылаулар.


Күтілетін нәтижелер:

1. Білім беру мекемесі білім алушыларының білім сапасына қол жеткізу, әлеуметтік сұраныстарды қанағаттандыру.

2. Білім беру сапасын бақылау мен мониторингілеудің бірыңғай жүйесін құру.

3.Олимпиадаға, жобалық, шығармашылық және ғылыми-зерттеу қызметі.

4.Педагогтардың біліктілігін арттыру.

5. Жоспарлауға қатысатын шығармашылық педагогикалық ұжым құру және мониторингтік зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу.



Мектепішілік мониторинг деңгейлері


Деңгейі

Жауапты

Мақсаты

Түрі

Кезеңділігі

I деңгей (жеке және дербес)

Мұғалімі, сынып жетекшісі (психолог және медицина қызметкері мен бірлескен)

Әр оқушының өсу динамикасын тіркеу және сыныптың белгілі бір бағыттар бойынша дамуын бақылау

Дидактикалық (оқушылардың даму деңгейі, оқу үлгерімі, білім сапасы)

Тәрбиелік

(тәрбие деңгейі, сыныптың дамуы, әлеуметтілігі) Психологиялық-педагогикалық (жағдайды бақылау, жеке қабілеттер)

Медициналық. (Денсаулық динамикасын бақылау )

Күн сайын (жүйелі түрде)

II деңгей (мектепішілік)

Әкімшілік

Белгілі бір өлшемдер немесе бағыттар бойынша тұтастай алғанда сыныптың даму динамикасын бақылау

Оқыту нәтижесінің қалыптасқан деңгейі (әкімшілік бақылау жұмыстары)

Сыныптан тыс тәрбие жұмысының деңгейі (оқушылардың тәрбиелік деңгейі, сыныптың даму деңгейі, оқушы және ата-аналардың мектепке деген көз қарасына қанағаттанушылығын зерттеу )

Әр тоқсан сайын, жарты-жылдық немесе жылына 1 рет


Мониторингті іске асыру бағыттары мен көрсеткіштері

Бағыттар мен көрсеткіштер

мерзімділігі

Ресімдеу

нәтижелерін


Жауапты



Орындаушылар




1. Психологиялық диагностика: білім алушылардың:

- оқуға дайындық деңгейі

- бейімделу деңгейі және бейімделмеген оқушыны анықтау;

- мектептегі мазасыздық деңгейі; - психологиялық дайындық деңгейі, бейіндік , профдиагностика;

- сыныптардың қалыптасу деңгейі;

- жеке даму деңгейі;

- мектептегі мотивация деңгейі;

- шығармашылық қабілеттер деңгейі;

- танымдық процестерінің қалыптасу деңгейі.

Педагогтардың:

- мұғалім қызметінің деңгейі;

- эмоциялық күйзеліс деңгейі;

Қыркүйек ,

қаңтар

Талдау анықтамалары,

Кестелер

Педагогтар, психологтар

Мектеп директорының оқу және тәрбие орынбасарлары, психологтар


2. Денсаулық сақтау және бақылау:

- медициналық тексеру нәтижелері;

- сабақтан қалу;

- ыстық тамақпен қамту;

- оқу жүктемесінің нормаларын сақтау ;

- балалардың жарақаттануы;

- жаман әдеттерге тәуелділігі



Жылына 1 рет

тоқсанда 1 рет



Жылына 2 рет

Талдау анықтамалары

Кестелер

Сынып жетекшілер

, әлеуметтік педагог, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог

3. Социодиагностика:

- білім алушылардың әртүрлі есепке алу (мектепішілік бақылау, жас өспірімдер бақылауы ) және есептен шығарылғандығы

- әлеуметтік-психологиялық паспорт отбасы;

- оқушылардың жазғы демалысы;

- ата-аналар мен білім алушыларға сауалнама жүргізу;



Тоқсанда 1 рет (қазан, қаңтар)

Деректер базасы

Сынып жетекшілер, Әлеуметтік педагог

  • Әлеуметтік педагог




4.Оқытудың диагностикалық нәтижелері :

- оқу үлгерімі және пәндер бойынша білім сапасы;

- оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін тақырыптық бақылауға алу;

- диагностикалық жұмыстардың нәтижелері (әкімшілік);

- Қорытынды және аралық аттестаттау;

Тоқсанда 1 рет


Жылында 3 рет ( алғашқы, аралық, қорытынды)

Тоқсанда 1 рет

2-8,10сынып,

Жартыжылдықта 1 рет

9,11 сынып, маусым

Талдау анықтамалары, деректер базасы

Мұғалім

Директордың оқу жөніндегі орынбасары

5. Тәрбие деңгейінің диагностикалық нәтижелері:

- тәрбие деңгейі;

- социометрия;

- білім алушылардың қосымша білім беру қамтылуы;

- оқушылардың ұжымдықдаму деңгейі;

- жеке өсу деңгейі;

- жеке әлеуметтену деңгейі;

- ата-аналардың бала өмірінің құзыретілігі менмектептегі рөлін бағалау .

Жылына 1 рет


Желтоқсан


Ақпан


Наурыз


Сәуір


Мамыр

Талдауанықтамалары, деректер базасы

Сынып жетекшілер, Әлеуметтік педагог

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!