Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
(психологиялық
ахуал)
Сәттілік тілеймін
саған,
Сәттілік тілеймін
өзіме,
Сәттілік тілеймін
бәріңізге!!!
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Көшедегі сабақ»
әңгімесі
-
Әңгімедегі баланың аты кім?
(Исатай)
-
Исатайдың мұғалімінің аты кім?
(Әдемі апай)
-
Исатайды мектептен кім алып
кетуге келді? (көкесі)
-
Апайы сабақта не үйретті?
(көшеде жүру тәртібін)
-
Көкесі жол тәртібін бұзған
адамдарды не деді? (көшеде жүру тәртібіне байланысты сабақты нашар
оқығандар)
-
Көкесі жақсы адам қандай
болмауы керек деді?
(шыдамсыз)
Жарайсыңдар!
Балалар, мен сендерге
жұмбақтар дайындап келдім;
Қане, бірге шешіп
көрелік:
«»Асықтар»
әдісі
1) Қабат - қабат
қаптама.
Ақылың болса
аттама.
(Кітап)
2) Жаны жоқ болса
да,
Ақылды адам ісін
істейді.
(Кітап)
3) Тұрады ылғи
сөреде,
Іші толы өнеге.
(кітап)
4) Тілі жоқ
сөйлейді
Өзі мәңгі өлмейді
(кітап)
5) Сай бойында сары алтын
(білім)
Балалар, бүгінгі сабақта біз
білім мен білімнің күші туралы өтетін
боламыз;
Сабақтың
мақсаты:
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
Өз ойын
дәлелдейді;
1 –
тапсырма
«Өз ойыңды
дәлелде»
«Қайысы
күшті?»
2 –
тапсырма
Дәлелдеңдер: Адам неліктен
күшті болып шықты? Адамның күштілігін тағы немен дәлелдеуге
болады?
3 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Ертегідегі сөздерді қимылмен
көрсетіңдер:
СЕРГІТУ
СӘТІ
4 – тапсырма (топтық
жұмыс)
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау –
диалог
Балалар, менің қолымдағы
суреттерде мақалдар
жасырылған;
Өз білімімізді ортаға салып,
мақалдарды тауып көрелік:
«Ойжұмбақ»
5 –
тапсырма
-
https://wordwall.net/play/81729/641/373
-
Аң патшасы?
(арыстан)
-
Орманға таяу егістікте не
тұрды? (трактор)
-
Жағымпаз кейіпкер
(түлкі)
-
Арыстан тракторға не істемекші
болды? (темірді сындырмақшы
болды)
-
Алып темірдің иесі?
(адам)
-
Күш неде?
(білімде)
-
Кім күшті?
(адам)
Үйге: Сөзжұмбақты шешу,
ертегіні мазмұндауға
дайындалу
Кері байланыс: «Асықтар»
әдісі
|
Амандасады
Психологиялық ахуалға
қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды;
Білім туралы жұмбақтарды
шешеді
Сабақтың мақсатымен
танысады
Суреттегілердің қайсысы күшті?
Деген сұраққа жауап іздеп
көреді
Оқулықпен
жұмыс
Ертегідегі сөздерді қимылмен
көрсетеді
Сергіту сәтіне
қатысады
Суреттерден мақалдар
шығарады
1. Білімнің кілті
мектепте
2. Мектеп - білім
бесігі
3. Мектеп - кеме, білім -
теңіз
4.Ұстазы жақсының, ұстанымы
жақсы
5. Кітап алтын
қазына
6. Ұстаздан шәкірт
озар
7. Мұғалім мектептің
жүрегі
8. Кітап- ғалым, тілсіз
мұғалім
9. күш ғылымда, ғылым
кітапта
Сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Оқушылар ұпайды асықтар арқылы
алады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Жұмбақтардың шешуін дұрыс
табады - 1 б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Суреттегілердің қайсысы күшті
екенін табады – 1 б
Өз ойларын дәледейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Түсініп оқиды – 1
б
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды– 1 б
Адамның күштілігін дәлелдейді
– 1 б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
Өте
жақсы!
Дескриптор:
Ертегідегі қимылдарды сөзбен
көрсетеді – 1 б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Суреттерді мақалға айналдырады
– 1 б
Өз ойларын дәледейді –
1б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ:
Керемет!
|
Слайд
Презентациялық
ойын
Презентациялық
ойын
Оқулық
https://wordwall.net/play/81729/641/373
Асықтар
|