р/с | Сабақтың тақырыбы | Сағ | Күні | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданыла-тын негізгі әдіс-тәсілдер | Бүкіл оқушылардың үйренгенін қайдан білесің? | Оқып-үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында-ғы бағаны қоса, бағалау | Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) | Негізгі дерек көздер |
1 | Кіріспе.Ботаника - өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер. Ботаникалық білімнің негізгі қолданылуы. | 1 |
| Ботаника - өсімдіктер туралы ғылым екенін ұғындыру | Сыни тұрғыдан ойлау.Блум таксономиясы | ББҮ, деңгейлік тапсырмалар | Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қазақстанда кең таралған өсімдіктер туралы біледі. | Формативті бағалау | Деңгейлік тапсырмалар, білімдерін бекіту сұрақтары. | Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары |
2 | Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. | 1 |
| Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер туралы түсінік | Өз бетінше мәтінмен жұмыс. | Мәтінмен жұмыс жасау барысында | Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық туралы білімді меңгереді. | Формативті бағалау, топты бағалау. | Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, жабық сұрақтар, | Мұғалімге арналған нұсқаулық,ғаламтор |
3 | Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері. Өсімдіктер тірі организм және биожүйе ретінде. Тұқымды және споралы өсімдіктер.
| 1 |
| № 1 зертханалық жұмысты орындату | Топтық және жеке жұмыс, талдау. Блум таксономиясы | Блум. Дәптермен жұмыс | Споралы және тұқымды (ашықтұқымды және жабықтұқымды) өсімдіктерді ажырата алады | Формативті бағалау, жұпты бағалау | Ойлау қабілетін дмытатын тапсырмалар | Биологияны оқыту әдістемесі |