Материалдар / Биологиялық белсенді қоспалар

Биологиялық белсенді қоспалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Биологиялық белсенді қоспаларды күнделікті тамақтану тәжірибесінде қолдану адамға ағзаның табиғи бейімделу, қорғаныс және өзін-өзі емдеудің табиғи әлеуетін пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл ауруды төмендетудің, денсаулық деңгейін жоғарылатудың және адам өмірін ұзартудың тікелей жолы. Қазір уақытта азық-түлік өнімдерін қажетті қоректік заттармен байытуды талап етеді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасыоқу-ағарту министрлігі

Облыс

Аудан/қала

мектеп

(толық атауы)

Ғылыми жоба

Тақырыбы: «Биологиялық белсенді қоспалар»

Бағыты:

Автор:

Жетекші:



2022-2023 оқу жылы

Мазмұны:

І Кіріспе


ІІ Негізгі бөлім


Биологиялық белсенді қоспалар анықтамасы

Биологиялық белсенді қоспаларды жіктеу

Биологиялық қоспалардың құрамы

Биологиялық қоспаларға дейін адамдар не қолданды?

ББҚ дәрілік заттардан несімен ерекшеленеді?

ББҚ туралы мифтер


ІІІ Қорытынды



ІҮ Пайдаланылған әдебиеттер тізімі




























Биологиялық белсенді қоспаларды күнделікті тамақтану тәжірибесінде қолдану адамға ағзаның табиғи бейімделу, қорғаныс және өзін-өзі емдеудің табиғи әлеуетін пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл ауруды төмендетудің, денсаулық деңгейін жоғарылатудың және адам өмірін ұзартудың тікелей жолы. Қазір уақытта азық-түлік өнімдерін қажетті қоректік заттармен байытуды талап етеді. Мұны, мысалы, қан анализі фолий қышқылы, бета-каротин, темір, йод, фтор, селен жетіспейтін көрсетті. Біз азық-түліктен қажетті қоректік заттарды ала аламыз. Бірақ, өмір көрсеткендей, орташа есеппен адамдар тамақпен 30-50% қоректік заттарды алмайды. Оларды толықтырудың бір тәсілі-дәрумендерді, премикстерді үнемі тұтыну. Мұндай тағамдық қоспалар витаминді-минералды қоспалар, профилактикалық тұздар (йодталған, натрий мөлшері аз), көпфункционалды өсімдік қоспалары (мысалы, бидай ұрықтары) болуы мүмкін.


Жұмыстың мақсаты мен міндеті: Биологиялық белсенді қоспалардың қолдану аясын анықтау және қандай мақсатта қолданылатынын анықтап білу.


Болжам: Егер биологиялық белсенді қоспаларды дұрыс таңдай білсе, олар денсаулыққа пайдалы және салауатты өмір салтын ұстануға ықпал жасау.


Жұмыстың жаңалығы: Биологиялық белсенді қоспалар туралы жаңа зерттеулердің нәтижесінде, олардың денсаулыққа пайдасы мен зияны анықталды.







Андатпа




Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі заманғы медицина адам денсаулығы мен оның тамақтану ерекшеліктері арасындағы қарым-қатынасқа көп көңіл бөледі, бұл қанықтыру құралы мен энергия көзі ғана емес, сонымен қатар ағзаның барлық жүйелерінің қалыпты жұмыс істеу факторы, оның қоршаған ортаның әртүрлі жағымсыз әсерлеріне төзімділігін арттыру.

Біздің үстелге келетін тағамдардың құрамында Гендік модификацияланған ағзалар (ГМА) көп болғандықтан, адам ағзасында табиғи өнімдер мен қоректік заттар жетіспейді, бұл көптеген аурулардың негізгі себебі. Сонымен қатар көптеген адамдар ББҚ туралы аз біледі және және халықтың көп бөлігі не екенін білмейді.


Зерттеу нысаны: Биологиялық белсенді қоспалар


Зерттеудің әдіс-тәсілдері: сараптау, ой қорыту, жалпылау мен салыстыру, жинақтау және талдау



Зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығы: Зерттеу барысында алынған нәтижелерді биология, дүниетану сабақтарында және қосымша білім беру сағаттарда қолдануға болады.











Абстракт



Актуальность темы: Современная медицина уделяет большое внимание взаимосвязи между здоровьем человека и особенностями его питания, которое является не только средством насыщения и источником энергии, но и фактором нормального функционирования всех систем организма, повышения сопротивляемости его к различным неблагоприятным воздействиям внешней среды.

В связи с тем, что продукты, поступающие к нам на стол, всё больше содержат заменители продуктов (ГМО), то организму человека все больше не хватает натуральных продуктов и питательных веществ, что является основной причиной многих заболеваний, а также жители нашего посёлка плохо осведомлены, и большая часть населения не знает, что такое БАД.


Объект исследования: Биологический активные добавки.


Методы и приемы исследования: сравнение, обобщение и анализ



Теоретическая и практическая значимость исследования: полученные в ходе исследования результаты могут быть использованы на уроках биологии, познании мира и на часах дополнительного образования.












Abstract




Relevance of the topic: Modern medicine pays great attention to the relationship between human health and the peculiarities of its nutrition, which is not only a means of saturation and a source of energy, but also a factor in the normal functioning of all body systems, increasing its resistance to various adverse environmental influences.

Due to the fact that the products coming to our table increasingly contain food substitutes (GMOs), the human body is increasingly lacking natural products and nutrients, which is the main cause of many diseases, as well as the residents of our village are poorly informed, and most of the population does not know what is BAD.


Object of research: Biologically active additives.


Research methods and techniques: comparison, generalization and analysis



Theoretical and practical significance of the study: the results obtained in the course of the study can be used in biology lessons, knowledge of the world and in hours of additional education.











«Биологиялық белсенді қоспалар»

тақырыбындағы ғылыми жұмысының зерттеу күнделігі

Бағыты:

Автор:

Жетекші:



Мерзімі

Жұмыс мазмұны

Зерттеу әдістері

Ескерту

1


Маған ұстаз тарапынан бірнеше ғылыми жұмыстың тақырыбы ұсынылды

Тақырып таңдау

Өзекті тақырыпты таңдау

2


«Биологиялық белсенді қоспалар» тақырыбы бойынша материалдар іздеу үшін тапсырмалар берілді.

Материалдар іздеу


3


«Биологиялық белсенді қоспалар» тақырыбы бойынша ғылыми жұмыстың жоспарын құрдым


Жоспар құру


4


Ұстазым ғылыми жұмыстың ережелерімен таныстырды

Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


5


Жинаған мағұлматымды  қайтадан қарап, оқып шығып, ұстазыма көрсеттім.

Әңгімелесу, ұстазбен сұхбаттасу


6


Бүгін кіріспе  бөлімді бастап жаздым.

Жоспар құрдым, зерттеу бөліміне Биологиялық белсенді қоспалар туралы маңызды мәліметтерді іздей бастадым.

Жинақтау, саралау


7


Интернет желісінен өзіме керекті  мағлұматтарды  іздедім. Биологиялық белсенді қоспалар туралы маңызды ақпараттарды кітапханадан барып оқыдым.

Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


8


Кітапханаға барып мәлімет таптым.

Газет беттерінен көптеген құнды ақпараттарды алдық



Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


9


Жаңа мәліметтерді жоспар бойынша негізгі бөлімге  кірістірдім.


Тақырыпқа байланысты мәліметтер іздеу


10


Қорытынды бөлімді  компьютерге жаздым. Зерттеу бөліміне көптеген жаңа тың идеялар тауып көрсеттім, дәлелдедім.

Қорытынды бөлімді  компьютерге жаздым.


11



Қағаздарымды шығарып мектепшілік ғылыми жобаларға дайындала бастадым. Ғылыми жобама пайдаланылған әдебиеттерден сілтеме жасадым.


Баяндау, оқу, мазмұндау



12



Ұстазым екеуміз бірге отырып  компьютер арқылы презентация құрдық.


Слайд жасау


13


Ұстазым маған жобаның күнделігін толтыруды үйреттті


Күнделік толтыру


























............... атындағы жалпы орта мектебінің .... «...» сынып оқушысы .............................................. «Биологиялық белсенді қоспалар» атты ғылыми жұмысы жайлы

К Ү Н Д Е Л І Г І

(20....-20.... жыл)

Атқаратын жұмыс тізімі

Мерзімі

Жетек-ші қолы

Нәтижесі

1

Ғылыми жұмыстың тақырыбын айқындау мақсатында ғылыми жетекшімен кеңесу, пікірлесу



«Биологиялық белсенді қоспалар» тақырыбындағы зерттеу жұмысы бектілді

2

Ғылыми жетекшімен үнемі кеңесе отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізу.



Жұмыстың мақсатымен, міндетімен таныстым. Орындау барысы туралы мағлұмат беріп, пайдаланатын әдебиеттерді көрсетіп берді.

3

Зерттеу тақырыбы негізінде интернет, тың деректермен, іс-құжаттармен жұмыс жасау,

олардың ішінен қажеттілерін іріктеу




Берілген материалдармен танысып, өзіме қажетті мағлұматты алдым.

4

Ғылыми жетекшіден кеңес алу



Қажетті материалдарды жинақтап, саралап-жүйеледім.








І. Кіріспе

Биологиялық белсенді қоспаларды күнделікті тамақтану тәжірибесінде қолдану адамға ағзаның табиғи бейімделу, қорғаныс және өзін-өзі емдеудің табиғи әлеуетін пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл ауруды төмендетудің, денсаулық деңгейін жоғарылатудың және адам өмірін ұзартудың тікелей жолы. Қазір уақытта азық-түлік өнімдерін қажетті қоректік заттармен байытуды талап етеді. Мұны, мысалы, қан анализі фолий қышқылы, бета-каротин, темір, йод, фтор, селен жетіспейтін көрсетті. Біз азық-түліктен қажетті қоректік заттарды ала аламыз. Бірақ, өмір көрсеткендей, орташа есеппен адамдар тамақпен 30-50% қоректік заттарды алмайды. Оларды толықтырудың бір тәсілі-дәрумендерді, премикстерді үнемі тұтыну. Мұндай тағамдық қоспалар витаминді-минералды қоспалар, профилактикалық тұздар (йодталған, натрий мөлшері аз), көпфункционалды өсімдік қоспалары (мысалы, бидай ұрықтары) болуы мүмкін.

Жұмыстың мақсаты мен міндеті: Биологиялық белсенді қоспалардың қолдану аясын анықтау және қандай мақсатта қолданылатынын анықтап білу.

Болжам: Егер биологиялық белсенді қоспаларды дұрыс таңдай білсе, олар денсаулыққа пайдалы және салауатты өмір салтын ұстануға ықпал жасау.

Жұмыстың жаңалығы: Биологиялық белсенді қоспалар туралы жаңа зерттеулердің нәтижесінде, олардың денсаулыққа пайдасы мен зияны анықталды.

Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі заманғы медицина адам денсаулығы мен оның тамақтану ерекшеліктері арасы

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!