|
Биология |
11-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
|
Пән мұғалімі: А.Н.Ахимбекова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Биосфераның құрам бөліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтемелер: |
Биология оқулығы. 11-сынып Р.Сәтімқұлов, Р.Әлімқұлова, Ж.Шілдебаев |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып Биосфера -жердің тіршілік қабаты мен оның құрам бөліктері жайлы оқушыларға түсінік қалыптастыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Сыни-тұрғыдан ойлау әдісін пайдалану нәтижесінде оқушының белсенділігі артады, қызығушылығы оянады, алға қойған мәселені бірлесе отырып шешеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту әдістері: |
Блум таксономиясы, АКТ, сын тұрғыдан ойлау. |
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идея: |
Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық тапсырма оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивті тақта, таратпа материалдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сабақтың мақсат міндеттерімен таныстыру. «Мозайка» әдісімен топқа бөлінеді. Топқа бағалау парақшасы беріліп,бағалау жолын түсіндіреді. Оқушылар ІІІ топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
Оқушылар ІІІ кезең атымен топқа бөлінеді 1.Биосфера 2. Литосфера 3. Атмосфера |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу |
Өтке материалды пысықтайды, ой-шақырады. Биосфера және оның құрлымын литосфера, гидросфера, атмосфера географиялық қабықшаларды ажыратады. |
1. «конверт сұрақ»
2. Сәйкестікті тап
|
1.Оқушылар конверттердегі сұрақтарға топ ішінде талқылап жауап береді. 2. диктант нәтижесін жұптасып тексеріп, ұпайларын есептеп, бағалау парақшасына жазады.
Жауап үлгісі
Дұрыс жауап 1 4 2 7 3 8 4 5 5 2 6 9 7 10 8 3 9 6 10 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну |
Биосфераның құрам бөліктері тірі зат, оның түрлік құрамы және әртүрлілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Электронды оқулықтан Биосфераның құрам бөліктері тірі зат, оның түрлік құрамы және әртүрлілігі туралы жаңа материалдарды көріп, тұжырымдайды
|
«Түртіп алу» стратегиясы Оқушылар тыңдайды, қажетті мәліметті түртіп алады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану |
Оқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеу арқылы, алған білімдерін өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру. |
ДЖИКСО Ресурстарды таратып беру
|
Топқа берілген тапсырманы оқулық мәтінімен жұмыс жасау арқылы орындайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау |
Оқушылардың алған білімдерін талдау, пысықтау. |
1. Постер 2. Терминдермен жұмыс «Әліппи желісі» Т.з- Б.з- Б.т.қ.- Б- Б.ө- |
Жауап үлгісі: 2.«Әліппи желісі» Т.з-Тірі заттар Б.з- Биожанама заттар Б.т.қ.- Биосфераның түрлік құрамы Б- Биомасса Б.ө- Биоөнімділік
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау |
Алған білімдерін қорытындылау, кері байланысарқылы алған білімдерін жинақтайды. |
Сөйлемді толықтыр Биосферадағы организмдердің түрлік құрамын, әртүрлілігін және биомасса тұрақтылығын сақтау үшін...............................................
БҮҮ кестесі
|
ІІІ топқа тапсырмалар беріледі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Биосфераның құрам бөліктері туралы бүгінгі білімді қорытындылайды |
амұғалім тарапынан формативті, суммативті бағалау жүреді. |
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы мен мұғалімнің бағалауының қортындысын күнделікке баға ретінде қойдыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№47 Биосфераның құрам бөліктері презентация дайындау |
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, баға қойғызады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
тапсырма |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
жауаптар |
4 |
7 |
8 |
5 |
2 |
9 |
10 |
3 |
6 |
1 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биосфераның құрам бөліктері
Биосфераның құрам бөліктері
|
Биология |
11-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
|
Пән мұғалімі: А.Н.Ахимбекова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Биосфераның құрам бөліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтемелер: |
Биология оқулығы. 11-сынып Р.Сәтімқұлов, Р.Әлімқұлова, Ж.Шілдебаев |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып Биосфера -жердің тіршілік қабаты мен оның құрам бөліктері жайлы оқушыларға түсінік қалыптастыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Сыни-тұрғыдан ойлау әдісін пайдалану нәтижесінде оқушының белсенділігі артады, қызығушылығы оянады, алға қойған мәселені бірлесе отырып шешеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту әдістері: |
Блум таксономиясы, АКТ, сын тұрғыдан ойлау. |
Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идея: |
Топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Топтық тапсырма оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, білім деңгейінің өсуіне үлес қосады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивті тақта, таратпа материалдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сабақтың мақсат міндеттерімен таныстыру. «Мозайка» әдісімен топқа бөлінеді. Топқа бағалау парақшасы беріліп,бағалау жолын түсіндіреді. Оқушылар ІІІ топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
Оқушылар ІІІ кезең атымен топқа бөлінеді 1.Биосфера 2. Литосфера 3. Атмосфера |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білу |
Өтке материалды пысықтайды, ой-шақырады. Биосфера және оның құрлымын литосфера, гидросфера, атмосфера географиялық қабықшаларды ажыратады. |
1. «конверт сұрақ»
2. Сәйкестікті тап
|
1.Оқушылар конверттердегі сұрақтарға топ ішінде талқылап жауап береді. 2. диктант нәтижесін жұптасып тексеріп, ұпайларын есептеп, бағалау парақшасына жазады.
Жауап үлгісі
Дұрыс жауап 1 4 2 7 3 8 4 5 5 2 6 9 7 10 8 3 9 6 10 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түсіну |
Биосфераның құрам бөліктері тірі зат, оның түрлік құрамы және әртүрлілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Электронды оқулықтан Биосфераның құрам бөліктері тірі зат, оның түрлік құрамы және әртүрлілігі туралы жаңа материалдарды көріп, тұжырымдайды
|
«Түртіп алу» стратегиясы Оқушылар тыңдайды, қажетті мәліметті түртіп алады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдану |
Оқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеу арқылы, алған білімдерін өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру. |
ДЖИКСО Ресурстарды таратып беру
|
Топқа берілген тапсырманы оқулық мәтінімен жұмыс жасау арқылы орындайды.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талдау |
Оқушылардың алған білімдерін талдау, пысықтау. |
1. Постер 2. Терминдермен жұмыс «Әліппи желісі» Т.з- Б.з- Б.т.қ.- Б- Б.ө- |
Жауап үлгісі: 2.«Әліппи желісі» Т.з-Тірі заттар Б.з- Биожанама заттар Б.т.қ.- Биосфераның түрлік құрамы Б- Биомасса Б.ө- Биоөнімділік
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жинақтау |
Алған білімдерін қорытындылау, кері байланысарқылы алған білімдерін жинақтайды. |
Сөйлемді толықтыр Биосферадағы организмдердің түрлік құрамын, әртүрлілігін және биомасса тұрақтылығын сақтау үшін...............................................
БҮҮ кестесі
|
ІІІ топқа тапсырмалар беріледі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Биосфераның құрам бөліктері туралы бүгінгі білімді қорытындылайды |
амұғалім тарапынан формативті, суммативті бағалау жүреді. |
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы мен мұғалімнің бағалауының қортындысын күнделікке баға ретінде қойдыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№47 Биосфераның құрам бөліктері презентация дайындау |
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, баға қойғызады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
тапсырма |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
жауаптар |
4 |
7 |
8 |
5 |
2 |
9 |
10 |
3 |
6 |
1 |
шағым қалдыра аласыз













