|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалықтары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: «Биотехнолог маман» дегеніміз кім? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау; 9.5.1.2 жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасай алады; жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастырып, «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушыларменшаттық шеңберін орнатамыз. Шеңбер барысында оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін. Күлтегін,Тоныкөк, Білгеқаған тарихи ескерткіштері ұлттық байлығымыз болып есептеледі.Сондықтан 1-топ.Күлтегін 2-топ.Тоныкөк 3-топ.Білге қаған деп топқа бірігеді. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын топта талқылайды. • Кері байланыс. «Бутерброды»әдісі.Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіремін. Маған ұнады ......, себебі ..... Енді келесі жолы ..... |
«Смайликтер» ҚБ :«Ым-ишарат» әдісімен бағалаудың ауызша түрі.(керемет, тамаша, жақсы, т.б. |
Слайд Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Тыңдалым Айтылым 1-тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 2- тапсырма Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Топтық жұмыс 5-тапсырма Оқылым Айтылым «Дербес пікір» әдісі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Айтылым Жұптық жұмыс 9- тапсырма Жазылым тапсырма Жеке жұмыс Айтылым Жазылым 6-тапсырма Жеке жұмыс 3-тапсырма Айтылым Жазылым 10-тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Қоспа-смесь Тығыз-плотный Асылтұқымды-породистый Жиынтық-набор Араластыр-перемешивать Айтылым
Айтылым Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер. 1.Әлемде қанша мамандық бар? 2.Қазір қандай мамандар сұраныс көп? 3.Қандай мамандарға сұраныс көп? 4.Биотехнолог қай салаларда жұмыс істей алады? Жазылым Мақал- мәтелді пайдаланып, шартты бағыныңқылы құрмалас сөйлем құра. *Ғалым болсаң, елге мәлім боларсың *Барша өнерді үйрен *Білмегенге үйрет *Жігітке жеті өнер де аз *Кітап- тілсіз мұғалім Айтылым Диалогті рөлге бөліп оқып, стилін анықтаңдар. Мәтіннің идеясына болжам жасаңдар. Автор не айтқысы келді? Автордың ойын әрі қарай жалғастырып , топқа бөлініп, постер қорғайды. Айтайық «Ашық микрофон» әдісі. Мәтін бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Айтылым Жазылым «Биотехнолог» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.
Жазылым «Броундық қозғалыс». Айтылым Сурет бойынша бірнеше сұрақ дайындап, көршіңнен сұхбат ал. Жазылым «Бес саусақ» тәсілі |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Түсінік береді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді Смайликтер Дескриптор: -Салыстырады Пікірін айтады «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 3 балл -Ойын айтады «Үш шапалақ» |
Оқулық сөздік слайд Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 10 сұрақ, 7,8 -тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Биотехнолог маман» дегеніміз кім? 9 сынып ҚМЖ
«Биотехнолог маман» дегеніміз кім? 9 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалықтары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: «Биотехнолог маман» дегеніміз кім? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау; 9.5.1.2 жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасай алады; жазба жұмыстарында(шартты бағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастырып, «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушыларменшаттық шеңберін орнатамыз. Шеңбер барысында оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіремін. Күлтегін,Тоныкөк, Білгеқаған тарихи ескерткіштері ұлттық байлығымыз болып есептеледі.Сондықтан 1-топ.Күлтегін 2-топ.Тоныкөк 3-топ.Білге қаған деп топқа бірігеді. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын топта талқылайды. • Кері байланыс. «Бутерброды»әдісі.Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіремін. Маған ұнады ......, себебі ..... Енді келесі жолы ..... |
«Смайликтер» ҚБ :«Ым-ишарат» әдісімен бағалаудың ауызша түрі.(керемет, тамаша, жақсы, т.б. |
Слайд Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Тыңдалым Айтылым 1-тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 2- тапсырма Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Топтық жұмыс 5-тапсырма Оқылым Айтылым «Дербес пікір» әдісі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Айтылым Жұптық жұмыс 9- тапсырма Жазылым тапсырма Жеке жұмыс Айтылым Жазылым 6-тапсырма Жеке жұмыс 3-тапсырма Айтылым Жазылым 10-тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Қоспа-смесь Тығыз-плотный Асылтұқымды-породистый Жиынтық-набор Араластыр-перемешивать Айтылым
Айтылым Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер. 1.Әлемде қанша мамандық бар? 2.Қазір қандай мамандар сұраныс көп? 3.Қандай мамандарға сұраныс көп? 4.Биотехнолог қай салаларда жұмыс істей алады? Жазылым Мақал- мәтелді пайдаланып, шартты бағыныңқылы құрмалас сөйлем құра. *Ғалым болсаң, елге мәлім боларсың *Барша өнерді үйрен *Білмегенге үйрет *Жігітке жеті өнер де аз *Кітап- тілсіз мұғалім Айтылым Диалогті рөлге бөліп оқып, стилін анықтаңдар. Мәтіннің идеясына болжам жасаңдар. Автор не айтқысы келді? Автордың ойын әрі қарай жалғастырып , топқа бөлініп, постер қорғайды. Айтайық «Ашық микрофон» әдісі. Мәтін бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Айтылым Жазылым «Биотехнолог» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.
Жазылым «Броундық қозғалыс». Айтылым Сурет бойынша бірнеше сұрақ дайындап, көршіңнен сұхбат ал. Жазылым «Бес саусақ» тәсілі |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Түсінік береді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді Смайликтер Дескриптор: -Салыстырады Пікірін айтады «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 3 балл -Ойын айтады «Үш шапалақ» |
Оқулық сөздік слайд Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 10 сұрақ, 7,8 -тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
шағым қалдыра аласыз















