Биотехнология саласындағы жаңалықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биотехнология саласындағы жаңалықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүйелі ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

6-бөлім: Биотехнология және гендік инженерия келешегі.

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 9

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Биотехнология саласындағы жаңалықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.1. әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын , қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

9.4.4.3. сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану.

Сабақ мақсаты

Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын , қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдап, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолданады.

Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут























Сабақтың ортасы










































І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушыларын түгендеп, назарларын сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.

Жаттығу жұмысы мен ережелерді сұрау.

ІІІ.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі. Сұрақтар:

  • Суреттерден нені байқадыңыз?

  • Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар дегенді қалай түсінесіздер?

  • Қандай тағамдар гендік өзгеріске ұшырайды деп ойлайсыздар?

  • ГМО-ның әсеріне ұшыраған тағамдар қаншалықты зиянды?(оқушы жауабы тыңдалады).

Shape1

С абақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.

Күтілетін нәтижелер белгіленеді.


ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар.

А мәтін

Ә мәтін

Тақырыбы



Қызметі



Идеясы



Тілдік ерекшелігі



Дескриптор:

  1. Мәтін тақырыбын анықтайды.

  2. Стильдерді ажырата алады;

3. Идеясын таба алады;

4. Тілдік ерешелігін ажыратады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

3-тапсырма. Қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазыңдар.

Дескриптор:

  1. Сабақтас құрмалас сөйлемдерді біледі;

  2. Қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазады.


PISA оқу сауаттылығы бойынша оқушыларға ұсынылатын

тапсырма.

Қазақстандағы биотехнологияның дамуы


Биотехнология – ғылым мен өндірісті біріктіретін сала. Қазақстанда ол медицина, ауыл шаруашылығы және экология бағытында дамып келеді. Ғалымдар гендік инженерия әдістерін қолданып, өнімдердің сапасын жақсартуға, ауруларға қарсы вакциналар жасауға күш салуда. Мысалы, ауыл шаруашылығында өнімділікті арттыру үшін биопрепараттар қолданылады. Сондай-ақ, экологиялық мәселелерді шешу үшін биотехнологиялық әдістер арқылы ластанған топырақ пен суды тазарту жұмыстары жүргізілуде. Бірақ бұл салада білікті мамандар мен жаңа технологиялардың жетіспеуі негізгі қиындық болып отыр.


Тест тапсырмасы


1. Қазақстанда биотехнология қандай салаларда дамып жатыр?

A) Тек медицинада

B) Тек ауыл шаруашылығында

C) Медицина, ауыл шаруашылығы және экологияда

D) Тек өнеркәсіпте

2. Мәтін бойынша Қазақстанда биотехнологияның негізгі мақсаты қандай?

A) Тек ғылыми зерттеулер жүргізу

B) Өнімдердің сапасын жақсарту, вакциналар әзірлеу және экологиялық мәселелерді шешу

C) Барлық өндірістерді биотехнологияға көшіру

D) Ғылымды қаржыландыруды тоқтату

3. Мәтінге сәйкес, Қазақстандағы биотехнология саласындағы басты қиындық қандай?

A) Қаржыландырудың көп болуы

B) Жаңа технологиялар мен мамандардың жетіспеуі

C) Тек экология саласында қолданылуы

D) Ғылымның толық дамып кетуі

4. «Биотехнология – ғылым мен өндірісті біріктіретін сала» деген сөйлем нені білдіреді?

A) Ғылым биотехнологияға әсер етпейді

B) Биотехнология тек зертханаларда қолданылады

C) Ғылыми зерттеулер өндірісте қолданылып, пайда әкеледі

D) Өндіріс пен ғылым бір-бірімен байланысы жоқ екі сала


Жауаптары:

1. C) Медицина, ауыл шаруашылығы және экологияда

2. B) Өнімдердің сапасын жақсарту, вакциналар әзірлеу және экологиялық мәселелерді шешу

3. B) Жаңа технологиялар мен мамандардың жетіспеуі

4. C) Ғылыми зерттеулер өндірісте қолданылып, пайда әкеледі

Дескриптор:

- Мәтіннің негізгі идеясы мен нақты ақпараттарын толық әрі дәл анықтап, берілген тест тапсырмасына сәйкес сұрақтарға негізделген жауап бере алады.

- Мәтіндегі ғылыми және практикалық аспектілерді өз тәжірибесіне байланыстырып, алынған ақпаратты күнделікті өмірдегі мәселелерді шешуде тиімді қолдана алады.



Бекіту. 6-тапсырма. Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталастырыңдар.

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.






Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі.














Оқушылар оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар.
















Грамматикалық тақырып бойынша оқушылар қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазады.



Мәтінді оқиды, тест сұрақтарына жауап береді.


















































Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталасты

Рады.




ҚБ


Мақтау, мадақтау























ҚБ
















ҚБ





























Сабақтың соңы. Рефлексия

5 мин





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы

7-тапсырма





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.02.2025
343
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі