|
6-бөлім: Биотехнология және гендік инженерия келешегі. |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Биотехнология саласындағы жаңалықтар |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1. әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын , қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 9.4.4.3. сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын , қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдап, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолданады. Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Сабақтың ортасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушыларын түгендеп, назарларын сабаққа аудару. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау. Жаттығу жұмысы мен ережелерді сұрау. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі. Сұрақтар:
С Күтілетін нәтижелер белгіленеді.
Оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар.
Дескриптор:
3. Идеясын таба алады; 4. Тілдік ерешелігін ажыратады. ҚБ
3-тапсырма. Қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазыңдар.
Дескриптор:
PISA оқу сауаттылығы бойынша оқушыларға ұсынылатын тапсырма. Қазақстандағы биотехнологияның дамуы Биотехнология – ғылым мен өндірісті біріктіретін сала. Қазақстанда ол медицина, ауыл шаруашылығы және экология бағытында дамып келеді. Ғалымдар гендік инженерия әдістерін қолданып, өнімдердің сапасын жақсартуға, ауруларға қарсы вакциналар жасауға күш салуда. Мысалы, ауыл шаруашылығында өнімділікті арттыру үшін биопрепараттар қолданылады. Сондай-ақ, экологиялық мәселелерді шешу үшін биотехнологиялық әдістер арқылы ластанған топырақ пен суды тазарту жұмыстары жүргізілуде. Бірақ бұл салада білікті мамандар мен жаңа технологиялардың жетіспеуі негізгі қиындық болып отыр.
Тест тапсырмасы 1. Қазақстанда биотехнология қандай салаларда дамып жатыр? A) Тек медицинада B) Тек ауыл шаруашылығында C) Медицина, ауыл шаруашылығы және экологияда D) Тек өнеркәсіпте 2. Мәтін бойынша Қазақстанда биотехнологияның негізгі мақсаты қандай? A) Тек ғылыми зерттеулер жүргізу B) Өнімдердің сапасын жақсарту, вакциналар әзірлеу және экологиялық мәселелерді шешу C) Барлық өндірістерді биотехнологияға көшіру D) Ғылымды қаржыландыруды тоқтату 3. Мәтінге сәйкес, Қазақстандағы биотехнология саласындағы басты қиындық қандай? A) Қаржыландырудың көп болуы B) Жаңа технологиялар мен мамандардың жетіспеуі C) Тек экология саласында қолданылуы D) Ғылымның толық дамып кетуі 4. «Биотехнология – ғылым мен өндірісті біріктіретін сала» деген сөйлем нені білдіреді? A) Ғылым биотехнологияға әсер етпейді B) Биотехнология тек зертханаларда қолданылады C) Ғылыми зерттеулер өндірісте қолданылып, пайда әкеледі D) Өндіріс пен ғылым бір-бірімен байланысы жоқ екі сала Жауаптары: 1. C) Медицина, ауыл шаруашылығы және экологияда 2. B) Өнімдердің сапасын жақсарту, вакциналар әзірлеу және экологиялық мәселелерді шешу 3. B) Жаңа технологиялар мен мамандардың жетіспеуі 4. C) Ғылыми зерттеулер өндірісте қолданылып, пайда әкеледі Дескриптор: - Мәтіннің негізгі идеясы мен нақты ақпараттарын толық әрі дәл анықтап, берілген тест тапсырмасына сәйкес сұрақтарға негізделген жауап бере алады. - Мәтіндегі ғылыми және практикалық аспектілерді өз тәжірибесіне байланыстырып, алынған ақпаратты күнделікті өмірдегі мәселелерді шешуде тиімді қолдана алады. Бекіту. 6-тапсырма. Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталастырыңдар. |
Оқушылардың назары сабаққа аударылады. Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі. Оқушылар оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар. Грамматикалық тақырып бойынша оқушылар қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазады. Мәтінді оқиды, тест сұрақтарына жауап береді. Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталасты Рады. |
ҚБ Мақтау, мадақтау ҚБ ҚБ |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 5 мин |
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы 7-тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биотехнология саласындағы жаңалықтар
Биотехнология саласындағы жаңалықтар
|
6-бөлім: Биотехнология және гендік инженерия келешегі. |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Биотехнология саласындағы жаңалықтар |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1. әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын , қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 9.4.4.3. сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын , қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдап, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолданады. Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу. |
||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Сабақтың ортасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушыларын түгендеп, назарларын сабаққа аудару. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау. Жаттығу жұмысы мен ережелерді сұрау. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі. Сұрақтар:
С Күтілетін нәтижелер белгіленеді.
Оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар.
Дескриптор:
3. Идеясын таба алады; 4. Тілдік ерешелігін ажыратады. ҚБ
3-тапсырма. Қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазыңдар.
Дескриптор:
PISA оқу сауаттылығы бойынша оқушыларға ұсынылатын тапсырма. Қазақстандағы биотехнологияның дамуы Биотехнология – ғылым мен өндірісті біріктіретін сала. Қазақстанда ол медицина, ауыл шаруашылығы және экология бағытында дамып келеді. Ғалымдар гендік инженерия әдістерін қолданып, өнімдердің сапасын жақсартуға, ауруларға қарсы вакциналар жасауға күш салуда. Мысалы, ауыл шаруашылығында өнімділікті арттыру үшін биопрепараттар қолданылады. Сондай-ақ, экологиялық мәселелерді шешу үшін биотехнологиялық әдістер арқылы ластанған топырақ пен суды тазарту жұмыстары жүргізілуде. Бірақ бұл салада білікті мамандар мен жаңа технологиялардың жетіспеуі негізгі қиындық болып отыр.
Тест тапсырмасы 1. Қазақстанда биотехнология қандай салаларда дамып жатыр? A) Тек медицинада B) Тек ауыл шаруашылығында C) Медицина, ауыл шаруашылығы және экологияда D) Тек өнеркәсіпте 2. Мәтін бойынша Қазақстанда биотехнологияның негізгі мақсаты қандай? A) Тек ғылыми зерттеулер жүргізу B) Өнімдердің сапасын жақсарту, вакциналар әзірлеу және экологиялық мәселелерді шешу C) Барлық өндірістерді биотехнологияға көшіру D) Ғылымды қаржыландыруды тоқтату 3. Мәтінге сәйкес, Қазақстандағы биотехнология саласындағы басты қиындық қандай? A) Қаржыландырудың көп болуы B) Жаңа технологиялар мен мамандардың жетіспеуі C) Тек экология саласында қолданылуы D) Ғылымның толық дамып кетуі 4. «Биотехнология – ғылым мен өндірісті біріктіретін сала» деген сөйлем нені білдіреді? A) Ғылым биотехнологияға әсер етпейді B) Биотехнология тек зертханаларда қолданылады C) Ғылыми зерттеулер өндірісте қолданылып, пайда әкеледі D) Өндіріс пен ғылым бір-бірімен байланысы жоқ екі сала Жауаптары: 1. C) Медицина, ауыл шаруашылығы және экологияда 2. B) Өнімдердің сапасын жақсарту, вакциналар әзірлеу және экологиялық мәселелерді шешу 3. B) Жаңа технологиялар мен мамандардың жетіспеуі 4. C) Ғылыми зерттеулер өндірісте қолданылып, пайда әкеледі Дескриптор: - Мәтіннің негізгі идеясы мен нақты ақпараттарын толық әрі дәл анықтап, берілген тест тапсырмасына сәйкес сұрақтарға негізделген жауап бере алады. - Мәтіндегі ғылыми және практикалық аспектілерді өз тәжірибесіне байланыстырып, алынған ақпаратты күнделікті өмірдегі мәселелерді шешуде тиімді қолдана алады. Бекіту. 6-тапсырма. Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталастырыңдар. |
Оқушылардың назары сабаққа аударылады. Оқушыларға тақырыпты болжатуға бірнеше суреттер беріледі. Оқушылар оқылым мәтініндегі 1-2-мәтінді салыстырыңдар. Грамматикалық тақырып бойынша оқушылар қарсылықты сабақтас құрмалас сөйлемдерді толықтырып жазады. Мәтінді оқиды, тест сұрақтарына жауап береді. Оқылым мәтіндеріндегі қозғалған мәселеге көзқарастарыңды білдіріп, сыныптастарыңмен пікірталасты Рады. |
ҚБ Мақтау, мадақтау ҚБ ҚБ |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 5 мин |
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы 7-тапсырма |
|
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
абақтың
тақырыбы, мақсаты
анықталады.














