Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. 6 сынып

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес теңдеулер.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын білу;

6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің және мәндес теңдеулердің анықтамаларын біледі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу ережелерін біледі және есептер шығаруда ережелерді қолданады. Тапсырмалар орындау барысында бағытталған сұрақтар қою арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, өзара қарым-қатынасқа тәрбиелейді.

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақ пен бірлікке үйрету

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Көңіл күйлеріңіз қалай?- Керемет (қолдарын көтереді)

Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?- Тамаша (алақандарын соғады)

Ынтамыз ше?- Ғажап (бас бармақтарын көтереді)


Үйге тапсырмасын тексеру: №783

«Көршіңді тексер» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді.


Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында

«Сұраққа жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады.

а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.

ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.





Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.





Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді.

Рахмет айту








бағалау (+/-)




«Жарайсың!»

ынталандыру

kundelik.kz















қима қағаздар

Негізгі бөлім

15 минут


Жаңа білімді қалыптастыру

Анықтама: Белгісіз айнымалысы бар теңдік теңдеу деп аталады.

Тура теңдікке айналдыратын айнымалының әрбір мәні теңдеудің түбірі деп аталады.

Теңдеуді шешу дегеніміз – оның барлық түбірлерін табу немесе түбірі жоқ екенін дәлелдеу.

Бір х айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп ах + b = 0 түріндегі теңдеуді айтамыз. Мұндағы a және b – кез келген сандар (коэффициенттер).

Түбірлері бірдей немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер болып табылады.

Теңдеудің екі жағын да нөлден өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес теңдеуге түрленеді.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу алгоритмі

Мысалы:

Білім алушылар ережелерді тыңдайды.

Есептерді шығарады.

Математикалық тілде сөйлейді.

Тапсырмалар:

1. Теңдеулерді шешіңдер.





2. Теңдеулердің түбірлерінің қосындысын табыңдар.

Бір-бірін бағалау (+/-)








«Жарайсың!»

деп ынталандыру

Оқулық,

дәптер, қима қағаздар

Оқулықпен жұмыс

20 минут

Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану

А деңгейінің есептері №784 №785, №786

В деңгейінің есептері №794

Дескриптор: Білім алушы:

  • Айнымалысы бар мүшелерді теңдеудің сол жағына, бос мүшелерді теңдеудің оң жағына дұрыс жинақтайды.

  • Жақшаларды дұрыс ашады.

  • Ұқсас мүшелерді дұрыс біріктіреді.

  • Теңдеудің екі бөлігін де айнымалының коэффициентіне бөліп теңдеудің түбірін дұрыс табады.

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.

Ынталандыра-тын сөздерді жиі айтамын.

Жарайсың!

Өте керемет!

Керемет!

Жақсы!

Өткендегіден жақсы!

Үлестірмелі қағаздар,

оқулық

Соңы

5 минут

Сабақты бекіту:

Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:

Үйге тапсырма: №787

Кері байланыс

Рефлексия: «Бас бармақ» тәсілі

Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді.

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

Рефлексия: «Бас бармақ» тәсілі

Оқушылар бәрі тұрып бас бармақтарын көрсету арқылы түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді.

Белсенді оқушыларды бағалау


Kundelik.kz – ке бағаларын қою

6 сынып математика

2бөлім

Т.А.Алдамұратова

Алматы

«Атамұра»

2018ж


Kundelik.kz



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай

міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын.

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы


Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру.

Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу

Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру.

Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау.

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? ия

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? ия

Жеткізбесе, неліктен? жоқ

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? ия

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? ия

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? жоқ














Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі