Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
6.3А Бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеу
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
|
Қатысқан оқушы
саны:
|
Қатыспаған
оқушы саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Бір айнымалысы бар сызықтық
теңдеу. Мәндес теңдеулер.
Бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеулерді шешу
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.2.2.2 бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеудің, мәндес теңдеулердің анықтамаларын
білу;
6.2.2.3 бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеулерді
шешу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Білім
алушылар бір айнымалысы бар сызықтық
теңдеудің және мәндес теңдеулердің анықтамаларын біледі. Бір
айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді
шешу ережелерін
біледі және есептер шығаруда
ережелерді қолданады. Тапсырмалар орындау
барысында бағытталған сұрақтар қою
арқылы өмір бойы білім алуға үйренеді, сонымен қатар өзіне деген
сенімділікті, ойын ашық жеткізе мүмкіндік беріледі, бір-бірімен ой
бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен
қарауға, ынтымақтастыққа, өзара
қарым-қатынасқа
тәрбиелейді.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Ынтымақ пен бірлікке
үйрету
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
сәті
Оқушылармен
амандасу, түгелдеу.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Көңіл күйлеріңіз
қалай?- Керемет (қолдарын
көтереді)
Сабаққа
дайындықтарыңыз қалай?- Тамаша (алақандарын
соғады)
Ынтамыз
ше?- Ғажап (бас бармақтарын
көтереді)
Үйге тапсырмасын
тексеру: №783
«Көршіңді
тексер» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Өтілген
материалдарды еске түсіру
мақсатында
«Сұраққа
жауап» әдісі арқылы шолу сұрақтары
қойылады.
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген
тапсырманы орындайды.
ә) Білім алушылар
сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар тақтадан
дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап
беріп өткен білімді еске
түсіреді.
|
Рахмет
айту
бағалау
(+/-)
«Жарайсың!»
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі
бөлім
15
минут
|
Жаңа білімді қалыптастыру
Анықтама: Белгісіз айнымалысы бар
теңдік теңдеу деп
аталады.
Тура теңдікке
айналдыратын айнымалының әрбір мәні
теңдеудің
түбірі деп
аталады.
Теңдеуді
шешу дегеніміз – оның барлық
түбірлерін табу немесе түбірі жоқ екенін
дәлелдеу.
Бір х айнымалысы
бар сызықтық теңдеу деп ах + b = 0 түріндегі теңдеуді
айтамыз. Мұндағы a және b – кез келген сандар
(коэффициенттер).
Түбірлері бірдей немесе
түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес
теңдеулер болып
табылады.
Теңдеудің екі жағын да нөлден
өзге бірдей санға көбейткенде немесе бөлгенде теңдеу мәндес
теңдеуге түрленеді. Бір айнымалысы бар сызықтық
теңдеулерді шешу
алгоритмі

Мысалы:


|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тапсырмалар:
№1. Теңдеулерді
шешіңдер.



№2. Теңдеулердің түбірлерінің
қосындысын табыңдар.

|
Бір-бірін бағалау
(+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима
қағаздар
|
Оқулықпен
жұмыс
20 минут
|
Оқулықпен жұмыс,
деңгейлік тапсырмаларды
қолдану
А деңгейінің есептері №784 №785,
№786
В деңгейінің есептері
№794
Дескриптор: Білім
алушы:
-
Айнымалысы бар мүшелерді
теңдеудің сол жағына, бос мүшелерді теңдеудің оң жағына дұрыс
жинақтайды.
-
Жақшаларды дұрыс
ашады.
-
Ұқсас мүшелерді дұрыс
біріктіреді.
-
Теңдеудің екі бөлігін де
айнымалының коэффициентіне бөліп теңдеудің түбірін дұрыс
табады.
|
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға
көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|
Ынталандыра-тын
сөздерді жиі айтамын.
Жарайсың!
Өте
керемет!
Керемет!
Жақсы!
Өткендегіден
жақсы!
|
Үлестірмелі
қағаздар,
оқулық
|
Соңы
5 минут
|
Сабақты
бекіту:
Сабақ қортындылау
мақсатында бірнеше сұрақтар
қоямын:
Үйге тапсырма: №787
Кері
байланыс
Рефлексия: «Бас
бармақ» тәсілі
Мұғалім ең соңында
оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру
керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс
береді.
|
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау.
Рефлексия: «Бас
бармақ» тәсілі

Оқушылар бәрі тұрып бас
бармақтарын көрсету арқылы түсінгенін, түсінбегенін
көрсетеді.
|
Белсенді оқушыларды
бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын
қою
|
6 сынып
математика
2–бөлім
Т.А.Алдамұратова
Алматы
«Атамұра»
2018ж
Kundelik.kz
|