Ұйымдастыру
кезеңі
5минут
|
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. «Кубик»
әдісімен
ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3.Бағалау парағын
көсбасшы оқушыларына беремін.
«Арқанмен өрмелеу»
әдісімен бағалау
4.Үй жұмысын
тексеремін.
№978.



(6;8)
Сабақтың мақсатын
таныстырамын
|
1.Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
2.Кубиктің бетіндегі
суретті бейнелейді.
3. Сабаққа
дайындалады.
4.«Сағат тілімен
айналдыра» отырып бір-бірінің жұмысын
тексереді Сабақтың мақсатымен
танысады;
|
Қ.Б.«Жарайсың»,
«Керемет»
|
Бағалау
парағы;
АКТ
оқу
құралдары.
Кубик
|
Сабақтың
басы
5минут
|
«Квест»
әдісі.Миға
шабуыл
-Сан аралықтары
дегеніміз не?
-Сан аралығының
қандай түрлерін білесіңдер?
-Қатаң теңсіздіктің
шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай
кескінделеді?
-Қатаң емес
теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша
қолданылады?
|
Сұрақтарға жауап
береді;
|
Қ.Б.«Жарайсың»,
«Керемет», «дұрыс», «өте жақсы»
|
Оқу
құралдары;
|
Сабақтың
ортасы
«Поезд»
әдісі
6
минут
«Kinder»
әдісі
5
минут
«Google»
әдісі
12минут
|
Олай
болса, «Поезд»
әдісі арқылы тапсырмаларды
орындайық.
1-тапсырма

ЕБҚ

Қазақ археологі Әлкей
Марғұланның туғанына – 120
жыл
Қазақстан археология
мектебінің негізін салушы, ғылымның көптеген салалары: этнография,
тарих, шығыстану, әдебитетану, өнертану бойынша көрнекті
қайраткер.
Филология ғылымдарының докторы
(1945), Бүкілодақтық География қоғамының толық мүшесі, Қазақ ССР ҒА
академигі (1958), профессор (1960), Казақ ССР ғылымының еңбек
сіңірген қызметкері (1961).
1904 ж. 11 мамырда Ақпеті
болысында (қазіргі Павлодар облысы, Баянауыл ауданы) дүниеге
келген. Əкесі Хақан – атақты Олжабай батырдың тікелей
ұрпағы.
|
Оқушылар тақтаға шығып поездің
вагонындағы тапсырмаларды орындайды
|
«Поезд»
әдісі:
Дескриптор:
1.Бір айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесінің шешімін сан
аралығымен
жазады
1балл
2. Бір айнымалысы
бар теңсіздіктер жүйесінің шешімін координаталық түзуде белгілейді
1балл
Жалпы -2
балл
|
Поезд
бейнеленген плакат;
бағалау парақтары, дәптер

|
Балалар «Kinder»
шоколад жесек қалай қарайсыздар?
Олай болса мына
«Kinder» екеу ара бөлісіп жейік.
2-тапсырма

|
Берілген сәйкестендіру жауабын
интерактивті тақта көмегімен тексереді.
|
Дескриптор:
-Теңсіздікті шешеді
-1,5балл
-сан аралықтарымен
жазады - 1балл
Сәйкестендіреді-0,5балл
Жалпы-3
балл
|
АКТ
оқу
құралдары

|
Әр топтан 1оқушыға тақтада
тұрған тапсырманың біреуін алуды ұсынамын.
3 -
тапсырма
Беілген қос
теңсіздіктен теңсіздіктер жүйесін құрып, шешімін
тап
-2
2
3
|
Топ мүшелері тапсырманы алып,
топпен бірігіп орындайды.
Қос теңсіздіктер
|
Теңсіздіктер жүйесі
|
Шешімдері
|
-2
|

|
(1;4)
|
2
|

|
(-2;1)
|
3
|

|
(-1;2)
|
|
Дескриптор:
1.
Айнымалыны өрнектеу арқылы
мәндес теңсіздікке табады -1балл
2. Бір айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесінің шешімін сан аралығында корсетеді
-2балл
Жалпы
3 балл
|
оқу құралдары,
тақта

|
Рефлексия. Кері
байланыс.
«Арқанмен өрмелеу» әдісімен
бағалау
Көңіл күй
барометрі
Сандық түзуде сабақты қалай
өткізгеніңізді
белгілеңіз?

Үйге тапсырма: №983
есеп
|
Көңіл күй
барометрі
арқалы кері байланыс
жасайды
|
Қ.Б.«Жарайсың», «Керемет»
|
Көңіл күй
барометрі
|