|
Білім беру ұйымының атауы |
Қ.Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназиясы |
|
|
Пәні |
Математика |
|
|
Ұзақ мерізмді жоспар |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
|
|
Тақырыбы: |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
|
Күні, айы |
08.02.2025ж. |
|
|
Сыныбы 6 А,Ә,Б, В. |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушы саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен
теңсіздіктерді 6.2.2.12 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; |
|
|
Сабақ мақсаты |
kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмін түсінеді. kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу және теңсіздіктердің шешімдерін координаттық түзуде кескіндей алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 2 минут
|
№1Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, олардың назарын аудару. б)Сыныпқа жағымды психологиялық ахуал тудыру. Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау мақсатында психологиялық треннинг өткіземін. Қағазды лақтыру арқылы бір-біріне жылы шырай танытып, жылы лебіздерін білдіреді. |
Амандасады. Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
Презентация Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамас |
|||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру Жұптық жұмыс 2 минут |
№2« Көршіме сенемін» әдісімен үй жұмысын тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап айтамын. Мақсат: оқушылар алған білімдерін саралай білуге дағдыландыру. № |
Әр оқушы дұрыс жауабында қол көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады. |
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 1баллдан берілдеі. |
Оқулық математика. |
|||||||||||||||||||||
|
Өткен сабақты қайталау Ұжымдық жұмыс. 5 минут
|
№3 «Миға шабуыл» әдісі ой қозғау сұрақтарын wordwall қосымшасымен топтық талқылау арқылы жауап береді. Топпен талқылайды. |
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Қыйма қағаз, Тақта, Плакат https://wordwall.net/ru/resource/28998730 |
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс. 7 минут
|
№4 ax >b немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер деп аталады, мұндағы a және b – кез келген сандар, a ≠ 0. x – айнымалы. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Мысалы, x + 6 < 18. x-тің орнына 2 санын қойса, онда 2 + 6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі шығады. x – теңсіздіктің шешімі. Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
|
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы 10 минут |
№6 .
№1. Теңсіздіктерді
шешіңдер: а)
№2.
в-ның қандай
мәнінде
№3. Қос теңсіздікті шешіңдер:
-3 №4. Теңсіздіктің бүтін шешімін табыңдар: |
|
Дескриптор: - берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут
|
№7 Қозғалыс ойыны? "Математикалық шапалақ" ойыны
? Мысал:
|
Оқушлар топпен шапалақтап белсенді қатысады. |
Нәтижелерді талқылау: Топтар кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды.
|
Үлсетірмелі парақ |
|||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс. 3 минут
|
№8 Сәйкестендіру тесті:
Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.
|
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру Дескриптор: - берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады. |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Өздік жұмыс Оқулықпен жұмыс 7 минут
|
№9 Жеке жұмыс. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс. Деңгейлеп тапсырма беріледі. № есептерінің 2 есебінен шешу.
|
Оқушылар оқулықтағы есепті шығарып болған соң, қаламсапты ортаға салады. Ұстаз кімнің қаламын алса, сол оқушы жауап береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Қаламсап Оқулық 6 сынып |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяғы Жеке жұмыс 4 минут
|
№10 "Ойға оралу" әдісі қорытындылау wordwall.net қосымшасымен оқушыларға сұрақтар қою арқылы қаншалықты бүгінгі жаңа сабақты түсінгенін қадағалау. |
Оқушылар тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді.
|
Дескриптор:Интервалды біледі;Жартылай интервалды біледі;Ашық сәулені біледі;Сәулені, Кесіндіні біледі ажырата алады |
https://wordwall.net/ru/resource/28554568
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ұжымдық жұмыс. 5 минут
|
№11 Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция аламын. . №12 Үйге тапсырма №
№ 13 Сабақты қорытындылап, Кері байланысты оқуышылар QR кодпен береді. |
Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен) береді Кері байланысқа QR кодпен менің жекеме шығып жауап береді.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту
|
QRcode Көрнекілік үлестірмелі парақ Оқулық Математика 6 сынып |
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қ.Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназиясы |
|
|
Пәні |
Математика |
|
|
Ұзақ мерізмді жоспар |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
|
|
Тақырыбы: |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
|
Күні, айы |
08.02.2025ж. |
|
|
Сыныбы 6 А,Ә,Б, В. |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушы саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен
теңсіздіктерді 6.2.2.12 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; |
|
|
Сабақ мақсаты |
kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмін түсінеді. kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу және теңсіздіктердің шешімдерін координаттық түзуде кескіндей алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 2 минут
|
№1Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, олардың назарын аудару. б)Сыныпқа жағымды психологиялық ахуал тудыру. Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау мақсатында психологиялық треннинг өткіземін. Қағазды лақтыру арқылы бір-біріне жылы шырай танытып, жылы лебіздерін білдіреді. |
Амандасады. Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
Презентация Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамас |
|||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру Жұптық жұмыс 2 минут |
№2« Көршіме сенемін» әдісімен үй жұмысын тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап айтамын. Мақсат: оқушылар алған білімдерін саралай білуге дағдыландыру. № |
Әр оқушы дұрыс жауабында қол көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады. |
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 1баллдан берілдеі. |
Оқулық математика. |
|||||||||||||||||||||
|
Өткен сабақты қайталау Ұжымдық жұмыс. 5 минут
|
№3 «Миға шабуыл» әдісі ой қозғау сұрақтарын wordwall қосымшасымен топтық талқылау арқылы жауап береді. Топпен талқылайды. |
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Қыйма қағаз, Тақта, Плакат https://wordwall.net/ru/resource/28998730 |
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс. 7 минут
|
№4 ax >b немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер деп аталады, мұндағы a және b – кез келген сандар, a ≠ 0. x – айнымалы. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Мысалы, x + 6 < 18. x-тің орнына 2 санын қойса, онда 2 + 6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі шығады. x – теңсіздіктің шешімі. Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
|
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы 10 минут |
№6 .
№1. Теңсіздіктерді
шешіңдер: а)
№2.
в-ның қандай
мәнінде
№3. Қос теңсіздікті шешіңдер:
-3 №4. Теңсіздіктің бүтін шешімін табыңдар: |
|
Дескриптор: - берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
|||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут
|
№7 Қозғалыс ойыны? "Математикалық шапалақ" ойыны
? Мысал:
|
Оқушлар топпен шапалақтап белсенді қатысады. |
Нәтижелерді талқылау: Топтар кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды.
|
Үлсетірмелі парақ |
|||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс. 3 минут
|
№8 Сәйкестендіру тесті:
Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.
|
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру Дескриптор: - берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады. |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Өздік жұмыс Оқулықпен жұмыс 7 минут
|
№9 Жеке жұмыс. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс. Деңгейлеп тапсырма беріледі. № есептерінің 2 есебінен шешу.
|
Оқушылар оқулықтағы есепті шығарып болған соң, қаламсапты ортаға салады. Ұстаз кімнің қаламын алса, сол оқушы жауап береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Қаламсап Оқулық 6 сынып |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяғы Жеке жұмыс 4 минут
|
№10 "Ойға оралу" әдісі қорытындылау wordwall.net қосымшасымен оқушыларға сұрақтар қою арқылы қаншалықты бүгінгі жаңа сабақты түсінгенін қадағалау. |
Оқушылар тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді.
|
Дескриптор:Интервалды біледі;Жартылай интервалды біледі;Ашық сәулені біледі;Сәулені, Кесіндіні біледі ажырата алады |
https://wordwall.net/ru/resource/28554568
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ұжымдық жұмыс. 5 минут
|
№11 Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция аламын. . №12 Үйге тапсырма №
№ 13 Сабақты қорытындылап, Кері байланысты оқуышылар QR кодпен береді. |
Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен) береді Кері байланысқа QR кодпен менің жекеме шығып жауап береді.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту
|
QRcode Көрнекілік үлестірмелі парақ Оқулық Математика 6 сынып |
![]()
шағым қалдыра аласыз


















