|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешуге есептер шығару |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.10
6.2.2.11 алгебралық
түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді 6.2.2.12 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар
|
||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Жауапкершілікке, ұқыптылыққа баулу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №952(т), №954(т) «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Қарлы кесек» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 20 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру
Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар cызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу Тапсырмалар: А-деңгейі №1. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8) |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: B-деңгейі №2. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3)
4)
C-деңгейі №3. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3) 4) |
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 15 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану В деңгейінің есептері №956, №957, №959(ж), №960(ж) |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ Амалдарды орындаңдар.
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ Теңсіздікті шешіңдер: №1. y – тіктөртбұрыштың ұзындығы x – енінен 6 см үлкен болсын. Егер оның периметрі 24 см-ден кем болса, тіктөртбұрыштың ұзындығы қандай болуы мүмкін? №2. Тіктөртбұрыштың ені 5,4 см. Оның периметрі қабырғасы 6,5 см шаршының периметрінен кем болуы үшін тіктөртбұрыштың ұзындығы қандай болуы керек? |
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №959(т), №960(т) Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешуге есептер шығару
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешуге есептер шығару
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешуге есептер шығару |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.10
6.2.2.11 алгебралық
түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді 6.2.2.12 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар
|
||||||
|
Құндылыққа баулу: |
Жауапкершілікке, ұқыптылыққа баулу. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үйге тапсырмасын тексеру: №952(т), №954(т) «Жұптас» әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы жауаптарын тексереді.
Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Қарлы кесек» әдісі арқылы шолу сұрақтары қойылады. |
а) Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске түсіреді. |
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
kundelik.kz
қима қағаздар |
|||
|
Негізгі бөлім 20 минут |
Жаңа білімді қалыптастыру
Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар cызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу Тапсырмалар: А-деңгейі №1. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8) |
Білім алушылар ережелерді тыңдайды. Есептерді шығарады. Математикалық тілде сөйлейді.
Тапсырмалар: B-деңгейі №2. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3)
4)
C-деңгейі №3. Теңсіздікті шешіңдер:
1)
2)
3) 4) |
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!» деп ынталандыру |
Оқулық, дәптер, қима қағаздар |
|||
|
Оқулықпен жұмыс 15 минут |
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану В деңгейінің есептері №956, №957, №959(ж), №960(ж) |
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кейбір жаттығуларда бір шешімге келе алмаған оқушыларға көмектесу арқылы бағалайды. Бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексереді. Тапсырмалар алгоритмі көрсетіледі. Тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бағаланады. |
Әрбір жауапқа 1 балл қойылады. |
Үлестірмелі қағаздар, оқулық |
|||
|
ЕББҚ |
ҮТОЖ Амалдарды орындаңдар.
Дескриптор: -Амалдарды орындайды. -Мәнін табады. ДОЖ Теңсіздікті шешіңдер: №1. y – тіктөртбұрыштың ұзындығы x – енінен 6 см үлкен болсын. Егер оның периметрі 24 см-ден кем болса, тіктөртбұрыштың ұзындығы қандай болуы мүмкін? №2. Тіктөртбұрыштың ені 5,4 см. Оның периметрі қабырғасы 6,5 см шаршының периметрінен кем болуы үшін тіктөртбұрыштың ұзындығы қандай болуы керек? |
|
Үлестірмелі қағаздар
|
||||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту: Сабақ қортындылау мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын:
Үйге тапсырма: №959(т), №960(т) Кері байланыс Рефлексия: «Көңіл-күй» Мұғалім ең соңында оқушыларда ненің сәтті шыққандығы және де әлі де нені жетілдіру керектігі жөнінде сындарлы кері байланыс береді. |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. Рефлексия: «Көңіл-күй»
Оқушылар үш түрлі күйдегі смайликтер арқылы сабақты түсінгенін, түсінбегенін көрсетеді. |
Белсенді оқушыларды бағалау
Kundelik.kz – ке бағаларын қою |
6 сынып математика 2–бөлім Т.А.Алдамұратова Алматы «Атамұра» 2018ж Kundelik.kz |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Жарайсың, керемет, жақсы деп ынталандырып отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырмалар беру. Тапсырмалар алгоритмін көрсету жеңілдетілген тапсырмалар беру,жеке көңіл бөлу Дарынды оқушыларға жеке тапсырмалар беру. Логикалық, функциональдық тапсырмалармен баланың ой өрісін дамыту. |
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау. |
Нұсқаулықпен жүргізіледі. Сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөліп, қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
шағым қалдыра аласыз
































