|
Сабақ: Бір аптада 1 |
Мектеп: Ақтөбе қаласы «№9 орта мектеп-гимназия» КММ-сі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні: Казангапова Шынаргуль Абдигамитовна |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ оқу мақсаты |
2.2.1.1 Сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану 2.3.2.1 Таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.5. 1.2 Сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік / жіктік / септік жалғауларын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Апта күндеріне септік жалғауын жалғай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Септік жалғауы жалғанған апта күндерімен сөйлем құрастыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Септік жалғауы жалғанған апта күндерімен иә/ жоқ сөздерін қолданып жауап бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Менің бір күнім |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Оқушылардың дайындығын тексеру. Ширату сәті: "Ақ қоян" (іс – қимылмен көрсету) Ақ қоян - ау, ақ қоян, Ұйқыдан тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы, Киіміңді киші, Мектепке қарай жүрші, Орныңа отыршы, Сабағыңды оқышы. 1-2 оқушы өзіңін бір күн бойы не істейтінін айтып береді. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
bilimdiler.kz> tags> |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 20 минут |
( МК, Ө ) Ертегіні тыңда сұрақтарға жауап бер. Атаның неше ұлы болды? Атаның ұлдары нені білмеді? Ата ұлдарына қандай тапсырма берді? (Ө) Тапсырманы орында. Апта күндерін ретте.
«3
шапалақ»
(МК, Ж) Грамматикалық тапсырма. Тиісті жалғауды анықта.
Жұма
Дұрыс жауап арқылы өзін бағалайды.(+) (-)
(Ө) Балпанаққа көмектес. Балпанақтың бір аптадағы жұмысын айтып бер. Жалғауларды жалғап оқы.
Сергіту сәті: « Қара жорға »
|
NIS Оқулық 6- б.
Оқулық 7- б.
music. nur.kz |
|||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 20минут
|
(Ө) Апта күндерін ретімен жазып шық. Аптаның қай күні ұнайды. Неліктен? Ойыңды жаз. ________________________________________________________ ________________________________________________________
(Ж) Сұрақтарға иә / жоқ деп жауап бер.
ҮЛГІ: Аян дүсенбі күні баскетбол ойнай ма?
Иә, Аян дүсенбі күні баскетбол ойнайды.
(Ө) Жреби бойынша түскен апта күндеріне жалғау жалғап, бір-бір сөйлем құрастырады.
+ де далада ойнаймын.
« Жұлдызша» арқылы
бағалау
Кері
байланыс: «Бағдаршам» Жасыл - түсіндім; Сары – сұрақтарым бар: Қызыл - түсінбедім; Сабақ мақсатына қайта оралып, сабақты қорытындылау
|
NIS Жұмыс дәптері 4-б.
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Бір аптада"
"Бір аптада"
|
Сабақ: Бір аптада 1 |
Мектеп: Ақтөбе қаласы «№9 орта мектеп-гимназия» КММ-сі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні: Казангапова Шынаргуль Абдигамитовна |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ оқу мақсаты |
2.2.1.1 Сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану 2.3.2.1 Таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.5. 1.2 Сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік / жіктік / септік жалғауларын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Апта күндеріне септік жалғауын жалғай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Септік жалғауы жалғанған апта күндерімен сөйлем құрастыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Септік жалғауы жалғанған апта күндерімен иә/ жоқ сөздерін қолданып жауап бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Менің бір күнім |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басы 5 минут |
Оқушылардың дайындығын тексеру. Ширату сәті: "Ақ қоян" (іс – қимылмен көрсету) Ақ қоян - ау, ақ қоян, Ұйқыдан тұршы, Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы, Киіміңді киші, Мектепке қарай жүрші, Орныңа отыршы, Сабағыңды оқышы. 1-2 оқушы өзіңін бір күн бойы не істейтінін айтып береді. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
bilimdiler.kz> tags> |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 20 минут |
( МК, Ө ) Ертегіні тыңда сұрақтарға жауап бер. Атаның неше ұлы болды? Атаның ұлдары нені білмеді? Ата ұлдарына қандай тапсырма берді? (Ө) Тапсырманы орында. Апта күндерін ретте.
«3
шапалақ»
(МК, Ж) Грамматикалық тапсырма. Тиісті жалғауды анықта.
Жұма
Дұрыс жауап арқылы өзін бағалайды.(+) (-)
(Ө) Балпанаққа көмектес. Балпанақтың бір аптадағы жұмысын айтып бер. Жалғауларды жалғап оқы.
Сергіту сәті: « Қара жорға »
|
NIS Оқулық 6- б.
Оқулық 7- б.
music. nur.kz |
|||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 20минут
|
(Ө) Апта күндерін ретімен жазып шық. Аптаның қай күні ұнайды. Неліктен? Ойыңды жаз. ________________________________________________________ ________________________________________________________
(Ж) Сұрақтарға иә / жоқ деп жауап бер.
ҮЛГІ: Аян дүсенбі күні баскетбол ойнай ма?
Иә, Аян дүсенбі күні баскетбол ойнайды.
(Ө) Жреби бойынша түскен апта күндеріне жалғау жалғап, бір-бір сөйлем құрастырады.
+ де далада ойнаймын.
« Жұлдызша» арқылы
бағалау
Кері
байланыс: «Бағдаршам» Жасыл - түсіндім; Сары – сұрақтарым бар: Қызыл - түсінбедім; Сабақ мақсатына қайта оралып, сабақты қорытындылау
|
NIS Жұмыс дәптері 4-б.
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














