Материалдар / "Бір аптада"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бір аптада"

Материал туралы қысқаша түсінік
Т( 2) 2 сынып оқушылары апта күндерінің атауларымен танысып, сөйлеу барысында тиісті септік жалғауларын жалғап, сұрақтарға дұрыс жауап беріп үйренеді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: Бір аптада 1


Мектеп: Ақтөбе қаласы

«№9 орта мектеп-гимназия» КММ-сі

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Казангапова Шынаргуль Абдигамитовна

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ оқу мақсаты


2.2.1.1 Сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану

2.3.2.1 Таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну

2.5. 1.2 Сөйлеу барысында көптік/ тәуелдік / жіктік / септік жалғауларын қолдану


Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар орындай алады:

Апта күндеріне септік жалғауын жалғай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Септік жалғауы жалғанған апта күндерімен сөйлем құрастыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Септік жалғауы жалғанған апта күндерімен иә/ жоқ сөздерін қолданып жауап бере алады.

Алдыңғы оқу

Менің бір күнім

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы

5 минут

Оқушылардың дайындығын тексеру.

Ширату сәті: "Ақ қоян" (іс – қимылмен көрсету)

Ақ қоян - ау, ақ қоян,

Ұйқыдан тұршы,

Бетіңді жушы,

Айнаға қарашы,

Шашыңды тарашы,

Киіміңді киші,

Мектепке қарай жүрші,

Орныңа отыршы,

Сабағыңды оқышы.


1-2 оқушы өзіңін бір күн бойы не істейтінін айтып береді.


Сабақ мақсатымен таныстыру.


bilimdiler.kz>

tags>




Ортасы

20 минут


( МК, Ө ) Ертегіні тыңда сұрақтарға жауап бер.


Атаның неше ұлы болды?

Атаның ұлдары нені білмеді?

Ата ұлдарына қандай тапсырма берді?

(Ө) Тапсырманы орында. Апта күндерін ретте.

Жұма


Дүйсенбі

1

Сенбі


Бейсенбі


Жексенбі


Сейсенбі


Сәрсенбі







«3 шапалақ» әдісі арқылы бағалау.


(МК, Ж) Грамматикалық тапсырма. Тиісті жалғауды анықта.

Shape2 Shape1 Бейсенбі -да

Жұма

Shape3 Сейсенбі -де


Дұрыс жауап арқылы өзін бағалайды.(+) (-)


(Ө) Балпанаққа көмектес. Балпанақтың бір аптадағы жұмысын айтып бер.

Жалғауларды жалғап оқы.


Дүйсенбі


-да

-де


жемістер жинайды.

үйірмеге барады.

бақшада көмектеседі.

далада ойнайды.

кілем қағады.

атасының үйіне барады.

балалармен жасырынбақ ойнайды.

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Сенбі

Жексенбі











Сергіту сәті: « Қара жорға »




NIS Оқулық

6- б.






















Оқулық

7- б.











music. nur.kz

Соңы

20минут




(Ө) Апта күндерін ретімен жазып шық. Аптаның қай күні ұнайды. Неліктен? Ойыңды жаз.

________________________________________________________

________________________________________________________



(Ж) Сұрақтарға иә / жоқ деп жауап бер.


ҮЛГІ: Аян дүсенбі күні баскетбол ойнай ма?


Иә, Аян дүсенбі күні баскетбол ойнайды.



(Ө) Жреби бойынша түскен апта күндеріне жалғау жалғап, бір-бір сөйлем құрастырады.


Жексенбі


+ де далада ойнаймын.

« Жұлдызша» арқылы бағалау




Кері байланыс: «Бағдаршам»

Жасыл - түсіндім;

Сары – сұрақтарым бар:

Қызыл - түсінбедім;

Сабақ мақсатына қайта оралып, сабақты қорытындылау



NIS

Жұмыс

дәптері 4-б.



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!