Сабақ
бөлімі
|
Сабақтың
мазмұны
|
Уақыт
мөлшері
|
Әдістемелік
нұсқаулар
|
1. Дайындық
бөліміі: 10-12 мин
|
1.Сапқа
тұрғызу.
2.Кезекшіден
мәлімдеме қабылдау.
3.Амандасу.
4.Сабақ
тақырыбымен,мақсатмен
таныстыру.
5.Техникалық қауіпсіздік
ережесімен түсіндіріп өту.
|
30
сек
1
мин.
45
сек
45
сек.
|
Дене тәрбиесі
кимідеріне тазалығына денсаулығына назар
аудару
.Мұқият
тыңдау.
|
2.Саптық
жаттығулар:
«оңға!», «солға!», «айнал!»,
«орында аяқ бас!».
|
1/
|
Арақашықты сақтау.Дұрыс әрі
нақты орындау.
|
3.Жүру және оның
түрлері;
-қол жоғары,аяқтың
ұшымен:
-қол белде
,өкшемен:
-аяқтың сыртқы
қырымен:
-аяқтың ішкі қырымен
,
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
30
сек.
|
Арақашықтық
сақтау.
Денені,тізені тік
ұстау
Бас көтеріңкі,денені тік
ұстау
|
4.Жүру және оның
түрлері:
-жеңіл
жүгіріс;
-тізені алға көтеріп
жүгіру;
-қолды артқа
қойып,аяқты артқа сермеп
жүгіру;
-қол белде аяқты
алға сермеп жүгіру;
-тыныс алу
жаттығу.
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
30
сек
30
сек.
|
Арақашықтық
сақтау.Қолды алға созып
орындау,
Алға еңкейіңкіреп
орындау.
Тізені,денеі тік
ұстап орындау
Тынысты терең,дұрыс
алу
|
5.Жалпы
дамытушылық жаттығулар:
-Б.қ қол белде,басты
1-2 оңға,3-4 солға
айналдыру;
- Б.қ қолдар,иықты
1-2 алға,3-4 артқа
айналдыру;
-Б.қ. 1-2 оң
қолды,3-4 сол қолды артқа қарай
сермеу;
-Б,қ 1-2 қолдар
кеуде тұсынан,1-2 алға,
3-4 солға,1-2
алға,3-4 оңға құшақ жаю;
-Б.қ. 1-2 оң
қапталға,3-4 сол қапталға белді
ию;
-Б,қ қолдар
белде,белді 1-4 оңға, 5-8 солға
айналдыру;
|
30
сек.
30
сек.
30
сек.
40
сек.
30
сек.
40
сек.
|
Арақашықтықты
сақтау.
Барынша кеңінен
айналдыру.
Қолды дұрыс.денені
тік ұстау.
Шынтақты бүкпей
орындау.
Барынша құшақты
кеңінен жаю.
Қолдарды алмастырып
орындау.
Денені тік ұстап
орындау.
|
ІІ.Негізгі бөлім:
25-30 мин
.
|
-Б.қ. 1-2 оң қолмен
сол аяққа,3-4 сол қолмен оң аяққа
иілу;
-Б.қ. 1-оң
аяққа,2-сол аяққа,3-оң аяққа
4-сол аяққа
отыру,
-қол желкеде,сан
реті бойынша 15 рет
отырып-тұру;
-Б.қ. оң аяқта 10 рет.сол
аяқта 20 рет секіру.
|
30
сек
40
сек
30
сек
35
сек
|
Арақаны тік
ұстап,тізені бүкпей орындау.
Қолдарды алға
созып,арқаны тік ұстап
орындау.
Аяқтың арасынан қосып,бір
орында орындау.Қол белде,барынша биігірек секіріп
орындау.
|
І Оқушыларды 2 топқа
бөлінеді.
1 Орынынан допты көкірек алдынан
екі қолдап ұзату және қабылдап алу жаттығуларын орындау
. 2
Допты кеуде тұсында ұстайды,
шынтақ төменде, қолды жылжытуға байланысты доп алға қарай ұшады,
осылай беру қолдың толық түзелуімен
аяқталады.
3.Допты ұстау үшін қолды алға
созу керек.ұшып келе жатқан допты қолмен түйіскен кезінде қол сәл
бүгіледі, доп денеге жетпей
тоқтатылады.
Допты екі қолмен кеудеден
беру
4 Допты екі қолмен кеудеден
артта тұрған аяқты алдыға адым жасап беру және алдыда тұрған аяқты
артқа қойып допты допты екі қолмен
ұстау.
5 Допты бір бағытта алып жүріп,
әріптесіне екі қолмен кеудеден алдыға адым жасай беру және артқа
адым жасап ұстау.
6 Допты жоғарыдан екі қолмен
беру.Еденге соғып беру.Иықтан асыра
беру.
7 Допты ұстау: Допты ұстаған
бетте тез әріптесіне беруДопты ұстау кезінде орнықты тепе-теңдікті
сақтағанқалыпта және кез-келген еркін қозғалатындай ыңғайда болу
керек
Допты екі қолмен
ұстау кезінде қолды алға созып, алақанды ұшып келе жатқан допқа
қарсы бағыттай керек
|
3мин
2
мин
3
мин
2
мин
3
мин.
2
мин.
10
мин
|
.
Кеуде аздап алға
қарай еңкейген күйде болады
Қауіпсіздікті
бақылау.
Допты бір орында
тұрып ұстап беру,кеудеден беру қашықтығые арттыру үшін алға қосымша
қадам жасау керек.
допты жерге
түсірмей, шапшаң қозғалып, қолдан-қолға дәл беріп
орындау
|
Қорытынды бөлім
5-7 мин
|
-Сапқа тұрғызу
,түзел!,тік тұр!
- Еркін тұрыңдар! Спорт залын айналып баяу жүгіру, жүру, тыныс
алу жаттығуларын орындау терең тыныс
алу.
-жүйелі түрде бағалау;.Оқушылардың сабақ барысында жіберген
қателіктерін айтып, ескерту.Үйге тапсырма беру; оқушылармен
қоштасу.
|
5
мин
1
мин
30
сек
30
сек
2
мин
1
мин
|
Қолды жоғары-тыныс
алу,қол төмен-тынысты
шығару.
Ұйымдасқан түрде залдан
шығу.
|