Сабақтың
басы
\8 – 10
минут\
|
Оқушының
әрекеті
Сапқа тұру, амандасу, спорт
секторының рапорты.
Саптық жаттығуларды
орындау
-
сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау;
-
сабақтың тақырыбын және оқу
мақсатын анықтау(тапсырманы орындау
арқылы);
-
бір орында ЖДЖ
орындау;
-
жүгіру жаттығулары
(кедергілермен)
|
Мұғалімнің
әрекеті
Сапқа тұрғызу, амандасу,
түгелдеу.
Саптық жаттығулар (Оңға, солға
бұрылу, кері айналу, бір қатардан екі қатарға
сапталу)
Оқушылармен бірге сабақтың
тақырыбын және оқу мақсатын анықтау(тапсырманы орындату
арқылы);
Жаттығуларды дұрыс
орындауы, арақашықтық сақтауын қадағалау
|
Бағалау
|
Ресурстар
Спорт
зал,
Ысқырық, кедергілер,
уақыт өлшегіш
|
Сабақтың
ортасы
\25
минут\
|
Жаңа сабақ. Жеке
жұмыс.
Ұзындыққа секіру төрт фазадан
тұрады: ЕКПІН АЛУ, СЕРПІЛУ, ҰШУ және
ЖЕРГЕ ТҮСУ




Көрсетілген әдіс бойынша
барлық оқушы бір сызыққа орналасып, мұғалімнің белгісімен секіріп
жарысады (секірген жерінен түскен жеріне дейін белгі қойып шығады)
Үйретілген әдіспен, қатесіз, ұзағырақ секірген оқушы үздік болады
(сабақ соңында бағаланады)
Қызықты қозғалмалы
ойын.
Оқушылар екі топқа қыз балалар және ұл
балалар болып бөлінеді. Екі топ бір – бірлеріне қарсы орналасады.
Алдарында жатқан шығыршықтан екі аяқпен секіріп (кез – келген
шығыршықта екі ойыншы кездескенде қағаз, қайшы, құдық әдісімен
жеңіп, бір – бірін шығыршықтан шығарып тастау арқылы) қарсы жаққа
толықтай өткен топ жеңіске жетеді
|
Оқушылардың қажеттілігін
ескере отырып, екі тапсырма, бір ойын саралап
алдым.
4 фаза бойынша секірудің
әдістерін көрсету.
Белгі беру, белгі бойынша тоқтату.
Қауіпсіздікті сақтауын қадағалау
Бағалаудың тапсырма арқылы қалай жүзеге
асатынын түсіндіру
Ойын шартын түсіндіру, оқушылардың дұрыс
орналасуын, дайындығын, қауіпсіздікті сақтауын
қадағалау
|
«Бас бармақ»
әдісі
«Шапалақ»
әдісі
Дескриптор
- секірудің 4 фазасын толық
меңгеріп, 1 секіргеннен қатесіз орындайды;
- секіру барысында үздік
нәтиже көрсетеді;
Жаттығуларды орындау барысында
бірін – бірі бақылау арқылы, қалыптастыру шы бағалау
жүргізіледі
Мадақтау, мақтау
әдістері
|
Ысқырық, уақыт
өлшегіш
Ысқырық,
фишкалар
Ысқырық, шығыр шықтар, уақыт
өлшегіш
|
Сабақтың
соңы
\5 – 7
минут\
|
Құралдарды орнына
орналастыру
Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру
жаттығуларын орындау.
Мұғалімнің барбанды айналдыру әдісі
арқылы
5 оқушы сабақтан үйренген бір әдісті көрсету,
сұраққа жауап беру, сабақтан алған әсерін айту. Whatsapp желісі
арқылы өз ұсыныстарын жазып жолдау.
Қоштасу
|
Рефлексия.
Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру
жаттығуларын орындату.
Оқушыны мадақтап сыйлық беру. Ұсыныстарын
whatsapp желісі арқылы жазып жіберуін сұрау. Сабақты
қортындылау
|
ҚБ «Барабан»
әдісі
|
Ысқырық, уақыт өлшегіш тақта,
барабан
|